Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1299
det er ikke noen som vet om det er mulig å streame frekvensen eller det mellom nattravner og politi?? det kan jo være litt gøye ting:P
Sist endret av bianchi_89; 17. mai 2008 kl. 02:25.
Har natteravnene og politiet en egen "kanal" seg imellom? Syns jeg virker sært...Ser jo aldri walkietalkie på natteravnene!
Trådstarter
Sitat av TheButcher
Har natteravnene og politiet en egen "kanal" seg imellom? Syns jeg virker sært...Ser jo aldri walkietalkie på natteravnene!
Vis hele sitatet...

jeg tror og huske at de har hat noen på seg, det er kansje bare for seg imellom.?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Om de har walkie så er det bare å sette opp en scanner og koble det til en pc.
Vips så har du en stream.
Trådstarter
Sitat av Ond^Sofa
Om de har walkie så er det bare å sette opp en scanner og koble det til en pc.
Vips så har du en stream.
Vis hele sitatet...
sånn jeg har ikke noe scaner:P

sånn for min del er det ikke noe av innteresse, så er ikke sånn at jeg kommer til og betale noe for og få det:P men kunne vert gøy om det var noe urlèr du kan bruke som med snuten og hørt på de rolige helgene det du bare vil chille
Viss ravnene har radioer eg i mellom er det slike lisensfrie du kan få kjøåt på clas ohlson eller teknikk magasinet.

PMR444
Eller
PMR446
Natteravner har ikke walkietalkie , De har mobil Mor & Far er natteravn, De bruker mobil hele tiden, Varierer hvem som har mobilen da..
Jeg sier det samme som EivindH, de bruker mobil.
Muttern var nattravn her for noen år siden, og dessuten har jeg aldri sett en nattravn med walkietalkie heller.
Trådstarter
jaa okey sikkert bare jeg som husker feil da:P
er som oftest ganske fin i gassen når jeg ser de så er nok noe jeg har innbilt meg og sett:P