Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1004
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kunne noen hjulpet med å identifisere denne pillen. Skal være adhd relatert medisin. Den er 9x9 mm cirka, hvit, har kant og delestrek. Har heller ikke noen merking. Får ikke til å laste opp bilde, da jeg er på mobilen
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
http://imma.gr/124259x473de
Må mer til enn det bilde der
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kunne noen hjulpet med å identifisere denne pillen. Skal være adhd relatert medisin. Den er 9x9 mm cirka, hvit, har kant og delestrek. Har heller ikke noen merking. Får ikke til å laste opp bilde, da jeg er på mobilen
Vis hele sitatet...
Ser ut som en helt vanlig ritalin
Sitat av Lil@ Vis innlegg
Ser ut som en helt vanlig ritalin
Vis hele sitatet...
Jeg kan garantere deg at dette ikke er Ritalin. Hvis «ritalinen» din ser sånn her ut hadde jeg byttet dealer
Sitat av sentinel Vis innlegg
Jeg kan garantere deg at dette ikke er Ritalin. Hvis «ritalinen» din ser sånn her ut hadde jeg byttet dealer
Vis hele sitatet...
Nei jeg husker bare kidsa sin pille var helt hvit og med delestrek men det er typ 10 år siden
Ser ut som baksiden på en 5mg vival
Det er vel bare metylfenidat av A og B preparat i den størrelsesorden som har delestrek uten merking. Det er desverre ikke mulig å gi en sikker identifikasjon ut ifra opplysningene vi har her. Hvis jeg skal gjette så er det metylfenidat, eller at du har blitt lurt.

Tror lil@ er inne på noe, men er samtidig enig med Sentinel at det ikke markedsført under navnet Ritalin.
Sist endret av Ringen365; 30. desember 2023 kl. 18:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.