Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1389
Noen som har vært borti d?

Eller vet hva som kan ha skjedd?
Ikke noe ekspert på temaet men tror det er normalt. Spesielt med "slitasje" bare se pulveret i bunnen av posen, det er også blekt. Vært borti det samme med prima Mdma. Så no worries!! Sikkert noen med en bedre forklaring.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I mine øyne ser den temmelig skitten ut.. Har ikke mer begrunne det med enn at all prima mdma jeg har vært borti har vært mer glassaktig og klar.
Prøvd å slikke litt på en av steinene? Tipper det bare er pulver fra krystallene som dekker over og gir lysere/blekere farge.
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
I mine øyne ser den temmelig skitten ut.. Har ikke mer begrunne det med enn at all prima mdma jeg har vært borti har vært mer glassaktig og klar.
Prøvd å slikke litt på en av steinene? Tipper det bare er pulver fra krystallene som dekker over og gir lysere/blekere farge.
Vis hele sitatet...
Enig i misfargen, den har heller ikke jeg sett før. Kun sett slike som du nevner; glassaktige og kanskje en anelse gulskjær.

Funker greiene som det skal?
Fargen er bare et biprodukt av syntetiseringen. Det kan være knall fordet
Anonym bruker
"Omgitt Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjennes den litt bløt/fuktig ut? Prøvde noe lignende en gang og det var svake greier. Har kun god erfaring med lyse og klare krystaller.
Selv om det kanskje ikke er det sikreste så kan du jo smake litt på den. Litt på fingern og smak. Kjenner jo lett igjen mdma smaken. Kjemisk shit
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hatt liggende i flere år nå,det blekner med tiden når det utsettes for luft.