Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 874
Har hatt en konstant krig med smertestillende siden jeg prøvde Tramadol i 2019. Det gikk fra Tramadol, til kodein til Oxys. Jeg vil gi meg med å bruke, men greier ikke. Føler jeg for første gang har innsett at det ikke er mulig for meg å fortsette slik, men jeg har nok sunn fornuft til å vite at jeg ikke kommer til å greie å gi meg bare med viljestyrke alene. Kan noen hjelpe meg med å finne ut hvordan jeg raskest mulig kan få noe hjelp?

Må jeg innlegges for å få sub?
Ja.
Temmelig enkelt å.
Da sub fungerer
som Motgift mot oxy….
Sist endret av slitenRealist; 15. juli 2023 kl. 17:27.
Sitat av slitenRealist Vis innlegg
Ja.
Temmelig enkelt å.
Da sub fungerer
som Motgift mot oxy….
Vis hele sitatet...
Hvorfor
Skriver
Du
alltid
sånn
?
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Jeg har fått det på avgiftning på Aker sykehus. Du skal kunne argumentere godt for at fastlegen feks skal la deg gjøre det uten innleggelse
Sitat av Trynefaktor_69 Vis innlegg
Hvorfor
Skriver
Du
alltid
sånn
?
Vis hele sitatet...
Fordi han lærte seg aldri å skrive på skolen. No joke

Heller det enn de som skriver hele avsnitt uten punktum.
Sist endret av Superspurv; 15. juli 2023 kl. 19:29.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bor du i Oslo er det ganske enkelt å få tak i på gata. Bare vær der tidlig om morgenen, da er alle som har fått utdelt dagens dose på apoteket hypp på å selge subben så de får kjøpt dop for penga.

Legalt er det LASSO som er et lavterskeltilbud, hvor du ikke trenger henvisning. Google dem
Generelt tror jeg fastlegen er lite keen på å skrive ut et a-preparat uten å ha ryggdekning fra spesialisthelsetjenesten.
Anonym bruker
"Ond Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Legen min skrivde ut Subuxone til meg. Helt til det gikk i orden med LAR.
Fordi jeg
halvveis ligger i sofan
med iPad på magen.

Å da
Ser jeg ikke alle bokstavne
over maven
Sitat av slitenRealist Vis innlegg
Fordi jeg
halvveis ligger i sofan
med iPad på magen.

Å da
Ser jeg ikke alle bokstavne
over maven
Vis hele sitatet...
Episk svar