Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3405
Flere som har fått bekreftelse på kjøp av ps5 fra elkjøp?
Ikke denne gangen. Jeg fikk det på forrige trekning.

Før noen begynner å si noe dumt: jeg melder meg ikke inn for å kjøpe enda en PS5 som jeg kan selge til blodpris. Det er for noen andre.
Det er jo ikke blodpris lenger på Finn. En tusenlapp eller 2 over originalpris ekke det verste. Jeg gadd ikke vente lenger å gjorde det. Konge maskin
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Det er jo ikke blodpris lenger på Finn. En tusenlapp eller 2 over originalpris ekke det verste. Jeg gadd ikke vente lenger å gjorde det. Konge maskin
Vis hele sitatet...
Det er bra det! Starter og bli bedre på gpu fronten også.

Sitat av Salazar Vis innlegg
Ikke denne gangen. Jeg fikk det på forrige trekning.

Før noen begynner å si noe dumt: jeg melder meg ikke inn for å kjøpe enda en PS5 som jeg kan selge til blodpris. Det er for noen andre.
Vis hele sitatet...
Aha! Det tenker jeg å
Sist endret av rødrev; 9. desember 2021 kl. 21:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvorfor PS5 og ikke xbox series X? den skal jo til og med være kraftigere (på papiret). Jeg har ikke gamet på lenge nå, men jeg må si at det frister litt å kjøpe en 65-75" tv som nå kan fås til grei pris, og en nextgen konsoll.
Sist endret av Hans Høyhet; 10. desember 2021 kl. 14:21.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Hvorfor PS5 og ikke xbox series X? den skal jo til og med være kraftigere (på papiret). Jeg har ikke gamet på lenge nå, men jeg må si at det frister litt å kjøpe en 65-75" tv som nå kan fås til grei pris, og en nextgen konsoll.
Vis hele sitatet...
Meningsløst å eie en xbox om du har en god PC hvert fall.
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Hvorfor PS5 og ikke xbox series X? den skal jo til og med være kraftigere (på papiret). Jeg har ikke gamet på lenge nå, men jeg må si at det frister litt å kjøpe en 65-75" tv som nå kan fås til grei pris, og en nextgen konsoll.
Vis hele sitatet...
Playstation har jo helt klart mye bedre exlusives + det han over sier.