Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1194
En bekjent av meg påsto at man kunne lure en spyttprøve med sitronsaft alle ting.

Er det sånn at dette funker og om dette ikke gjør, det finnes det noe som kan lure en spyttprøve?
Jeg tviler sterkt på at man kan få en ren prøve som ellers ville vært positiv ved å bruke sitronsaft. Hvordan brukes sitronsaften? Sa kompisen din noe om det?
De vil sikkert se at prøven har svært lav ph og så mistenke juks.
99 prosent av disse kjærringrådene for å lure en prøve er bull.
En kompis av meg sprøytet såpe opp i urinrøret like før han tok pissprøve. (LAR). De så på prøven at han gjorde det. Legen hans lot som ingenting og lot han tro han hadde lurt dem 6 måneder før han sa vi vet du har såpe i prøven : |
Nekt på spyttprøve, tilby deg å ta blodprøve. Eneste du er pålagt å gi fra deg uansett. Storsett gidder de ikke ta seg tid til å kjøre deg til legevakten og alt det papirarbeidet om du ellers oppfører deg og ser nøktern ut.

Er ikke din jobb gjøre deres jobb lettere på noe måte, så ikke tvil på det.
Derimot er det din jobb å bruke de rettighetene du har, og en av de er å nekte på spyttprøve. Det er ikke godt nok som bevis i retten, så det er ikke noe de kan tvinge deg til uansett hva de sier.

Prøver nok skremme deg, bare si du driter i det, tar gjerne blodprøve.

Har du noe i kroppen så ryker du uansett på blodprøve så tid spart, og mer jobb for polti.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Har du noe i kroppen så ryker du uansett på blodprøve så tid spart, og mer jobb for polti.
Vis hele sitatet...
Har tenkt tanken, men man har jo også muligheten for en falsk negativ med spyttprøve, så det er litt gambling.
Kan sikkert få prøven ugyldig om du har sitron saft på tunga når de sjekker, min første test ble ugyldig men da ba deg meg bare ta på nytt - så det gjorde vi, fikk ingen utslag - så fikk jeg gå, etter han påpekte at han "Lot meg gå" for en eller annen grunn.

Lest på siden her at noen testa de gamle maskinene og da brukte man munn skyll som inneholdt ett spesifikt stoff Hydro ett eller annet, men de bruker ikke de maskinene enda.
Sitat av TAketbrett Vis innlegg
Lest på siden her at noen testa de gamle maskinene og da brukte man munn skyll som inneholdt ett spesifikt stoff Hydro ett eller annet, men de bruker ikke de maskinene enda.
Vis hele sitatet...
Hydrogenperoksid, if my memory serves. Samme stoffet brukes også i en del tannbleking.
Sitat av Arex_x Vis innlegg
Jeg tviler sterkt på at man kan få en ren prøve som ellers ville vært positiv ved å bruke sitronsaft. Hvordan brukes sitronsaften? Sa kompisen din noe om det?
De vil sikkert se at prøven har svært lav ph og så mistenke juks.
99 prosent av disse kjærringrådene for å lure en prøve er bull.
En kompis av meg sprøytet såpe opp i urinrøret like før han tok pissprøve. (LAR). De så på prøven at han gjorde det. Legen hans lot som ingenting og lot han tro han hadde lurt dem 6 måneder før han sa vi vet du har såpe i prøven : |
Vis hele sitatet...
Nei, påstanden her er at sitronsaft i munnen forstyrrer spyttprøven.

Dette er bare en anekdote.