Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2197
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vær veldig forsiktig med løse blå valium kjøpt i Grenlands området. Masse ungdom har blitt påvist fentanyl på urinprøver.

Hvorfor kjøper dem ikke bare diazepam/diclazepam/alprazolam enn fentanyl å presser pillene sine? Vil dem på drepetokt eller hva er tankegangen bak det der?
Bra du sier i fra. Ikke at jeg er noe "Pille Kjell" Noia shit!
Jeg og lurer på hvorfor det er så mye fentanyl i forskjellige ting for tiden. Vil de at folk skal dø? Trodde fentanyl var dyrt jeg, så skjønner ikke hvorfor de bruker det og blander i ting.
Jeg driver ikke med piller og slikt, men et raskt søk på nettet viser at fentanyl administeres i mikrogramdoser - altså 1/10 av milligram.

Da sier det seg selv at det er lønnsomt for kriminelle å lage piller som inneholder fentanyl for å gi en sederende effekt, kontra å bruke 10 mg av etter eller annet virkestoff.
Sitat av bronsky Vis innlegg
Jeg driver ikke med piller og slikt, men et raskt søk på nettet viser at fentanyl administeres i mikrogramdoser - altså 1/10 av milligram.

Da sier det seg selv at det er lønnsomt for kriminelle å lage piller som inneholder fentanyl for å gi en sederende effekt, kontra å bruke 10 mg av etter eller annet virkestoff.
Vis hele sitatet...
Det er vel gitt at det er like billig å produsere 1mg fentanyl som 1 mg valium. Nå vet ikke jeg hvor enkelt det er å produsere fentanyl, men det hadde vært rart som det hadde vært billigere å produsere.
Sitat av bronsky Vis innlegg
Jeg driver ikke med piller og slikt, men et raskt søk på nettet viser at fentanyl administeres i mikrogramdoser - altså 1/10 av milligram.

Da sier det seg selv at det er lønnsomt for kriminelle å lage piller som inneholder fentanyl for å gi en sederende effekt, kontra å bruke 10 mg av etter eller annet virkestoff.
Vis hele sitatet...
..et milligram er 1000 mikrogram, ikke 10.
Var det ikke syretabs de mente hadde fentanyl på seg, eller var det bare skremselspropaganda?

Klinger kanskje ikke like bra å si at det er benzo piller...
Anonym bruker
"Sprudlende Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det var skremsel propagranda, eller.. det var DOC/nBOME i de falske LSD sukker bitene som ble solgt som LSD.
Grunnen til at det brukes fentanyl i enkelte piller er enkelt og greit for å gi mer "kick". Da blir pillene mer populære ettersom effekten er heftigere enn hos andre selgere. Jeg tror at det er det som er tankegangen der. Profitt og total mangel på hensyn overfor medmennesker, blandet med en betydelig dose idioti.

Det er som oftest benzo og opioider som blir buffet med fentanyl (som er en kraftig opioid). Det gir absolutt ingen mening å buffe LSD eller ecstasy med dette, for effekten av fentanyl er totalt motsatt av det som ettertraktes der.

Fentanyl er drittbillig å produsere. Bestilles gjerne fra Kina.
Sist endret av Stray Wanderer; 28. februar 2020 kl. 13:24.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det var skremsel propagranda, eller.. det var DOC/nBOME i de falske LSD sukker bitene som ble solgt som LSD.
Vis hele sitatet...
De 3 som døde tok nbome eller benzo fentanyl?
Anonym bruker
"Sprudlende Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Usikkert enda. Men begge delene er i Telemark hvertfall.
Jeg har ikke kommet over noen piller med fentanyl enda. Eller hørt om det rundt her i Vestfold.
En kompis av meg testa positivt på fentanyl etter å spise bare 'vanlige' stolper med xanor, det ble slått full alarm og nå henger det stort bilde på veggen på sprøytebua her av de pillene. Det står xanax over hele ene siden og et stort 2 tall på andre siden. Men jeg vet det er rivo med fentanyl også, for på straxen i bergen kom en kompis av meg og alle somhadde spist rivo lå strykeflate, så tok han fire overdoser på under en uke etter han prøvde, total blackout fra første pille han tok, de sa han var død en stund to av gangene, og tryglet han om å bli på rusakutten, men han skule ut og ruse seg videre. For han hadde en kvart mill i arv og rus var alt han brukte det på, alt var vekk på et par mnd. Siste femti tusen ble han ranet for på straxen. Jeg var så jævlig redd jeg kom til å arve femti tusen kr han la igjen på bordet her før dette. Hva er vel femti tusen mot en god venn.


s