Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 5137
Hei

Jeg har hørt at det finnes "noe" på vanlige matbutikken som kan få deg til å trippe (kilden min er usikker og hen husket ikke hva dette "noe" var, kanskje ett nøtteskall e.l). Noen som har hørt om dette og eventuelt vet hva det er snakk om?

Hvis nå dette "noe" eksisterer, hva slags type trip er det snakk om og hvilken rus får man? Body high, mind high??
Muskatnøtter, du får kjøpt dem på rema1000. Tror ikke du får noe bra trip da.
Muskatnøtt. Det er ikke å anbefale i de fleste tilfeller.
freakywomen
Freakywomen's Avatar
Trådstarter
Sitat av xghost Vis innlegg
Muskatnøtter, du får kjøpt dem på rema1000. Tror ikke du får noe bra trip da.
Vis hele sitatet...
Så klart, her jeg bor eksisterer ikke rema 1000.. No peiling på hvordan inntar man disse nøttene, noe spesielt man må gjøre?

Sitat av kariii Vis innlegg
Muskatnøtt. Det er ikke å anbefale i de fleste tilfeller.
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke? Kunne sikkert googlet dette men spørr alikevell
Sist endret av Freakywomen; 25. oktober 2016 kl. 19:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ung.no er ganske dårlig kilde egentlig, men de beskriver virkningene overraskende bra.
https://www.ung.no/oss/rusmidler/112017.html
Har kun hørt dårlige ting om ''rusen''. Men det er å få kjøpt på dagligvarebutikker.
Det finnes allerede en del tråder her på forumet om bruk av muskatnøtt som rusmiddel, de aller fleste med dårlige erfaringer, men det er noen få som opplever det som en behagelig rus. Personlig vil jeg fraråde å forsøke å ruse seg på muskatnøtt, da sannsynlighet er stor for at du får en ubehagelig opplevelse.
freakywomen
Freakywomen's Avatar
Trådstarter
Da har jeg fått lest litt om denne nøtten. Selve rusen høres god nok ut den, og er den rusen jeg er ute etter (LSD, Flein lignende), men etter-effektene er ikke noe jeg ønsker utsette meg selv for, så velger å ikke prøve. Takk for svar alle sammen
Bra tråd på vårt svenske sösterforum: https://www.flashback.org/t21300
Grand Masseuse
Avion's Avatar
Muskatnøtter gir en som regel en kjedelig rus og hodepine, men det kan jo være at det fungerer bra for deg. Kjøp heller en pose med valmuefrø og lag deg opium te <(")
Hvorfor ikke heller bare spise flein, eller LSD, om det er den rusen du er ute etter?
Som KjellFresh sier:

Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Hvorfor ikke heller bare spise flein, eller LSD, om det er den rusen du er ute etter?
Vis hele sitatet...
Hvis det hadde vært et stoff på matbutikken som var psykedelisk, bare litt i nærheten av flein eller LSD så hadde det nok ikke vært i matbutikken, hehe
freakywomen
Freakywomen's Avatar
Trådstarter
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Hvorfor ikke heller bare spise flein, eller LSD, om det er den rusen du er ute etter?
Vis hele sitatet...
Har nettopp flyttet fra byen jeg bodde i, kjenner ikke ei sjæl (400innbyggere) finner ikke hasj/cannabis engangog flein vokser ikke her
Sist endret av Freakywomen; 26. oktober 2016 kl. 19:38.
Sitat av seroto9n Vis innlegg
Som KjellFresh sier:



Hvis det hadde vært et stoff på matbutikken som var psykedelisk, bare litt i nærheten av flein eller LSD så hadde det nok ikke vært i matbutikken, hehe
Vis hele sitatet...
Det var trådstarter som sa han ville spise muskatt for å få en slik rus, kun den jeg svarte på

Sitat av Freakywomen Vis innlegg
Har nettopp flyttet fra byen jeg bodde i, kjenner ikke ei sjæl (400innbyggere) finner ikke hasj/cannabis engangog flein vokser ikke her
Vis hele sitatet...
Flein kan du jo fine de fleste steder om du vender blikket ned
Sist endret av KjellFresh; 26. oktober 2016 kl. 20:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
freakywomen
Freakywomen's Avatar
Trådstarter
Ikke her desverre.. Har flytta til den gudsforlatte plassen Finnmark! I bygda jeg har flytta til finnes det ikke gressplener, jorder o.l i tillegg er det alt for langt nord, må vel til Alta for å finne, men har hørt at jeg er for sent ute og det er ikke lenger å finne på denne årstida, så var ett desperat tiltak med de nøttene..
Sist endret av Freakywomen; 26. oktober 2016 kl. 20:24.
KjellFresh: Mente bare å sitere deg, så skrev "Som KjellFresh sier" først Ser nå at jeg helt klart burde gjort det tydelig, haha! Det jeg skrev under hadde ikke noe med det du skrev å gjøre *klask*