Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 24776
Hei

Har meldt meg opp på denne nett dating tjenesten, ble opplyst at det er gratis å utprøve, noe det ikke er, straks man har brukt ca 20-30 minutter på å sette opp profilen sin og svare på masse spørsmål for match profilen, må man betale for å bli medlem for å kunne bruke tjenestene, som å skrive og motta meldinger.

Jeg lastet opp bilde og fylte ut profilen min, og har fått endel, kanskje 10 meldinger fra ulike kvinnfolk i alderen, men får ikke lest de da jeg ikke er betalende medlem. Jeg har jo lest endel og noen sier c-date er scam, mens andre steder som har testet, vurdert og skrever artikkel om nettstedet mener det er ett bra nett dating nettsted. Nettdating-eksperten f.eks har skrevet artikkel om c-date : http://www.nettdating-eksperten.no/s.../c-date-no.htm

De har mye possitivt og si, spørsmålet midt her er egentlig, er det verdt å betale for å bli medlem ? Er dette faktiske kvinnfolk med interesse som har sendt meg en hel masse meldinger eller er det bare falske profiler og spam ?
Har ingen erfaring med nettdating, men nettsiden du refererer til er jo en affiliate side som får betalt for å sende nye medlemer til bl.a c-date. Så ikke så merkelig at de skriver posetivt...
Det fantastisk lite ekte mennesker på C-date. Sukker.no, Match.com og tinder er det mest reelle å få kontakt på.
På C-Date f.eks er det et stort antall roboter som sender deg melding, så du betaler for å se meldinga for så å forstå at meldingene er bare tull.
Ja har lest flere besvarelser fra flere personer f.eks artikkelen skrevet av dinside som testet og vurderte c-date. De fleste som kommenterte nederst skrev at de bare ble loppet for penger og at så og si aldri var noen jenter som besvarte osv, men de kommentarene var alt fra 3 til 7 år gamle, så tenkte på litt mer oppdatert informasjon og tilbakemeldinger, men har dannet meg en mening og konkludert med at det lukter svindel og scam på langt avveie.

Har prøvd tinder men føler at det er ekstremt objektifisering av utseende der, selv for jenter som ser mindre på utseende og mer på livs prestasjoner og sosial status. er helt average looking og har vekslet noen meldinger frem og tilbake med noen jenter der, men det er ikke noe lengre enn det, det har kommet. Jeg orker ikke å være en pådriver, jeg forventer at motparten sender melding tilbake dersom hun er interesert og dersom jeg ikke får en melding tilbake, selv med de jeg har vekslet flere meldinger med, så konkluderer jeg bare med at det ikke er interesse. Jeg vet mange menn er veldig pådrevne, men det er som regel disse som bare er interesert i en one night stand, dette intereserer meg ikke så veldig mye, har mer integritet og leter etter noe mer enn det. Synd at de fleste jentene bare "faller" for de guttene med good looks som bare behandler de som dritt og er ute etter one nighters, også kommer jentene senere på forumer osv å klager, og de skjønner bare ikke hvorfor alle gutter er drittsekker med kun en ting på tanken, disse naive jentene som har seg selv å skylde på, har enda ikke skjønt hvordan dette henger sammen.
Har bare erfaringer fra Tinder og Møteplassen, Tinder har man ikke sjans på om man er sexylubben, osv. Men har møtt mange fra Møteplassen, var betalende der en gos stund, fram til jeg fant ut at jeg heller kunne spare pengene til noe annet, da aktiviteten sank der. Men Cdate høres merkelig ut, ja.
C-Date er bare søppel. Haugevis med falske kvinnelige kontoer og merkelig mye spam som dukker opp etter du har registrert deg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Mye 'kvinnelig' oppmerksomhet er dessverre et klart tegn på at det er falskt..
Sitat av vaskedamaa Vis innlegg

Synd at de fleste jentene bare "faller" for de guttene med good looks som bare behandler de som dritt og er ute etter one nighters, også kommer jentene senere på forumer osv å klager, og de skjønner bare ikke hvorfor alle gutter er drittsekker med kun en ting på tanken, disse naive jentene som har seg selv å skylde på, har enda ikke skjønt hvordan dette henger sammen.
Vis hele sitatet...
Jeg håper virkelig at du "memer" nå. Tip tip m'lady
Sist endret av EliteBook; 6. oktober 2016 kl. 18:51.
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Jeg håper virkelig at du "memer" nå. Tip tip m'lady
Vis hele sitatet...
Kommer sikkert endel an på alder og miljø men det er da nok av slikt rundtom og det er vel like vanlig for mange jenter og deise gjennom 20-åra på dette viset som myten om det bare er gutta som puler rundt.

Anbefaler deg å se på Skam, ingen skam det som voksen.
Sitat av Yalla Vis innlegg
Kommer sikkert endel an på alder og miljø men det er da nok av slikt rundtom og det er vel like vanlig for mange jenter og deise gjennom 20-åra på dette viset som myten om det bare er gutta som puler rundt.

Anbefaler deg å se på Skam, ingen skam det som voksen.
Vis hele sitatet...
Hvis det er meg du snakker til, så har jeg sett første to sesongene. Søppel mener nå jeg da.
Sist endret av EliteBook; 7. oktober 2016 kl. 13:57.
▼ ... flere år senere ... ▼
Stor slått SVINDEL !!
Hold dere langt vekke, ikkje tenk på det ein gang!
R.i.p 23.04.2021
Ren svindel ,du må betale for og se svar og de fleste er autogenererte svar fra chatbots eller folk som jobber i norwegian work from home