Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1013
Har nå trappet ned Vival ( Diazepam ) fra 23-18mg til idag 0mg , gått ned 2mg hver andre dag 18-16-14-12-10-8-6-4-2-0 Får også circadin for å sove. Abstinensene jeg kjenner er risting i musklene og angst , stress , hvor lenge varer dette? Har Alprazolam tilgjengelig , men å ta de blir vel som å skyte seg selv i foten

Har gått på Vival i 2 mnd , så ikke så lenge
Dropp å ta Alprazolam! Snakker av erfaring.
1mg Alprazolam = 15-20mg Vival.

Ser ut som om du har trappet ned veldig fort. Hvor lenge abstinensene varer kommer an på hvor lenge du har brukt Vival, så det hadde hjulpet om du forteller hvor lenge du har brukt/misbrukt.
Jeg er selv på nedtrapping (Diazepam) i samarbeid med ruskonsulent og lege. Vi har blitt enige om å trappe ned 2mg av gangen.
For hver gang jeg hopper ned 2mg venter vi til jeg selv sier at jeg føler meg normal uten ubehag før vi hopper ned 2mg til.

Har du tilgang til Vival? I så fall 2mg eller 5mg tabletter?

Kom deg opp på 5-6mg og hold deg der til du føler deg stabil. Så kan du begynne å trappe forsiktig ned til 0.

Med benzodiazepiner er det bedre å bruke litt for lang tid heller enn for kort tid. Mener jeg
Sist endret av krystallkongen; 13. desember 2019 kl. 15:05.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Dropp å ta Alprazolam! Snakker av erfaring.
1mg Alprazolam = 15-20mg Vival.

Ser ut som om du har trappet ned veldig fort. Hvor lenge abstinensene varer kommer an på hvor lenge du har brukt Vival, så det hadde hjulpet om du forteller hvor lenge du har brukt/misbrukt.
Jeg er selv på nedtrapping (Diazepam) i samarbeid med ruskonsulent og lege. Vi har blitt enige om å trappe ned 2mg av gangen.
For hver gang jeg hopper ned 2mg venter vi til jeg selv sier at jeg føler meg normal uten ubehag før vi hopper ned 2mg til.

Har du tilgang til Vival? I så fall 2mg eller 5mg tabletter?

Kom deg opp på 5-6mg og hold deg der til du føler deg stabil. Så kan du begynne å trappe forsiktig ned til 0.

Med benzodiazepiner er det bedre å bruke litt for lang tid heller enn for kort tid. Mener jeg
Vis hele sitatet...
Har ingen tilgang nei , kun Ksalol 1mg Alprazolam , ikke fra lege . Har ikke misbrukt , kun fått det jeg har fått forskrevet fra lege , siden 17 oktober... Nedtrapping har vart 18 dager , altså 2mg hver andre dag , kjenner ett ubehag så drikker vodka for å fikse litt på det , men vet ikke om det gjør vondt verre . Legen min ville gjøre det så fort som mulig Nedtrapping altså

Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Dropp å ta Alprazolam! Snakker av erfaring.
1mg Alprazolam = 15-20mg Vival.

Ser ut som om du har trappet ned veldig fort. Hvor lenge abstinensene varer kommer an på hvor lenge du har brukt Vival, så det hadde hjulpet om du forteller hvor lenge du har brukt/misbrukt.
Jeg er selv på nedtrapping (Diazepam) i samarbeid med ruskonsulent og lege. Vi har blitt enige om å trappe ned 2mg av gangen.
For hver gang jeg hopper ned 2mg venter vi til jeg selv sier at jeg føler meg normal uten ubehag før vi hopper ned 2mg til.

Har du tilgang til Vival? I så fall 2mg eller 5mg tabletter?

Kom deg opp på 5-6mg og hold deg der til du føler deg stabil. Så kan du begynne å trappe forsiktig ned til 0.

Med benzodiazepiner er det bedre å bruke litt for lang tid heller enn for kort tid. Mener jeg
Vis hele sitatet...
Hvilke doser har du tatt?
Sist endret av Keiko Snoopy xD; 13. desember 2019 kl. 15:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Fastleger har ofte et litt annet syn på nedtrapping av Benzodiazepiner enn ruskonsulenter. Heldigvis har ruskonsulenten min greid å prate litt vett i hodet på legen!

Heldigvis har du ikke brukt Vival særlig lenge, og jeg tror du kan klare deg fint uten å trappe ned noe lenger enn du allerede har gjort. Bit i deg ubehaget og aksepter at du må gjennom noen uker hvor du ikke føler deg på topp.

Har vært oppe i spenstige doser Rivotril (hovedsaklig) og de fleste andre benzoer jeg har fått tak i. Xanor, Apodorm, Blåvalium osv.
Gjerne blandet med Lyrica og amfetamin, men det er benzoene jeg ble fysisk avhengig av.

Du har garantert ordnet Ksalolene illegalt, vil råde deg på det sterkeste å holde deg unna dem. Alprazolam er et veldig sterkt benzo, og abstinensene er skikkelig jævlige i forhold til Diazepam.

Om ubehaget er utålelig kan du prøve å få tak i Vival (Diazepam) eller Apodorm (Nitrazepam) på gata. Disse har lang halveringstid og du trenger ikke dosere ofte.
Eller så kan du dra til legen og trygle om å få 2mg Vival eller 10mg Sobril og trappe stille og rolig ned.
Fastlegen kan ordne slik at du henter medisiner daglig/annenhver dag slik at du med sikkerhet ikke kan misbruke medisinene. TA SÅ LITE SOM MULIG HVIS DU SKAFFER BENZO.

Alkohol hjelper litt der og da, men gjør vondt verre på sikt. Kjipt å våkne opp dagen etter å ha drukket seg dritings og være BÅDE abstinent og fyllesyk. Har vært der selv og det kommer du til å angre på.

Lykke til, du kommer deg gjennom dette Du har kun brukt i 2 måneder, så ikke forvent mer enn 3-4-5 uker med ubehag med mindre dosene har vært skyhøye.
Sist endret av krystallkongen; 13. desember 2019 kl. 15:55.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Fastleger har ofte et litt annet syn på nedtrapping av Benzodiazepiner enn ruskonsulenter. Heldigvis har ruskonsulenten min greid å prate litt vett i hodet på legen!

Heldigvis har du ikke brukt Vival særlig lenge, og jeg tror du kan klare deg fint uten å trappe ned noe lenger enn du allerede har gjort. Bit i deg ubehaget og aksepter at du må gjennom noen uker hvor du ikke føler deg på topp.

Har vært oppe i spenstige doser Rivotril (hovedsaklig) og de fleste andre benzoer jeg har fått tak i. Xanor, Apodorm, Blåvalium osv.
Gjerne blandet med Lyrica og amfetamin, men det er benzoene jeg ble fysisk avhengig av.

Du har garantert ordnet Ksalolene illegalt, vil råde deg på det sterkeste å holde deg unna dem. Alprazolam er et veldig sterkt benzo, og abstinensene er skikkelig jævlige i forhold til Diazepam.

Om ubehaget er utålelig kan du prøve å få tak i Vival (Diazepam) eller Apodorm (Nitrazepam) på gata. Disse har lang halveringstid og du trenger ikke dosere ofte.
Eller så kan du dra til legen og trygle om å få 2mg Vival eller 10mg Sobril og trappe stille og rolig ned.
Fastlegen kan ordne slik at du henter medisiner daglig/annenhver dag slik at du med sikkerhet ikke kan misbruke medisinene. TA SÅ LITE SOM MULIG HVIS DU SKAFFER BENZO.

Alkohol hjelper litt der og da, men gjør vondt verre på sikt. Kjipt å våkne opp dagen etter å ha drukket seg dritings og være BÅDE abstinent og fyllesyk. Har vært der selv og det kommer du til å angre på.

Lykke til, du kommer deg gjennom dette Du har kun brukt i 2 måneder, så ikke forvent mer enn 3-4-5 uker med ubehag med mindre dosene har vært skyhøye.
Vis hele sitatet...
Takker for svar Ønsker deg lykke til også , har ikke brukt å mikse forskjellige benzo , så kan tenkes det er mye verre å slutte med Skal nok gå greit
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg trapper ned før seponering pleier jeg å gjøre det mye saktere. Knekke pillene i biter og ikke ta de før jeg kjenner at skjelvingen begynner.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
20 mg diazepam\døgnet i 2mnder? Barnemat. Hvis du er ned i 0 nå så bare ride it out et par dager. Anbefaler virkelig at du holder deg unna xanor - abstinensene er ingenting i forhold. Sluttet selv cold turkey på diazepam, 10mg\døgnet i 1 år, det gikk greit. I forhold til 2 mnder på xanor 1mg\døgnet nesten knekken på meg.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Max en uke. Ville ikke drukket, siden du fortsatt har benzoer i blodet og alkohol forsterker den effekten, ergo lenger abstinensfase også.
Det her går fort over og er ikke så ille når du bare har brukt det som foreskrevet i to mnd. Godt valg å slutte!