Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1230
Jeg har kjøpt noe HTC ting ifra Ebay i USA og lurer på om vis det er noe som er defekt eller blir defekt i løpet av 1 uke fks, har jeg da garanti for å levere produktet tilbake med reperasjon gratis eller en refound? betalte med paypal.

Leste også i "warranty policy US" som sa at garantien kan ikke gies/selges eller overføre til andre, men er det noen regler i EU eller i norge som sier at dem er lov pålagt vis jeg leverer produktet til HTC her i norge?
Nei, dersom "warranty policy US" sier at garantien ikke kan overdras (og selger ikke gir en egen garanti) har du null støtte fra norsk/europeisk lovverk, og null garanti dersom noe går galt. Forbrukerkjøpsloven gjelder kun når du som privatperson kjøper noe fra et norsk firma.
Dersom noe går skeis med produktet kan du alltids prøve eBay Money Back Guarantee