Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  128 20429
Husker min første gang med amfetamin jeg..Det var i 1996. Og her sitter jeg...
testa Først Formfett når jeg var 15 etter det prøvde jeg bensin, glade, propan, lynol, aceaton, lystgass og cannabis.
er vel ikke noe hardbarka drug user så har ikke tatt noe skade av det.
Sitat av NOCOMMENT Vis innlegg
testa Først Formfett når jeg var 15 etter det prøvde jeg bensin, glade, propan, lynol, aceaton, lystgass og cannabis.
er vel ikke noe hardbarka drug user så har ikke tatt noe skade av det.
Vis hele sitatet...
Om du ikke har tatt noe skade av den cocktailen der, er det nok kun på flaks, og uavhengig av hvor "harcore" du har brukt det.
Sitat av fetter Vis innlegg
Om du ikke har tatt noe skade av den cocktailen der, er det nok kun på flaks, og uavhengig av hvor "harcore" du har brukt det.
Vis hele sitatet...
Vel jeg tror har nok tatt litt skade av det men ikke mye det var verdt det syntes jeg, blitt ganske sløv i stemmen(junkie stemme) å ting går litt saktere i hue til tider.
men det kan jeg fint leve med.
Sist endret av NOCOMMENT; 26. april 2010 kl. 17:29.
At det finnes noen i hele verden som syns det at "det går saktere i huet til tider" ikke er noe problem, og ikke noe man bryr seg om overhodet er for meg et mysterium!
Hva som fikk meg til å begynne? Vel for alle de andre drikker...
▼ ... noen uker senere ... ▼
8-9 år: Prøvde å røyke sigarett for første gang. (Nesten. Jeg var vill etter å stikke av med røyken til mamma i 3års alderen. Hun kurerte meg med å "la" meg prøve. Det ble rett på doskåla.)

Husker ikke helt hvorfor, vet vi var to om det (selfølgelig!) Tipper det kan begrunnes med at jeg ikke fikk lov, da må man jo bare gjøre det! Også har det vell gjærne noe med rollemodeller å gjøre.

Har vell røyket fast siden 8. klasse. Mener det ga meg en følelse av frihet, mer som et fangeskap nå doh..

14 år: Ble med en kompis, som var kompis med en stoner på besøk til ham. Det ble ikke stilt et spørsmål ved det fra min side. Hadde vell egentlig alltid vist at jeg kom til å prøve å røyke hasj. Sorting, hadde det dritgøy i 10 min, for så gjennomgå den nedturen.

Tok ikke lange tiden før dette ble en hobby. Har lagt bak meg en periode på et år der jeg røyket hver dag.

16 år: Jeg skulle aldrig prøve noen "sterkere stoffer", og var lydig mot meg selv i 2 år. Så satt jeg med noen kompisser en kveld, der det var kokain det gikk i. Jeg sto på mitt, og prøvde så godt jeg kunne å ordne noe å røyke på. Etter 2-3 timer prøvde jeg kokain for første gang. Fantastisk.

Etter dette har det vell egentlig godt med mye drugs, bygger seg gradvis oppover liksom.

19 år: Setter den første sprøyta med amf. Skulle bare prøve, viste jo jeg kom til å gjøre det før eller siden uansett liksom. Etter at det var satt bestemte jeg meg for at dette var noe jeg bare kunne gjøre en gang i året...
Er 20 år gammel nå, og det har blitt maaange ganger, og et svært stort problem.

Jeg er vell en litt sånn typisk "ikke fortell meg hva jeg skal gjøre" - person. Jeg er uforskammet liberal, og jeg greier aldrig å stille min egen nyskjerighet. Vanskelig oppvekst osv. Grensa fra sig til sprøyte er stor, men alt skjer jo ikke på en gang. Virkligheten min forandret seg 100 ganger i mellomtiden.

Jeg kommer aldrig til å slutte helt, men jeg har et veldig sterkt ønske om å ha et nøkternt forbruk av og forhold til rus. Jeg kan aldrig få meg selv til å angre, men jeg skulle ønske jeg hadde vert smartere som 14åring. Ventet til jeg var i 20årene eller noe.

Jeg har enda tilgode å prøve LSD, sopp og heroin. Jeg vet jeg kommer til å prøve, det er bare et spørsmål om tid. Erfaringer rundt sprøyta har vert en tankevekker, virkelig skummelt det der. Har nå satt en grense - Jeg skal ikke prøve heroin før jeg er pensjonist. Da jeg har alt å vinne og ingenting å tape.

Jeg håper andre har vett nokk til å vente til de er myndige, klar for å ta et valg.

Vet det ble langt, men vet også at jeg er gira og for veldig lett oppheng. =)
Begynte veldig tidlig faktisk, har dog hatt et moderat bruk de senere årene(mener jeg selv da). Mitt første møte med cannabis var når jeg var 11-12år, er 20 idag. Bodde i et annet land hvor miljøet og samfunnet ikke kan sammenlignes med det vi finner i Norge. Så det føltes overhode ikke unormalt å bruke rusmidler der Skal sies at landet har dekriminalisert alle narkotiske stoffer i dag, så er vel kanskje ikke så rart at man følte seg normal av å bruke rusmidler på den alderen

Det som fikk meg til å begynne var vel kompisa mine, dem brukte cannabis gjevnlig og det var ikke akkurat vanskelig å få tak i da folk hadde plantet i egne hager og de aller fleste deala
Sist endret av blazarn; 22. mai 2010 kl. 17:57.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
det begynte i det små med noen pils, så ble det bare værre og værre siden jeg fylte 13 eller noe sånt :P

begynte med cannabis når jeg var sånn 15 eller noe

meg å noen kompiser var på byen og "chilla an" så møtte vi noen eldre typer.. og hang litt med di, så fiska di opp en joint og da var det gjordt
Det hele startet med melk. Deretter noe enkel grøt. Senere fikke jeg lyst på sterkere og sterkere ting og nå sitter jeg her nesten på toppen av stigen med en joint i munnen og en pils i hånda. Sprøyta i armen om et par år.

Fra alvor til spøk: Jeg hadde mange venner som røyket hasj og jeg leste masse om det (var jo redd for å finne igjen vennene mine på plata om noen år ) Fant ut at det faktisk ikke var djevelens blomst og bestemte meg for å gi det et forsøk selv. Dette var også før jeg drakk for første gang. Ser på alkohol som en vesentlig større deal enn cannabis.
Tok mine første trekk av en røyk i 7 årsalderen, ble så dårlig og bestemte meg for og aldri trekke noe mer røyk ned i lungene mine, noe som ikke gikk så bra.

Testet hasj allerede i 8. klasse, var da ca 14 år, vi fikk 3 joints med 1 g i hver. Fikk ikke noe funk etter og ha røykt opp alle. Venta nesten 1 år før jeg prøvde det igjen og har røyket daglig siden da. Altså i 6 år.

Har også testet formfett, og er meget takknemlig for og ha kommet unna uten noen skader. Har bare prøvd det "1" gang, men tømte jo nesten hele flaska med en kompis.

Et sted i 9. klasse ble jeg introdusert for amfetamin, og holdt på med det en god stund i helgene. Fikk noen ganger meth, uten at jeg var klar over det der og da. Men fikk vite det da politiet tok oss og jeg testet possitivt på meth.

Etter dette hadde jeg en pause fra rusmidler på ca 1 år grunnet pissings.

I senere tid har jeg testet det meste, div. benzo'er, sopp, lsa, salvia, kokain, heroin og andre opiater.

Heldigvis har jeg lagt det meste bak meg og røyker kunn cannabis til tider.

Hva som fikk meg til og begynne var vel ren nyskerighet, og hadde det ganske tøft hjemme til tider, med skilsmisser, dødsfall og vold, brukt en del for og komme meg unna realiteten.
Alkohol
Uvesentlig, siden alle begynner fordi vi vil være tøffe når vi er kongen på haugen i 14-16 års alderen.

Cannabis
Første gang jeg røyka var i tredje vidergående. Er snart et år siden nå.
Hadde vært nysgjerrig ganske lenge og hadde noen kompiser som jeg viste røyka av og til, men når jeg endelig bestemte meg for å prøve så ble de busta av foreldrene og fikk et helvetes styr på grunn av det. (foreldrene råtter seg sammen vettu!).
Begynte så på tredje vidergående der jeg ikke kjente noen. Fikk fort greie på at en del folk på trinnet mitt røyka. Så det var ikke vanskelig å få prøvd første gang.

Vi var ute i det lokale turområdet her i byen og hadde med oss et par spliffer. Vi røyka men jeg fikk aldri noen skikkelig funk ut av det. Følte meg bare litt sånn småbrisen og avslappa. Røyke heller ikke tobakk på denne tiden, så nikotiksjokket var mer tilstede en denne hasjen.

Røyka ikke så veldig mye etter det frem til januar året etter. Da tok det seg opp og jeg og en kompis handla 25 g med kronikc. Vi reisa ut til en kompis av han som var godt opp i 30 åra og hadde røyka mye. I stua hans hadde han slanger, øgler og masse krypdyr på utstilling. Ei stue med masse litt mørkere farger og svart skinnsofa. Han hadde 2 STORE amstaffer som var som pusekatter og bare ville ha kos.

Jeg hadde ikke røyka så mye på større bonger på denne tida, men han tok ut en stor glassbong med bob marley sandblåst på som motiv. Denne var gyllende rein og var ofte en tur innom vaskemaskinen, (som han sa til kiddsa sine var vasen til han far, og måtte ikke røres). I bongen hadde vi isbiter og her tok jeg mine første skikkelige trekk med kvalitets pot.
Jeg ble dritfjern og alt rundt med var fantastisk. Jeg stekte meg en pizza og jeg muncha denne noe sinsykt. Kompisen min som var en av de samme som jeg røyka første gang sammen med, var tilstede og så hvordan hele jeg forandra meg. Jeg snakka mye piss om hvordan hele synet mitt var som en kameralinse som var bøyd eller noe sånt shit.
Jeg hørte på musikken som ble spilt og kikka litt på krypdyra som var rundt i leiligheten hans.

Idag prøver jeg bare å røyke i helgene, noe som ikke alltid er lett når det er godsaker på bordet forann deg ^^
Cannabis har forandret livet mitt på mange måter, og jeg har fått mange nye ''hemmelige'' bond til venner.
Jeg setter pris på en god røykings, men kommer nokk ikke til å røyke evig.

Har til dags dato ikke tatt noen andre former for rusmiddler enn alkohol, cannabis og tobakk. Har heller ikke tenkt og prøve noe mer og har satt grensa på cannabis. Selv om jeg har venner som ekprimenterer litt med LSA og flein. Men de er snille og respekterer valget mitt ^^
Sist endret av oamo91; 20. september 2010 kl. 19:14.
Røyka min først joint i tiendeklasse, etter det har det vært litt avogtil, har bare prøvd marihuana og kommer ikke til å prøve annet en det og sopp, muligens syre hvis det er så ufarlig som alle vil ha det til. Aner ikke hvorfor, men frykter det er fordi jeg har et svakt sinn og sjelden sier nei, er utrolig nysgjerrig og har alltid hatt lyst til å utforske russtoffer. Kommer nok ALDRI til å prøve heroin, kokain eller speed, det blir for hardcore for min del. Ellers så synes jeg at jeg kombinerer litt hasj og skole fint, jeg får jeg omkring 5,0 i snitt ut vgs regner jeg med så det ordner seg
Det var når jeg var 16 år. Noen kompis som hadde prøvd det før, spurte om jeg var gira. Så vi kjøpte 1g vær. Prøvde flaske, men han vi lånte den av måtte dra. Så vi dro på fest og prøvde vannpipe, og da med 0 tobakk(altså reint).
Det + øl var ikke den beste kombinasjonen. Noe som endte i total grønning, og jeg som våknet hos ei venninne dagen derpå, og rett på jobb.

Litt røff start, men angrer ikke på at jeg startet.
Selv begynte jeg med tobakk allerede første året på ungdomsskolen. De fleste helgene i syvende klasse gikk med til å røyke og drikke. Året etter ble jeg tilbudt en joint som gikk på rundgang. Nysgjerrig som jeg var, så måtte jeg ha et par trekk. Tok to bittesmå puff, men merket liksom ikke noe til det, og skjønte ikke helt poenget, så det ble med den gangen. Det skulle gå hele syv år til før jeg testet igjen. Hadde flytta til nytt sted, og en av mine nye venner i bofellesskapet dro fram frostbongen. Jeg var ikke verre på det enn at jeg tok tre reale magadrag, og fikk den sykeste opplevelsen, og jeg måtte bare gå og legge meg. Noen måneder senere ble det et par trekk av en vannbong, og siden slag i slag med kanskje 3-4 jonaser i året frem til for et par år siden når jeg endelig ble kjent med folk som hadde kontakter. Var vel egentlig først da jeg virkelig lærte "kunsten" å være fjern. Nå har jeg ingen faste kontakter lenger dessverre, men når jeg får tak i en femmer, røyker jeg daglig på den til det er tomt. Kjøper dog kun femmere for å unngå at toleransen blir for høy, og jeg bare røyker for å røyke uten egentlig å bli fjern. Første to døgnene etter en femmer er slitsomme mtp søvn, men det retter seg fort (prøver å tilpasse avslutningen på klumpen til en fredag slik at jeg har helgen på meg).

De såkalt sterkere stoffene holdt jeg meg unna i veldig mange år, frem til jeg plutselig fikk gleden av å bli inkludert i en god vennegjeng med kunnskapsrike og ansvarsfulle voksne mennesker. Da begynte jeg å lese meg opp, og høre på erfaringer og faktakunnskaper. Amf fikk jeg smaken på til slutt etter å ha uttrykt et reelt ønske om å utforske, samtidig som jeg var skeptisk. Første par posene fikk jeg en kompis til å oppbevare, siden jeg var redd for å miste kontrollen, men det gikk overraskende bra, og har et mye mer bevisst og avslappet forhold til det enn jeg noensinne hadde til alkohol. Har også erfaring med GHB og E. Syre har jeg blitt tilbudt bare en gang, og selv om lysten var enorm, så følte jeg meg litt utilpass med tanke på at jeg ikke visste funk på psykedelika og jeg var på hjemmefest med 15-20 andre. Forhåpentligvis får jeg sjansen enten på det eller på sopp snart, for utforskelsestrangen er stor.

Personlig er det ingen grunn til å regne med at jeg ender utpå. Det kan nok ha noe å gjøre med at jeg var så voksen og bevisst, med en sunn skepsis til det meste da jeg prøvde meg frem på partydrugs. Dessuten er jeg også (av og til dessverre) ekstremt påpasselig med økonomi. Jeg kriter aldri (mer) varer(tv osv), og vil heller aldri krite drugs. Da klarer jeg meg heller uten. Jeg kan godt klare å feste på amf hver helg en måned, men har heller ingen problemer med å klare meg minst dobbelt så lenge uten.
Jeg har også bestemt meg for at hvis jeg en dag merker at mine vaner går negativt utover jobb eller økonomi, vil jeg gi bort det jeg evt har igjen, og kutte helt.
Jeg var vel så gammel som 17 da jeg fikk min første erfaring med stoff, og i det tillfellet var det snakk om harsj. Jeg hadde lenge lest om cannabis, og da jeg flyttet hjemmefra ble jeg kjent med noen folk på skolen som drev på. De første tre-fire ukene jeg hang der gjorde jeg ikke annet en å studere og analysere hvordan folka jeg hang med reagerte, hva de snakket om, om det var mye forandring fra nykter til stein. Etter en stund fant jeg jo da selvfølgelig ut at harsj sammenlignet med alkohol var ett hav av forskjell. Og siden jeg personlig ikke er noe stort fan av alkohol bestemte jeg meg da til slutt å prøve. Husker enda den følelsen av å holde den feite glassbongen i hånden, og at jeg småskalv i hånden da jeg prøvde å tenne på. Men, jeg fyrte på å klarte på ett vis å tømme bollen og bli hinsides stein. Den dag i dag angrer jeg ingenting, bortsett fra en 4månders periode hvor jeg drakk og fyrte samtidig konstant. Nå er det bare røykings, og det går som det suser.

Ellers av rusmiddler som står på lista over ting jeg har lyst å teste (men, som jeg enda ikke er ferdig med å studere) er: MDMA, Sopp (og andre psycadelic herbs, type Ibogan osv.) og kanskje, om det viser seg slik at jeg takler tripping kunne jeg tenkt meg å teste LSD etter noen år med andre tripper.
Jeg var rundt 11-12 år gammel første gang jeg drakk meg full. Jeg og noen venninner hadde klart å snike til oss noe alkohol foreldrene våre hadde satt vekk ubevoktet og drakk oss fulle av ren nyskjerrighet. Det var en slagen kveld, men jeg drakk vel ikke skikkelig igjen før jeg var rundt 15 år gammel.

Prøvde hasj første gang som 15-åring, hadde da vært en del på fester rundt om kring og sett folk bruke diverse rusmidler, hovedsakelig hasj. Som den nyskjerrige fjortisen jeg (og venninnene mine...) var måtte det jo testes. Siden har jeg røyket når jeg føler for det. Har vært perioder med mye og perioder hvor det har gått lang tid mellom hver gang, all in all liker jeg hasjrusen.

Kokain og amfetamin prøvde jeg første gang da jeg var 17/18. Kokain prøvde jeg bare et par ganger, men fant fort ut at det var en rus jeg ikke trivdes noe særlig med. Amfetamin tar jeg fortsatt, det også med lengre perioder av/på (riktig nok kun helgebruk).

Nå er jeg litt nyskjerrig på å prøve sopp, får se hva høsten bringer.

Så hva fikk meg til å begynne? Nyskjerrighet. Samtidig er det ikke til å komme utenom at det hadde mye å gjøre med miljøet jeg var/er i, men så har jeg nå også valgt dette miljøet selv.
Alkohol: pøvde jeg for første gang i 8. klasse sammen med ett par kompiser. Synes ikke det var så veldig spennende å være full så det blei ikke en helgevane.

Cannabis: Jeg prøvde for første gang å røyke i slutten av 9ende klasse og det var helt fantastisk. Var med to andre kompiser og spleisa på 2g i en ferdigrulla jonas (blei hustla som bare det). Siden det har jeg røyka jevnlig kanskje 3-4 ganger i uka og har det kjempefint med det. Har ikke tenkt til å starte med noen andre stoffer, bortsett fra kanskje en sopptur men det blir lenge til

Hvorfor jeg bestemte meg for å prøve var fordi jeg var nysgjerrig tror jeg. Husker ikke helt.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Salvia

Jeg prøvde salvia som det første rusmiddelet jeg noen gang inntok (før jeg prøvde tobakk og alkohol tilogmed)
på en bandøving da jeg var 14. Fikk en helt syyyk tripp, men fant ut at det skulle forbli en engangsgreie, i med at jeg var såpass ung og ikke likte det godt nok til å gidde stresset med å skaffe det og få penger til det.
En utrolig opplevelse jeg gjerne vil prøve igjen ved en senere anledning, når sjansen byr seg

Alkohol og tobakk

Jeg begynte med snus da jeg gikk i 10. klasse på ungdomsskolen. Var nysjerrig på det å være avhengig, og hadde en teori om at avhengighet bare var oppskrytt. Prøvde det først på skolen med en kompis, og kjøpte meg en boks dagen etter. Nå snuser jeg 12 om dagen, og fant tidlig ut av hypotesen min slo feil :P
Alkohol prøvde jeg da jeg var 15 år gammel, hjemme hos meg selv med en kompis. Var veldig nysjerrig på effekten av drikke, og hadde ingen kontroll. Vi styrta 4 flasker vin på deling og jeg endte opp med å kaste opp overalt og ikke huske en dritt. Våkna i senga mi hjemme med et glass brus ved siden av meg, og foreldrene var skuffa.
Et par helger senere dro jeg på fest, og drakk i kontrollerte mengder. Drikker de fleste helger, når jeg har penger.
Førsteprioriteten er nok weed.

Cannabis

Jeg prøvde for første gang da jeg nettop hadde fylt 16 år. Bestekompisen min hadde røyket litt smått siden han var 14, og tilogmed dyrket egen plante i skogen. Han hadde gitt meg tilbud om det, men faren min hadde fortalt så mye løgn om skadeeffekt og avhengighet av marihuana, at jeg sa nei til å prøve. Da jeg begynte på vgs fikk jeg tilbud om å prøve sammen med bestekompisen og noen andre fra skolen, rett etter skoletid. Jeg tenkte å prøve for å markere at jeg nå var fylt 16 år. Vi var fem personer som røykte 4 gram grønt på deling, og det var veldig sterke saker.
Badtrippa til helvete og fikk skikkelig noia, og fant ut at dette var virkelig ikke lurt å gjøre. Fikk dermed enda mer tiltro til det min far hadde fortalt meg. Senere fikk jeg høre at jeg sikkert fikk badtrip fordi jeg røyka for mye, og at det var potent, lysegrønn marihuana. Leste meg da opp på cannabis på internett, og fikk plutselig et helt annet syn på det. Skadeeffekten var jo mye mindre enn alkohol, og ikke fysisk avhengighetsdannende! Dermed kjøpte jeg meg et par gram med brunt og røykte det med kompisen. Prøvde det neste gang med min daværende kjæreste, og ble ballefjern, og likte det veldig godt! Røyket litt av og til dette året, før det et år senere ble til at jeg røyket hver helg, og var komfortabel med det. Så i ferien røyket jeg nesten hver dag, og begynte smått å ta meg en blås i hverdager også. :P De siste ukene har jeg røyket hver dag, men har planer om å kutte ned til helger når bagen er tom :P ta en pause på en ukes tid skal jeg også.
Nysjerrigheten var det som fikk meg til å prøve, og det at jeg raskt ble veldig glad i cannabisrusen gjør at jeg har fortsatt med det. Vet å sette grenser, og så snart jeg begynner å merke tegn til noe sløvhet eller dårlig hukommelse av dette vil jeg ta meg en lang pause. Slutte har jeg ingen planer om
Holder meg unna alt av piller, pulver og psykadeliske stoffer. Har absolutt ingen planer om å prøve noe sånt; mulig jeg prøver sopp når jeg er voksen og mentalt klar for det. Men tviler på at jeg vil ha samme interessen i voksen alder
Jeg begynte å bruke rusmidler fordi jeg kjedet meg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg starta pga Snoop Dogg.
Første gang fikk jeg bare en rullings i hånda ute på byn, fikk skikkelig noia
, men bestemte meg til slutt for å ta den helt ut siden jeg allerede hadde gjort det.

Endte opp på nach med en sørafrikaner som hadde en drageformet pipe, (Puff the magic dragon ). Etter en liten stund vet jeg bare at jeg spydde og spydde og spydde og spydde.. Har spydd mye før og etter den gangen, men aldri så innforjævlig som jeg gjorde i innkjørselen til mistah southafricah.

Så leste jeg meg opp på nFF, fant ut at det kanskje ikke alltid var lurt å kombinere hasj med dritfylla, så jeg og en kompis stakk på fjellet en helg og delte 5 gram i sommersola (Nå når jeg leser det høyt ser det nesten litt homoerotisk ut. No homo.) med god musikk og masse god mat. Perfect.

Var forøvrig 18 år på det tidspunktet og rørte vel ikke narkotika på 2 år etterpå, det passet liksom aldri..
ungdomskolen. begynte med smugrøyking av sigg bak gymsalen. det var ganske mange elever der som hang hver morgen. og ettersom tiden gikk, var det fler og fler som gikk oppi buskene rett ved. en dag ble jeg med også, og fikk mine første trekk av hasj på en dassrull med folie i. ble en spesiell skoledag. nå har det gått 10 år, og røyker enda.
Begynte å røyke på en liten by i det kalde nord med noen kompiser og noen folk inni en bule. Husker godt at vi var noia hele gjengen og folkene var en av de hardeste kriminelle i by'n. Var high hele dagen og sov 16 timer om dagen, vi var oppe om natten Røyker enda pga kjedsomhet.
Når folk begynte å prøve hasj på ungdomskolen, så ble det naturlig å prøve det på fest ettersom "alle" gjorde det. Syns ikke det var no spennende i sosial sammenheng fordi jeg følte meg så loka og fikk lett noia. Fant ikke så mye positivt i det.

Men så en dag hadde jeg no grønt liggende hjemme (vet ikke hvordan veien gikk fra å prøve på fest, til å skaffe selv gikk seg til, men sånn går no dagane) så jeg røyka ut av vinduet på soverommet en natt, plukket opp gitaren, og da var jeg solgt! Alt med musikk ble helt 3D og fikk nye dimensjoner og føltes fantastisk. Oppdaget på en måte nye sider med gitarspilling og musikk jeg vanligvis ikke ville tenkt på.

Begynte etterhvert å røyke med noen venner, men ble fort litt kjedelig, for det var liksom alltid det samme og mistet spenningen. Hvis vi så film, glemte jeg hva filmen handla om dagen etter uansett. Hendte jeg røyka før skolen (videregående), men det ga dårlige resultater. Spesielt å dukke opp på eksamen i 3 mens man er fjern! Så busta foreldrene mine meg, og jeg bare gadd ikke mer rett og slett. Røyker om noen tilbyr, men that's it.

Har ikke vært borti noe tyngre stoffer, og har heller ikke planer om det. Men har stor interesse for psykedeliske stoffer da, så hvem vet.
Husker ikke hva jeg skreiv sist, men ungdomskolen, and still going strong! Enda jeg er tom i dag. Så er jeg full i morra
Jeg hadde vært borte i cannabis ved et par tidligere anledninger, men var ikke før jeg ifjor sommer i Amsterdam fikk merke hva rusen var god for.
Hadde i ca en uke vært på en InterRail tur som omsider førte meg til denne atmosfæriske byen, og ettersom kveldene for det meste innebar fest og alkohol bestemte jeg meg for å prøve meg.

Etter at jeg hadde vært nede på en coffeeshop og plukka opp det nødvendige, bar det tilbake på rommet. Tok pokker ikke noen kjangs på å røyke meg fra sans og samling offentlig etter alle skrekkhistoriene jeg har lest her inne tidligere.

Men på tross av dette var jeg fast bestemt på å oppnå en ønsket effekt, og hadde ingen planer om å flytte meg videre før jeg var en erfaring rikere.
Må vel kanskje sies at jeg fikk i meg litt i meste laget, der jeg vekslet på å løpe fra senga og til vinduet for å fylle lungene.
Så kan vel si at kvelden (og de to neste) endte med at jeg hørte gjennom hele "She Wolf" albumet til Shakira flere ganger som på uante måter hadde havnet på IPoden, mens jeg med jevne mellomrom reiste meg opp for å beundre senga.
Husker godt jeg holdt på å drite på meg da hun begynte å synge suicide på slutten av Men in this Town (faen meg creepy), men ellers var dette et svært positivt møte med et rusmiddel jeg ikke hadde noen erfaring med.

Har i ettertid avstått fra cannabis av andre årsaker, men dette var nok ikke siste gangen!
Jeg har vel rusa meg meste parten av livet mitt, alkohol første gang når jeg var 11, og da begynte det, måtte jo såklart finne ut at det gikk ann og ruse seg på bensin, husker at jeg sa engang, at det her er jo billig og enkel fylla, det skulle ødelegge mer enn jeg kunne tenkt meg, skolen gikk jo til "helvete" som dere bruker og si når noe går gale veien.

Hasj er det ikke lenge siden jeg begynte med faktisk, 5 mnd siden cirka, grunn til at jeg begynte med det var jo at jeg prøvde hasj for første gang for 6-7 år siden, og da hadde jeg den klareste gå turen hjem, ever, og jeg ville prøve det igjen, alle snakker jo om hasj.

Sterkere enn det har jeg bare prøvd 1 gang, amf, det ga meg en deilig følelse, og jeg klarte og legge meg lett igjen
definetivt noe jeg skal prøve igjen, alt skal prøves, unntatt Hero, bare tanken skremmer meg egentlig :s og trur ikke jeg prøver Crystal meth heller.

Ja, eventuelle skrivefeil skyldes Bensinen, hehe...
Sitat av Eight-Ball Vis innlegg
Så leste jeg meg opp på nFF, fant ut at det kanskje ikke alltid var lurt å kombinere hasj med dritfylla, så jeg og en kompis stakk på fjellet en helg og delte 5 gram i sommersola (Nå når jeg leser det høyt ser det nesten litt homoerotisk ut. No homo.) med god musikk og masse god mat. Perfect.
Vis hele sitatet...
Sier bare brokeback mountain jeg as!

Ontopic : Var veldig ung, 14 år eller noe på grisefylla, stod en 5 stk i ring som jeg kjente fra før og fyra en jonas, så gikk jeg bare inn i sirkelen og hang meg på ble faktisk ikke dårlig heller
Sist endret av take'a'hit!; 11. februar 2011 kl. 04:13.