Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2162
Hei, har lastet ned war Thunder til ps4 og sitter og storkoser meg, men ble plutselig litt nervøs for at jeg ikke har fullversjon av spillet.
Når jeg startet spillet fikk jeg beskjed om å lage en bruker, det så ut til at det sto "open beta" der...
Når vi spiller får vi kun et par maps og mange fly er røde og kan ikke kjøpes.

Har vi gjort noe feil? Er hele spillet fortsatt beta? Er vi i beta, men kan få fullversjon? Hvordan får vi flere baner å spille på? Vil flyene bli tilgjengelig etter hvert?

Veldig kjedelig om vi sitter å tjener opp poeng på noe som ikke er fullversjon...

Har virkelig ikke peiling så hadde satt stor pris på feedback
Warthunder er jo primært ett dataspill. Der er de enda i open beta og nye fly / ground-forces blir added regelmessig. Tror ikke ps4-utgaven er helt ferdig-utviklet så etterhvert vil du nok få flere fly.

www.warthunder.com så klikker du deg inn på forumet så finner du nok ut litt mer
True phreak.
Nei, dere har ikke gjort noe feil (tror jeg), alt dere gjør vil bringes videre til endelig versjon, dere får flere baner etterhvert som dere unlocker høyere tiers med fly, og flere fly blir tiljgengelig etterhvert. Jeg har selv spilt det en god del på PS4, det er et jævelig artig spill. Nå har imidlertid vanskelighetsgraden økt voldsomt nylig, siden man spiller mot folk på PC også, som kan bruke mus. Men fortsatt mye underholdningsverdi i det

Det er forresten ikke "primært et dataspill". Det er cross-platform. Men det har vært litt vanskeligheter å få synkronisert PC og PS4 versjonen pga. oppdateringspolicyene til Sony.
Jeg har spilla warthunder i over ett år nå, og det var/er primært ett dataspill, jo...
▼ ... over en måned senere ... ▼
Alt er som det skal, de røde låseru opp da du har levelet opp, spillet er fortsatt i "Beta", spillet blir ikke ferdig får de har gjort ferdig "Navy" delen av spillet tror jeg. Jeg har spilt WarThunder på både PC og PS4 (Pcen min daua, så måtte starte over på PS4...kjipt jeg ikke kan bruke samme konto på begge versjonene )

Men anyways, spillet er "helt", du må bare unlocke stuff, du kan også kjøpe gull ørner for å levle opp raskere, men where is the fun in that.