Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 5764
Hatt iPhone 4 før. Kjøpte Sony som jeg hadde i 5 år. I fjor fikk jeg velge meg en ny tlf i gave. Stod mellom iPhone 8plus og iPhone xs. Ble xs.
Tenkte å ta såpass ny når jeg likevel skulle ha ny.
Søsteren min fikk 11pro Max i gave i år.
Og jeg har studert. Hva er egentlig forskjellen? Annet enn at hennes har 3 kamera og flere funksjoner på kamera?
Ellers virker ingenting bedre?

Det samme gjelder iPhone 11.

Er 11 en billigere versjon av 11pro eller er 11pro en dyrere versjon? dere ser forskjellen?

Først så følte jeg at 11 var en slags nyere XR. Men synes nå denne virker god.. har samme funksjonene på kamera som Pro.
11 Pro er noe mindre i størrelse og har en ekstra kameralinse.
Sitat av bronsky Vis innlegg
11 Pro er noe mindre i størrelse og har en ekstra kameralinse.
Vis hele sitatet...
Hehe jeg leste det. Typisk meg å lage tråd om noe jeg kan Google, er bare at det kommer så mye.
Men ja, iPhone 11 erstatter XR.
Kan det stemme at skjermen på XR og 11 er litt dårligere enn Xs og Pro?
Ikke veldig mye, egentlig ikke noe vanlige folk merker. Men jeg legger fort merke til detaljer. Synes bare skjermen virker noe mer «myk» hvis du skjønner. I tillegg er de litt lure med at det svarte rundt skjermen er noe bredere..