Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  371 41883
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Bestilte min av Komplett på torsdagen, å fikk den på lørdagen
Samme gjelder sikkert CDON
Vis hele sitatet...
Står at begge er utsolgt
Sitat av Claryn Vis innlegg
Står at begge er utsolgt
Vis hele sitatet...
Oi, da har det blitt solgt fort Var 100+ på lager når eg bestilte på torsdagen
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Oi, da har det blitt solgt fort Var 100+ på lager når eg bestilte på torsdagen
Vis hele sitatet...
Er snakk om Collectors Edition. Tar jeg helt feil? Kan noen dobbeltsjekke?
Ikke på lager står det her, ja.
Sitat av ClosetotheEdge Vis innlegg
Ikke på lager står det her, ja.
Vis hele sitatet...
Ikke mulig å få tak på i Norge da? O:

Får jo tak i Collectors, men ikke 3-days headstart... Får jeg reservert navnet mitt fra Guild Wars? Er det bruk av etternavn i Guild Wars 2 også? Blir begge navnene reservert?
Det blir en Guild Wars 2 stresstest fra 21:00 til 01:00 ikveld!
Har fått intrykk av at GW2 overdriver litt med partikler og effekter.. noen som er enige?
Har dere fått inntrykk at nettsidene til Guild Wars 2 er ganske trege ATM?

Hvor får jeg registrert cdkeyen min? nettsidene er utrolig treige... (vet det er stresstest idag)
Sitat av Claryn Vis innlegg
D:
Har leita etter Collectors Edition i norge, men ser ut som om de fleste er utsolgt?

Hvis jeg bestiller fra f.eks. CDON, vil de sende den 28. August eller dagen jeg forhåndsbestiller? Står at jeg kun har 5 dager på å aktivere konto etter at spillet er sluppet.

Kan man forhåndsbestille Collectors Edition på GameStop over nett?
Vis hele sitatet...
I coveret man får når man pre-purchaser, ligger det en kode. Denne gir deg en 3 dagers tjuvstart. Så har du, som du har forstått 5 dager etter release på å registrere den ekte nøkkelen. CDON har liten mulighet for å sende ut den reelle pakken (med figur, bøker og annet stash) dagen du bestiller, da de tvilsomt får den inn på lager før en ukes tid før release. De vil nok sende ut ett cover som ble avbildet tidligere i tråden, bare at din eventuelt vil si Collectors Edition.

I butikken jeg jobber i har vi solgt ut alle de vanlige utgavene, men har igjen en Collectors edition.
Kanskje det kan være en tanke å bevege seg ut og inn i noen fysiske butikker på jakt?

Og, alle pre-purchase utgaver gir deg 3 dagers head start. Pass deg så du ikke ender opp med en pre-order utgave. Dette er ikke det samme.


Sitat av Androyd Vis innlegg
Har dere fått inntrykk at nettsidene til Guild Wars 2 er ganske trege ATM?

Hvor får jeg registrert cdkeyen min? nettsidene er utrolig treige... (vet det er stresstest idag)
Vis hele sitatet...
Det står jo instrukser på arket hvor keyen er. "Go to https://register.guildwars2.com and follow the instructions to apply your serial code."
Om du ikke får registrert den pga at siden er treig, er det ikke mye annet å gjøre en å vente.
Sist endret av møkk; 2. august 2012 kl. 21:38.
Sitat av masse Vis innlegg
Har fått intrykk av at GW2 overdriver litt med partikler og effekter.. noen som er enige?
Vis hele sitatet...
Tja, du kan jo skru dem ned da, så det er vel opp til deg selv hvor mye partikkel effekter du vil ha.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av møkk Vis innlegg
I coveret man får når man pre-purchaser, ligger det en kode. Denne gir deg en 3 dagers tjuvstart. Så har du, som du har forstått 5 dager etter release på å registrere den ekte nøkkelen. CDON har liten mulighet for å sende ut den reelle pakken (med figur, bøker og annet stash) dagen du bestiller, da de tvilsomt får den inn på lager før en ukes tid før release. De vil nok sende ut ett cover som ble avbildet tidligere i tråden, bare at din eventuelt vil si Collectors Edition.

Og, alle pre-purchase utgaver gir deg 3 dagers head start. Pass deg så du ikke ender opp med en pre-order utgave. Dette er ikke det samme.
Vis hele sitatet...
Så når man bestiller pre-purchase fra f.eks cdon.no eller komplett, får man en kode som er for headstart, også får man en fysisk dvd-plate osv senere med den "ekte nøkkelen"? Har lyst på 3-dager headstart og en fysisk boks (liker å ha det), men skjønner ikke noe, må ha det inn med teskje!
Sitat av ClosetotheEdge Vis innlegg
Så når man bestiller pre-purchase fra f.eks cdon.no eller komplett, får man en kode som er for headstart, også får man en fysisk dvd-plate osv senere med den "ekte nøkkelen"? Har lyst på 3-dager headstart og en fysisk boks (liker å ha det), men skjønner ikke noe, må ha det inn med teskje!
Vis hele sitatet...
Eg bestilte fra Konplett.no for en god stund siden. Det tok 2 dager så fikk eg pakke fra dem, med GW2 coveret:

http://i197.photobucket.com/albums/aa308/JVMyhre/20120729_220629.jpg

Inni der var det ingen plate, men kun en kode som du bruker på nettsiden til GW2 for og laste ned clienten. Tror faktisk ikkje du får noen CD plate uansett om du venter til etter release.

Ved forhåndsbestilling så får en tilgang til alle beta-weekends (Det er ingen igjen nå), og en får være emd på stress tester, det var en senest fra 21:00 til 01:00 inatt. Også får en da selfølgelig 3 dagers headstart, som vil si at en får spille om 9 døgn og 53 minutter!
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
Hei! Da har jeg pre-purchase i orden, deluxe versjonen av digital release. Hadde vært veldig moro med et freak guild? Nå har jeg ikke lest igjennom tråden, så jeg vet ikke om det allerede er planlagt, men jeg vil isåfall veldig gjerne være med!
Da har jeg fått CE: Collectors Edition i hus! =D Gleder meg som en unge.

(Spaceworld lagde bundle, hvor du fikk normal CE + pre-purchase standard edition for 1000 =D De hadde 6 på lager den 6. August.)
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Eg bestilte fra Konplett.no for en god stund siden. Det tok 2 dager så fikk eg pakke fra dem, med GW2 coveret:

Inni der var det ingen plate, men kun en kode som du bruker på nettsiden til GW2 for og laste ned clienten. Tror faktisk ikkje du får noen CD plate uansett om du venter til etter release.

Ved forhåndsbestilling så får en tilgang til alle beta-weekends (Det er ingen igjen nå), og en får være emd på stress tester, det var en senest fra 21:00 til 01:00 inatt. Også får en da selfølgelig 3 dagers headstart, som vil si at en får spille om 9 døgn og 53 minutter!
Vis hele sitatet...
Takk!

På komplett står det 'ingen på lager' under Pre-purchase versjonen. Må vel ty til cdon eller noe..
Hvorfor kjøpe guild wars 2 fra forskjellige nettbutikker, når du kan kjøpe det fra guild wars 2 siden? koster nesten det samme og du får accounten og alt du trenger med en gang?
Sitat av Aciti Vis innlegg
Hvorfor kjøpe guild wars 2 fra forskjellige nettbutikker, når du kan kjøpe det fra guild wars 2 siden? koster nesten det samme og du får accounten og alt du trenger med en gang?
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikkje, når det er billigere på f.eks. Komplett, og spillet ikkje kommer ut før om 8 døgn? Vet ikkje om du får coveret heller når du kjøper fra GW2 siden, gjør du det så får du vel heller ikkje koden før du har mottat denne.
Da er Guild Wars 2 bestilt, med head start! Vet dere om de åpner opp klokken 12 på fredag? Eller hvilken tidssone følger releasen?
Lørdag klokken 09.00 for oss i Norge, med mulighet for at serverne kommer opp inntil tre timer tidligere, altså fra 06.00. Blir en tidlig morgen, men digg med en release hvor man slipper å døgne hvertfall!
Heihei har forhåndsbestillt gw2 for et par måneder siden, når kan jeg begynne å spille det?
Dersom du har forhåndbestilt, og ikke forhåndkjøpt, kan du spille fra mandag 27.08 klokken 09.00.
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
Heihei har forhåndsbestillt gw2 for et par måneder siden, når kan jeg begynne å spille det?
Vis hele sitatet...
Hvis du tar deg tid til å lese posten over din, lørdag kl. 09.00
▼ ... over en uke senere ... ▼
Nærmer seg nå! Gleder meg, håper pc'n min drar det okay. i5 2500k og 560 Ti 448 cores.

Andre som får diverse errors og slikt når de prøver og logge inn? (Ja, jeg sitter å trykker på log in )
Sitat av ClosetotheEdge Vis innlegg
Nærmer seg nå! Gleder meg, håper pc'n min drar det okay. i5 2500k og 560 Ti 448 cores.

Andre som får diverse errors og slikt når de prøver og logge inn? (Ja, jeg sitter å trykker på log in )
Vis hele sitatet...
PC'n min med i5 2500k og HD6870 dro spillet lett under beta helgene, så det skal nok gå greit Ja, du vil få errorer helt til launch. Garantert etter launch også, når hundretusener prøver og logger seg på samtidig Skal opp kl 06:00 i morgen og sitte og klikke på "Log In" helt til det går
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
PC'n min med i5 2500k og HD6870 dro spillet lett under beta helgene, så det skal nok gå greit Ja, du vil få errorer helt til launch. Garantert etter launch også, når hundretusener prøver og logger seg på samtidig Skal opp kl 06:00 i morgen og sitte og klikke på "Log In" helt til det går
Vis hele sitatet...
Godt å høre! Ja, tidlig i sengs i kveld gitt.
Nå nærmer det seg stygt! Pakket ut 20 stk i går Om noen er ekstra tidlig oppe har de nevnt at det kan være igang 2-3 timer før det som er planlagt.
Kjøpte det istad. Dreit meg ut da jeg trudde det var bare digital deluxe som fikk 3 dagers headstart, så kunne spart meg for 200,- der. Hehe.

En ting som irriterer meg, er at de følger amerikanske tider, og vi får ikke spille før 07:00 eller noe. (Det kan hende de starter servern 3 timer tidligere.)

Men dette blir moro!
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Kjøpte det istad. Dreit meg ut da jeg trudde det var bare digital deluxe som fikk 3 dagers headstart, så kunne spart meg for 200,- der. Hehe.

En ting som irriterer meg, er at de følger amerikanske tider, og vi får ikke spille før 07:00 eller noe. (Det kan hende de starter servern 3 timer tidligere.)

Men dette blir moro!
Vis hele sitatet...
Har du link til noe som sier at det er 3timer tidligere?
Noen som har noen kilder ang. at de kanskje starter serverne noen timer tidligere? Driver og diskuterer med et stabeist av en nederlender på skype atm så hadde vært konge å eie han
Er på iPad for øyeblikket, men gå gjennom innleggene deres på twitter her: www.twitter.com/guildwars2 De har nevnt flere ganger at det kan være de kjører igang opptil 3 timer før tiden
Sist endret av møkk; 24. august 2012 kl. 23:02.
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Har du link til noe som sier at det er 3timer tidligere?
Vis hele sitatet...
Kan være * mente jeg å si.
https://www.guildwars2.com/en/news/t...-launch-times/

"However, please note that in order to ensure that we’re fully prepared for that fateful hour we may bring servers online up to 3 hours prior."
Sist endret av Bruskork1; 25. august 2012 kl. 02:17.
Andre enn meg som har problemer med å få logget inn?

Jeg får error code 42:...
Har ikke antivirus program, og brannmuren er av

Var inne på routeren å begynte å port forwarde Port 80, men den var tatt.
Har samme problemer jeg også, vet ikke om serverne er overbelasta eller om det er noe feil på min side...
De har log inn problemer med EU serverene.
Kikk innom http://twitter.com/guildwars2 for fortløpende oppdateringer. Forhåpentligvis er det verste over til jeg kommer hjem fra jobb!
Error 42 er visst et firewall problem, men mulig det også er pga heavy load på serveren. Disse tcp portene må visst være åpne: 80, 443, 6112, 6600.

Oppdatering:

Jeg fikk også error 42.x.x.x, men nå fikk jeg plutselig logget inn. Jeg har ikke åpnet opp noen porter.
Lol. Ble nettopp kicka for "incorrect password" Også kommer jeg ikke inn på gw2 fordi det er en "error please try again" Kommer heller ikke inn på nettsiden "502 web error"

Noen forslag ? Har vell ikke blitt hacka alt ?
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Lol. Ble nettopp kicka for "incorrect password" Også kommer jeg ikke inn på gw2 fordi det er en "error please try again" Kommer heller ikke inn på nettsiden "502 web error"

Noen forslag ? Har vell ikke blitt hacka alt ?
Vis hele sitatet...
Fikk akkurat det samme, tror ikke du er hacka. Kommer ikke inn igjen jeg heller :/
Sist endret av ClosetotheEdge; 25. august 2012 kl. 13:37.
Serverne er nede. De jobber med å fikse det.
Bare å smøre seg med tålmodighet da.. Finnes det forresten noe wowhead lignende for guild wars 2?

Drar forresten spillet på fullt med i5 2500k cpu og 560 Ti 448 cores gpu, hadde ikke forventa det.
Sist endret av ClosetotheEdge; 25. august 2012 kl. 14:05.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av ClosetotheEdge Vis innlegg
Finnes det forresten noe wowhead lignende for guild wars 2?
Vis hele sitatet...
http://www.gw2db.com/ Var det beste jeg fant, den mangler en god del data.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Får ikke registrert meg engang!
Sitat av Sio Vis innlegg
http://www.gw2db.com/ Var det beste jeg fant, den mangler en god del data.
Vis hele sitatet...
http://www.guildhead.com/
EDIT: nwm.

Hvor spiller dere da (server)? og hvilken proff+race Og level
Sist endret av Iluwu; 25. august 2012 kl. 14:45.
Ifølge guildwars2.no spiller de fleste fra skandinavia på "FarShiverpeaks" så jeg registrerte meg der
Jeg tok charr og engineer
Spiller på Far Shiverpeaks, uoffisiell skandinavisk server. Er en Sylvari Mesmer på level 12 tror jeg. Spilte helt fint fra 06.00-13.00, men har ikke kommet inn etter det.
LoginWars 2 - LoginWars 2 er enkelt, hvis du noen gang har spilt Logiablo 3 vil dette være en tur i parken.
Lagde en character i dag, men så datt jeg ut av spillet. Lager en ny på Far Shiverpeaks i kveld
Sist endret av Diztar; 25. august 2012 kl. 15:32.
Dayumn!
Er på jakt etter ett nytt spill som kan stjele noen timer om dagen og sitter og ser på en GW2 world pvp video, og jeg er nesten overbevist om at jeg kommer til å syntes dette er fett. Har spilt WoW i mange år, og er på jakt etter noe nytt.
Tror nesten jeg må ta å kjøpe dette.
Sitat av Trollogi Vis innlegg
Dayumn!
Er på jakt etter ett nytt spill som kan stjele noen timer om dagen og sitter og ser på en GW2 world pvp video, og jeg er nesten overbevist om at jeg kommer til å syntes dette er fett. Har spilt WoW i mange år, og er på jakt etter noe nytt.
Tror nesten jeg må ta å kjøpe dette.
Vis hele sitatet...
Do it! Venter som en liten unge på julaften. Til og få spille det.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Eneste jeg vil si er dårlig med spillet til nå er at jeg blir tatt til 20% HP når noen stunner meg I PVP. :/