Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1121
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg fikk utskrevet sarotex for en stund siden av en lege som mente jeg hadde fibromyalgi. Jeg brukte medisinen i ca en måned uten at det hjalp på.

Fant til slutt ut av hva problemet var (det var ikke fibromyalgi, det var noe annet jeg tok en liten operasjon for).

Jeg tror at jeg enda har litt Sarotex igjen. Jeg bruker fast Aduvanz, og i løpet av tiden jeg brukte Sarotex merket jeg ingenting betydelig. Jeg brukte 10mg hver dag, da legen mente at jeg ikke trengte å bruke mer siden jeg allerede brukte Aduvanz.

Er det bare søppel? Hørt mye drit om antidepressiva men stiller meg litt kritisk til hatet, siden legene skriver det ut og regner med at det har noe for seg.


Mulig bare at min tidligere lege var litt for forsiktig? Jeg er enda deprimert.
Leger skriver ut mye rart som ikke har noe for seg. Ofte til mer skade enn nytte. Ville definitivt ha kastet dem.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det bare søppel? Hørt mye drit om antidepressiva men stiller meg litt kritisk til hatet, siden legene skriver det ut og regner med at det har noe for seg.
Vis hele sitatet...
I små mengder er sarotex gjerne brukt for smertelindring (som du fikk det utskrevet for regner jeg med) antidepressiva delen av Sarotex merkes ikke med mindre du tar større mengder daglig.
Jeg fikk sarotex for prolaps og bruker det av og til når det blusser opp. Gir ikke like god lindring som kodein men sånn passe til at man ikke våkner om natta.
Antidepressiva er bare piss i mine øyne. Jeg har fått det for både angst og depresjon men det ender bare med å gi totalt faen å kjøre seg selv enda mere i bånn. Har vært innom cipralex, venlafaxin, remeron og sarotex som jeg kommer på. Sarotex har jeg ikke brukt fast over lengre tid men.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Husker jeg fikk sarotex en gang for mange år siden. merket ikke en dritt for smertelindring, men fikk ekstrem matlyst. Sulten konstant og kunne ta 3 extra porsjoner. stoppa med de ganske fort da siden man visste konsekvens av all maten. for min del var dette ikke noe kroppen min ville ha
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sarotex utløste RLS hos meg. Har ikke blitt kvitt det, og er nok kronisk nå, selv mange år etter bruk av Sarotex. Sarotex ville jeg unngått for en hver pris.