Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4678
Hei! Jeg hadde tenk til å lage brownies med noen kompiser i kveld. Starter lagingen rundt 17.00 og skal dra hjem ca 23.00. Hjemme venter far. rekker jeg å være høy på så kort tid, med tanke på at pappa ikke skal mærke noe?
Rather exquisite
insistens's Avatar
66 8
Min erfaring er at det kicker inn etter time/halvannen. Og effekten varer som regel lenger, men jeg ville sagt at du vil være så og si back to normal før 23:00. Kjøp deg Eufrasia forresten, så ser man ingen effekt på øynene
Det er nok litt vanskelig å si. Jeg pleier å være nede ca. 6 timer etter inntak, men dette varierer fra gang til gang, hasj til hasj, og ikke mist: person til person.

Det er veldig vanskelig å si hvor berusa du er klokka 11 dessverre
Sist endret av Membranplan; 8. mars 2013 kl. 09:52.
Hvis du skal lage dem klokken 17 tror jeg ikke at du har tid. Tar litt ekstra tid å lage hasj brownies i forhold til vanlige. Dette burde du prøve en gang du har god tid på deg for å lære hvor lenge effektene varer.
Det kommer ann på hvor mye bønne du putter i smøret, når du spiser tjall kan det vare i 5-6 timer..
Har ikke fått testet selv, men har et par venner som fikk i seg i underkant av 1g brunt hver, og de hevdet at de var høye i tjue timer. Nå er jeg litt skeptisk til hvor lenge de var høye, men du må regne med at det tar en del lengre tid enn ved å røyke.
Grand Masseuse
Avion's Avatar
Gjør som Insistens har skrevet, kjøp Euphrasia*. Det er øyedråper du får kjøpt hos de fleste helsekostbutikker overalt i landet! Etter noen raske sjokolader laget ut av drøye 2gram godweed ble jeg fjern i 5 timers tid. Om du har god hasj og større mengde kan dette smelle mer og vare lenger. Dette kommer også ann på deg som person, selvfølgelig.