Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 611
Hei folks. Jeg har angst i mange forskjellige former og har et tankekjør som gjør meg sliten. Er det noen her som sliter eller har slitt med det samme? Skulle gjerne hatt en samtalepartner som forstår hvordan dette her er.
Jeg kjenner meg igjen i det du beskriver. Du kan sende meg en PM om du ønsker, men det aller beste er jo ofte å oppsøke profesjonell hjelp
Sitat av drewjuice Vis innlegg
Jeg kjenner meg igjen i det du beskriver. Du kan sende meg en PM om du ønsker, men det aller beste er jo ofte å oppsøke profesjonell hjelp
Vis hele sitatet...
Enig her! Men du kan sende meg en PM også hvis du ønsker. Sliter med ganske handicappende GAD, panikk lidelse og hypokondri så kan nok kjenne meg igjen i hvordan du har det.
Trådstarter
5 0
Jeg har mottatt veldig mye profesjonell hjelp^^
Jeg har eller hadde generalisert angst men det slapp etter mange år. Hvorfor vet jeg ikke så kan ikke bidra med mye der.
Personlig er min erfaring med generalisert angst at det går litt i bølger for meg. Har slitt psykisk mer eller mindre i flere år nå da jeg har tilleggsproblematikk utenom angsten. Har hatt perioder hvor jeg har oppfylt diagnosen, så blitt bedre og ikke hatt nok problemer, blitt verre igjen. Tror problemet med angst generelt men kanskje spesielt generalisert er at når hjernen først har "glitchet" på den måten som fører til lidelsen så er det lett for at det trigges igjen ved stress i livet. Men det går an å bli frisk - bare vanskelig. Tror ikke tiden vi lever i hjelper heller.

Du har allerede fått tilbud, men alltid mulig å sende PM hvis du trenger det.