Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2015
Hei, vurderer å kjøpe headset, men er veldig usikker på hva jeg skal kjøpe. Har sett på Bose qc35. Kunne godt tenkt meg de, men det er litt for dyrt. Dermed lurer jeg på om det finnes headset som er trådløse og lyddempende for en grei pris(max.2k)? Jeg er ikke uten etter noe spessielt. Kommer til å bruke til daglig til å høre på musikk mens jef trener og sitter på bussen etc.. De burde være komfortable fordi de vil bli mye bruk. Samtidig de må ikke være for store og ikke "inn your face/ low key". Har dere noen gode forslag?
Beyerdynamic DT 770.
Det er "lillebroren" til 1770 Pro.
Fantastisk billigheadset imo.
DT770 er absolutt et bra headset, men hverken trådløst eller særlig egnet for bruk på bussen på grunn av størrelsen. Sennheiser momentum on-ear skal visstnok være bra, trådløst, aktiv støydemping og ikke så stort og klumpete som DT770, men prisen er vel rundt en femhundrelapp over budsjettet.
Om du ikke har råd til Bose QC35 nå så ville jeg absolutt bare lagt av en høvding hver måned, den tia går fort å du vil aldri angre på at du gjorde det. Men da kan du like godt kjøpe Sony MDR1000X, det er bare noen hundrelapper til. Men uansett hvilken av de du går for, da har du invistert i det beste av det beste å du vil smile hver gang du setter de på uansett hvor mange timer til dagen du bruker det
Trådstarter
95 2
Sitat av yoloswag Vis innlegg
DT770 er absolutt et bra headset, men hverken trådløst eller særlig egnet for bruk på bussen på grunn av størrelsen. Sennheiser momentum on-ear skal visstnok være bra, trådløst, aktiv støydemping og ikke så stort og klumpete som DT770, men prisen er vel rundt en femhundrelapp over budsjettet.
Vis hele sitatet...
Takk, skal sjekke det ut.

Sitat av Fenwick Vis innlegg
Om du ikke har råd til Bose QC35 nå så ville jeg absolutt bare lagt av en høvding hver måned, den tia går fort å du vil aldri angre på at du gjorde det. Men da kan du like godt kjøpe Sony MDR1000X, det er bare noen hundrelapper til. Men uansett hvilken av de du går for, da har du invistert i det beste av det beste å du vil smile hver gang du setter de på uansett hvor mange timer til dagen du bruker det
Vis hele sitatet...
Har forstatt sykt lust på qc35, men sony er vell neste 1000 kroner dyrere som er utenfor budsjette mitt. Har også sett på Beats by Dr. Dre Solo3. Har noen kanskje hatt erfaringer med den? Er ikke så veldig stor fan av beats pga jeg hadde noen propper for en stund siden og ble veldig fort ødelagt...

Hva med disse? http://www.prisjakt.no/product.php?p=2465372 og http://www.prisjakt.no/product.php?p=3343192
Sist endret av Fobian; 24. desember 2016 kl. 20:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Beats er forferdelige headset ikke kjøp dem.

Hvis du vil ha QC35 finnes QC25 som er forgje version. Har dem selv, lydkvaliteten er ok, men den aktive lyddempingen er fantastisk og verdt å ofre litt lydkvalitet for den, vertfall om du reiser mye.

Ellers har du Audio Technica ATH-M50x utrolig god lydkvalitet og behagelige. Ingen aktiv lyddemping.

Som nevnt over er også DT-770 utrolig gode.
Ville anbefalt Focal Listen, litt lite bass men krystall klar mellomtone/diskant, de er litt trange til og begynne med + kan gjøre vondt på toppen av hodet ved lengere lytting (3-4t) hvis du bruker lue & briller ville jeg gått for spirit S. dog ikke trådløs da

https://oslohificenter.no/hodetelefo...r/focal-listen

lillebroren er også super https://oslohificenter.no/hodetelefo...l-spirit-one-s

Hvis du bor i oslo området kan du ta en tur innom butikken dems og prøve en del; Grados,Senn,Bose,Sony etc
Sist endret av Carlozero; 24. desember 2016 kl. 22:25.