Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1127
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har brukt 1mg xanax hver dag i en uke nå. Kommer jeg til å få abstinenser om jeg stopper cold turkey nå?
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Neppe noe annet enn reboundangst og dårlig søvn et pr dager
Sansynligvis ikke. Mulig du kan kjenne på litt uro en smule angst i en liten periode, men ikke noe uoverkommelig.
Går helt fint. Men hvis du faller for fristelsen til å fortsette siden det gikk så greit denne gangen kan jeg fortelle deg at når det først kommer abstinenser, så sparker de deg så hardt i ræva at den tøffe fyren du trodde du var han vakke så tøff allikevel. Snakker av erfaring.
Er ikke det helt forskjellig fra person til person? Tenker da på hvor sterk man er psykisk osv.
Vi er alle forskjellige ja. Jeg har slitt med angst og depresjon over mange år, og for mange så kaller de det svak psyke. Men derimot npr abstinensene for å bruke det eksempelet raser som verst, det er også da jeg er sterkest. Jeg gir meg ikke på tørre møkka hvis jeg har bestemt meg for å slutte.
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Jeg gir meg ikke på tørre møkka hvis jeg har bestemt meg for å slutte.
Vis hele sitatet...

Misunner deg den egenskapen Må nok bli litt sterkere jeg og.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1mg daglig i én uke er langt fra nok til å få abstinenser.
Kan føle seg litt dritt noen dager og ha lyst på flere xanax, men ikke noe mer enn det.
Jeg tok rundt 40 stk på 1 mnd engang fordelt litt utover, uten en lørdagskveld der det gikk 10 med noen øl (Typisk benzo drit). Fikk ikke noe andre abstinenser enn at jeg ikke klarte sove. Som i seg selv er ganske irriterende, men lett håndtert i forhold til mye annet. Kan også si det ikke var mye til hjelp den mnd at jeg leste til skolen... Var nok bra jeg bare hadde de 40 for det var VELDIG behagelig å legge seg og faktisk sovne fort. Men betalte tilbake etterpå likevel med søvnen.
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror det skal gå bra as kompis! Har du noen underliggende psykiske lidelser fra før? Hvis du ikke har det så er du good. Hvis du f.eks har litt angst fra før så vil merke økt angst, kanskje litt søvnvansker også. Kjøp noe melatonin på apoteket for å stabilisere litt.