Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2035
Grand Masseuse
Avion's Avatar
Heisann, Freaks!

Så det nylig ble opprettet en lignende tråd.
Spørsmålet mitt er da; Er det noen som vet hvor de eventuelt selger long papers i Hønefoss?

Takker på forhånd.

Peace
Seriøst. Mange vanlige Narvesen-kiosker i hele landet som selger dette.

Bare spør etter OCB Slim, og ikke se ut som en knarker mens du gjør det - ikke at det er deres business hvem som kjøper røykeutstyr sålenge de er gamle nok uansett.
Sist endret av Paradigm; 7. oktober 2014 kl. 17:43.
Grand Masseuse
Avion's Avatar
Trådstarter
Sitat av Paradigm Vis innlegg
Seriøst. Mange vanlige Narvesen-kiosker i hele landet som selger dette.

Bare spør etter OCB Slim, og ikke se ut som en knarker mens du gjør det - ikke at det er deres business hvem som kjøper røykeutstyr sålenge de er gamle nok uansett.
Vis hele sitatet...
Har forsøkt et par ganger allerede, og kunne ha lett mer - men hadde vært utrolig praktisk om noen allerede visste om et sted der de selger papes. Enkelt og greit
Sist endret av Avion; 7. oktober 2014 kl. 17:53.
De selger OCB longpapers og filter i en kiosk på søndre torv. Det er V75-reklame utenfor, den ligger rett fram når du kommer ned gata fra Kuben.
Grand Masseuse
Avion's Avatar
Trådstarter
Sitat av Slafs Vis innlegg
De selger OCB longpapers og filter i en kiosk på søndre torv. Det er V75-reklame utenfor, den ligger rett fram når du kommer ned gata fra Kuben.
Vis hele sitatet...
Takker! Da tar jeg en tur dit!
Sitat av Slafs Vis innlegg
De selger OCB longpapers og filter i en kiosk på søndre torv. Det er V75-reklame utenfor, den ligger rett fram når du kommer ned gata fra Kuben.
Vis hele sitatet...
Hjertelig takk!
Der jeg bor selges det overalt. Ikke alle som liker og røyke vanlig røyk, enkelte liker 100s framfor vanlige. Det samme gjelder jo rulle tobakk.
Kremmertorvet tror jeg det heter. Var innom der for ikke så lenge siden å kjøpte der
sertifisert idiot
Det heter kremmertorvet ja!
Han som jobba bak disken der når jeg var litt yngre er utrolig hyggelig.
ellers så får man jo sølv rizla i de fleste butikker som også gjør jobben, men longpapers er jo helt klart det beste!