Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 5386
Noen som vet om andre horror filmer som Insidious og conjurring filmene?
Om du ikke har noe i mot found footage så syns jeg Hell House LLC filmene var ganske bra i forhold til alt annet jeg har sett av samme sjanger (spøkelse, haunted house, found footage greier). Grave Encounteres kan vel også nevnes.
Spørs hva du mener med "som....", men kommer på disse i farta: Hereditary, Sinister filmene, Us (2019), The Babadook, Z (2019), Annabelle filmene, The Autopsy of Jane Doe, Get Out. The Haunting of Hill House (serie på Netflix, vanvittig bra).
Sist endret av Medusa; 13. juli 2021 kl. 19:52.
Trådstarter
74 3
Sitat av Donaukinder Vis innlegg
The Haunting of Hill House (serie på Netflix, vanvittig bra).
Vis hele sitatet...
Skal prøve meg på den.
hereditary, goodnight mommy, VVitch er noen av mine favoritter fra de siste åra
Amityville horror og Hide and Seek likte jeg godt når de kom ut. Ikke sett dem på maaange år dog.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Event Horizion. Det skumle i den er ikke hva du ser, men det én ikke ser.
The fourth kind
Anbefaler Sinister, en av de beste skrekk filmene jeg har sett. Sinister 2 derimot ville jeg ikke brukt tiden min på.
Ved hjelp av alien teknologi som NSO stjal med seg under Roosevelt hendelsen kan man også finne mange lignende tråder gjennom kalibrering og bruk av søkefunksjonen

Skrekkfilmer

Skrekk-film/Grøssere

Sinnssyk skrekkfilm?

Skrekkfilmer

Skrekkfilmer som faktisk er skumle

Skrekk/grøsser/thriller filmer.

Noen bra grøsser/skrekk?

Skrekk film! grøss og gru :P

Virkelig skumle filmer.

Skrekkfilmhjelp

Grøsser filmer

Skikkelig skummel skrekkfilm

Skrekkfilmer?

Skrekk film

BioShock blir film!

Zombie Filmer!

Den skumleste/sykeste/drøyeste filmen du veit om!

Realistisk Grøsser

Skumleste film?

Gode Asiatiske skrekkfilmer.

Leter etter en film ..

En bra film side !

Filmer lignende 28 Weeks Later\Days Later

Trenger en skrekk film til en kveld..

Horror filmer

[Anbefales] Eight Legged Freaks

Tenk om vi kunne fått samlet alt dette, et av freaks vanligste spørsmål etter "identifisering av fleinsopp" og om det "føles godt å bruke heroin?(ikke at jeg har tenkt til å prøve altså)" i den nye, STORE skrekkfilm tråden som alle blir henvist til etter at spørsmålet som kommer opp konstant i form av nye tråder blir moderert bort slik at man kan samle alt i en kvalitetstråd med visse kriterier, dét hadde blitt high tech hifi shit det.
Vet ikke om det kvalifiserer som horror, men jeg prøver: Annihilation.
"Event Horizon" var creepy første gang jeg så den, ti år senere forstod jeg ikke helt hva det var som skremte første gang.
"Annihilation" hadde også noen virkelig gufne scener som satt fast i hjernen i flere dager.
Sitat av Fulmen Vis innlegg
"Event Horizon" var creepy første gang jeg så den, ti år senere forstod jeg ikke helt hva det var som skremte første gang.
Vis hele sitatet...
Sitat av Platkomplat
Event Horizon er den beste skrekkfilmen jeg har sett. Skuespillervalget ser kanskje litt rart ut, men det funker veldig bra. Orginalt konsept, tidvis direkte creepy og virkelig fengende.
Vis hele sitatet...
1.mars 2009

Sitat av caperno
http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTAxMzA5OTM4ODNeQTJeQWpwZ15BbWU2MDgxMjU2OQ@@._V1._SY317_ .jpg
Event Horizon
En av de bedre skrekkfilmene der ute
Vis hele sitatet...
21. april 2011

Sitat av cubanboogie Vis innlegg

Noen flere:

Event Horizon
Altered States
The Serpent and the Rainbow
Don't Look Now
The Beyond
Session 9
The Changeling
Videodrome
À l'intérieur
The House by the Cemetery
Vis hele sitatet...
14. februar 2011

Sitat av Cyberblack Vis innlegg
Event Horizon.
Vis hele sitatet...
6. april 2011

Sitat av Dempsey83 Vis innlegg
God gammel sci-fi/skrekk ; Event Horizon fra 1997. Den handler om et romskip som har vert sporløst borte og som blir funnet igjen av et annet romskip åresvis senere. Etterhvert så viser det seg at romskipet krysset "et svart hull" og har vert på besøk i helvete.
Vis hele sitatet...
28. august 2012

Sitat av WinterStone Vis innlegg
Event Horizon.
The Descent 1 & 2.
Rose Red.
Vis hele sitatet...
16. august 2012

Sitat av SkyFex
Jeg har ikke sett så mange horrorfilmer.. men Event Horizon er ganske skummel.
http://www.imdb.com/title/tt0119081/

Det er ikke en film som skremmer deg akkurat, mer bare det at den har en skikkelig creepy atmosfære.
Vis hele sitatet...
10. februar 2006

Sitat av madbertha Vis innlegg
spill doom3 du, skummelt nok.
Selv ble jeg pissredd av
http://www.imdb.com/title/tt0119081/]Event Horizon[/url], men det var for mange år siden.
Vis hele sitatet...
7. august 2004