Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  38 3240
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla! Liker å bli litt n**ger no på våren, så tar sol og mela, men orker egt ikke ta solarium, når jeg ligger der de siste 10 av 50 min klikker det nesten. Har vurdert oxy, av hasj tok det bare mye lengre tid. Noen tramadol+hasj var digg. Forslag?
BRAND ∞ STRONG
Ta med deg en drink.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
15 min er plenty , snakk om overkill
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
15 min er plenty , snakk om overkill
Vis hele sitatet...
Jæ, men bruker barbiedop

Hehe en drink ja, liker ikke å fyllekjøre, bare ruskjøring
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hehe en drink ja, liker ikke å fyllekjøre, bare ruskjøring
Vis hele sitatet...
Du trenger jo ikke gå på fylla.
Da jeg tok solarium før i tiden brukte jeg å ha tatt en øl eller 6 før jeg gikk inn og da sov jeg gjennom hele greia
Heroin
BRAND ∞ STRONG
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Heroin
Vis hele sitatet...

Brun
+
Brun
=Fin?
Hvilken mela protokoll anbefaler 50 min solarium?


OT;
Hvilket rusmiddel er best til frokost?
Hvilket rusmiddel er best før frisørtimen?
Hvillet rusmiddel er best for date?

Dør as, lol..

Sitat av DrDeath Vis innlegg
Heroin
Vis hele sitatet...
This. Go hard or go home
Sist endret av Superspurv; 1. mars 2023 kl. 12:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hvilken mela protokoll anbefaler 50 min solarium?


OT;
Hvilket rusmiddel er best til frokost?
Hvilket rusmiddel er best før frisørtimen?
Hvillet rusmiddel er best for date?

Dør as, lol..



This. Go hard or go home
Vis hele sitatet...
Da funker vel oxy da, d er jo apotksk heroin, men litt synd å bruke smertestillende/kreftmedisiner til å døyve kjedsomhet i solarium ;(
Tror nok heller du har godt av å kjede deg litt. Holder du på å klikke av å ligge 10min ekstra ville jeg sett det som er tegn på at du burde gjøre noe annerledes.

Hva slags solarium bruker du? Må jo være noe svake greier om du skal ligge der i 50min jevnlig uten å få hudkreft innen året er omme.

Ville brukt noe annet enn opiater, da du trolig helst vil ha lavest mulig toleranse når kreften kommer.
Anonym bruker
"Fortrolig Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Syntes sjæl det er digg med en pils/cider men tar bare 15-30 min
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg og x'n pleide ukentlig de årene vi var sammen og innta oxy, dollcontine, heroin eller tramadol, putte på penger på en bås for og gå inn å ha sex. Så dele oss npr vi var ferdig til hver vår bås og ligge og duppe av i solsengen etterpå.

Var veldig spennende og høre folk utenfor gjøre sitt og gå inn i nabo båsene samtidig som vi gjorde vårt.

Anbefales og prøve for litt spenning
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
50 min??? Har du et veldig sterkt ønske om kreft eller?

Mye bedre og tryggere å heller ta 10-15 min daglig enn å ta 20+ min på én gang. Du får like mye farge uansett, men litt mindre risiko for kreft. For å ikke snakke om rynkene du kommer til å få...

Men joda, opiater er digg det om man vil ligge å slappe av. Men ikke ta for mye, kvalme er en vanlig bivirkning å få når man ikke har toleranse og jeg vil tro varmen kan forverre det en god del.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mikrodose sopp
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ræva trolling
Om du tar melanotan så trenger du mye kortere tid i solarium enn vanlig, vanlig tid er 12-18 minutter. Melanotan tid er 5-7 minutter. Ruse seg i solarium er noe av det teiteste jeg har hørt.

Men du fikk slengt ut n-ordet da! Kanskje det du aller helst ville oppnå med tråden?
Anonym bruker
"Kvalm Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du får lide litt for "skjønnheten". Sett på en lydbok, podkast eller egen musikk så kommer du nok gjennom det..
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ræva trolling
Om du tar melanotan så trenger du mye kortere tid i solarium enn vanlig, vanlig tid er 12-18 minutter. Melanotan tid er 5-7 minutter. Ruse seg i solarium er noe av det teiteste jeg har hørt.

Men du fikk slengt ut n-ordet da! Kanskje det du aller helst ville oppnå med tråden?
Vis hele sitatet...
Kom med tips eller bare la vær å kommenter. Er ikke så vanskelig
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan du ikke bare høre på en podcast eller no`?
Denne tråden alene er bevis på teorien om at folk fra vestkanten tar mer dop enn de på østkanten, lol
Sist endret av Emilher1; 1. mars 2023 kl. 18:15.
TikTok
Blir vel bleik av opiatene?
Den gangen jeg fant ut at jeg skulle ta tak i de sosiale vanskene mine, så brukte jeg å gå bort til solariumet for å ta et skudd med amfetamin, før jeg gikk innom butikken også videre hjem igjen. Jeg hadde lest noe om positiv forsterking på hunder, så jeg tenkte at jeg er jo stort sett ett primitivt dyr jeg også, så ved å bombardere lykkesentrene med dopamin så tenkte jeg det måtte være den mest fornuftige måten å gjøre det på.

Om det var dette eller andre omstendigheter som gjorde det, det vet jeg ikke, men det ble bedre etter hvert...Bare det å ligge naken i solarium med makkatiss var jo en glede i seg selv på denne tiden.
Om 10 min uten stimulans, er grunn for å ruse seg er vi allerede i 2077.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kom med tips eller bare la vær å kommenter. Er ikke så vanskelig
Vis hele sitatet...
han kom jo med produktive tips, du trenger ikke å være i solarium nesten en time om du går på melanotan.
Ville ihvertfall unngått å drikke for mye. Alkohol gjør huden mer sensitiv for sollys så du vil lettere bli brent.
Sitat av iiconanii Vis innlegg
Om 10 min uten stimulans, er grunn for å ruse seg er vi allerede i 2077.
Vis hele sitatet...
Velkommen til fremtiden
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dimetyltryptamin
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hallo seriøst er dette en nødvendighet for noe som helst? var det det mest beskrivende ordet du fant? føler du det hjelper å bytte ut de to bokstavene?

klovn.

Halla! Liker å bli litt n**ger
Vis hele sitatet...
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
K-hole titegn
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kanskje prøve ut no mindfullness eller? Kan komme godt ut av det
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
hallo seriøst er dette en nødvendighet for noe som helst? var det det mest beskrivende ordet du fant? føler du det hjelper å bytte ut de to bokstavene?

klovn.
Vis hele sitatet...
Dessverre veldig vanlig i Norge. Du må jo skjønne at de har sagt det ordet fra barndommen og det finnes ikke en snev av rasisme i det. Alle andre er bare lettkrenket. De skal selvsagt kunne si det ordet selv om hele verden vet at man ikke bør.
Sitat av Dova Vis innlegg
Dessverre veldig vanlig i Norge. Du må jo skjønne at de har sagt det ordet fra barndommen og det finnes ikke en snev av rasisme i det. Alle andre er bare lettkrenket. De skal selvsagt kunne si det ordet selv om hele verden vet at man ikke bør.
Vis hele sitatet...
Bare for å dra denne tråden i en totalt innen retning: Jeg skjønner sarkasmen, men det du sier er egentlig sant, det er ikke før de siste tjue årene at det ordet gradvis har blitt verre og verre å si. Før var det bare et beskrivende ord på folk fra Sør-Afrika. Du sier hele verden, men du mener da den amerikanske versjonen av ordet. Jeg forstår argumentasjonen for å ikke si det i USA. Men i Norge har vi ingen historie med slaveri, og den norske versjonen av ordet har ikke blitt brukt på den måten i det hele tatt. Problemet med dette er rett og slett importert fra USA og gjort til en greie i Norge. Med det sagt, har jeg absolutt ikke noe problem med å ikke si det hvis det krenker noen, noe det gjør nå fordi vi har blitt fortalt at det skal gjøre det.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Husker kroa der jeg vokste opp hadde ett sånt solarium du bare skrudde på, også sto det bare å gikk da til det ble skrudd av igjen. Muttern sovna der en gang, og hun kom ut nesten seende ut som en n***r
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Bare for å dra denne tråden i en totalt innen retning: Jeg skjønner sarkasmen, men det du sier er egentlig sant, det er ikke før de siste tjue årene at det ordet gradvis har blitt verre og verre å si. Før var det bare et beskrivende ord på folk fra Sør-Afrika. Du sier hele verden, men du mener da den amerikanske versjonen av ordet. Jeg forstår argumentasjonen for å ikke si det i USA. Men i Norge har vi ingen historie med slaveri, og den norske versjonen av ordet har ikke blitt brukt på den måten i det hele tatt. Problemet med dette er rett og slett importert fra USA og gjort til en greie i Norge. Med det sagt, har jeg absolutt ikke noe problem med å ikke si det hvis det krenker noen, noe det gjør nå fordi vi har blitt fortalt at det skal gjøre det.
Vis hele sitatet...
Jeg er uenig med deg, men jeg lar det ligge fordi jeg ønsker ikke å dra denne tråden enda lenger i en annen retning.
GHB �� "fliretegn"
Sist endret av Nedheng; 4. mars 2023 kl. 13:01.
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
"Kjær Oter": Chill, its not that serious.

Ot: Røyk en joint først?
Vil iallfall ikke anbefale 3 brett med valium lol..
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
subutux
Jeg synes (selvfølgelig) ikke at du skal ruse deg, men om det er fordi det er "kjedelig" å ligge i ro, så er vel stimulanter en god ide. Da går du jo gjort noe etter solariumsbesøket også. Da jeg gikk på litt for høy dose ADHD-piller, var ikke en ting kjedelig å gjøre.

*Og husk et bittert såpestykke for å vaske munnen din. Og husk å oppsøke lege når de rare føflekkene dukker opp.