Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2922
Mobilen min blir veldig varm når jeg lader den trådløst med magnetplate bak (for å feste i bil).
Men nå har jeg ikke noe valg fordi mobilen min nekter å lade med kabel pga "fuktproblem" i usb. Har blåst med hårføner inn i usb'en og ingenting skjer. Har skrudd mobilen av og på... får ikke bort feilmeldingen, så nå må jeg lade trådløst.

Er det farlig for mobilen da den blir veldig varm med den magnetplaten under? Den tar jo lading.. og mobilen er stor så er mye plass for den trådløse ladingen der magneten ikke er også

HEI!!!!!!!!
Sist endret av Laban22; 2. desember 2021 kl. 02:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det har nok ikke noe med trådløs lading å gjøre, jeg tror den skaden går lenger inn og ville vel kanskje i det minste ladet når jeg hadde vært våken og fulgt med litt.

Væskeskader kan være en bitch egentlig for det kan gå bra og det kan gå bra veldig lenge før en feil viser seg.