Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1647
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Jeg får ikke tatt screenshots, når jeg trykker på Prnt Scrn så forsvinner bare verktøylinjen nederst på skjermen.

Har akkurat satt i ny HD på pcen, å lagt inn OS (Win 10) + noen få drivere.

Er det åpenbart et driver problem? I tilfelle hvilken.
Sist endret av ranman22; 17. august 2016 kl. 19:56.
Har du sjekket om du må holde ned en annen knapp samtidig? Jeg må holde ned (Fn)-knappen for å ta screenshot på min. (Win 8.0)
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Trådstarter
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Har du sjekket om du må holde ned en annen knapp samtidig? Jeg må holde ned (Fn)-knappen for å ta screenshot på min. (Win 8.0)
Vis hele sitatet...
Har testet dette, men fungerte ikke.
Hvilken data har du?
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mr.Oxford Vis innlegg
Hvilken data har du?
Vis hele sitatet...
Dell precision M4500
Fant dessverre ikke noe på det, men har du mulighet for å bruke: https://support.microsoft.com/en-us/...re-screenshots ?
Lar deg prnt scrn deler av skjermen som du selv velger.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Mens vi er inne på alternativer, kan jeg helhjertet anbefale ShareX.
Uansett, vet du om selve tasten fungerer? Har du prøvd å lime inn i Paint el. etter å ha tatt screenshot?
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Trådstarter
Sitat av robhol Vis innlegg
Mens vi er inne på alternativer, kan jeg helhjertet anbefale ShareX.
Uansett, vet du om selve tasten fungerer? Har du prøvd å lime inn i Paint el. etter å ha tatt screenshot?
Vis hele sitatet...
Ja som sagt så forsvinner verktøylinjen nederst på skjermen når jeg trykker på knappen. Har prøvd å lime inn, men det fungerer ikke.

Har lastet ned noe som heter "Greenshot" så kan bruke det i stedet for tasten.