Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  174 27149
Tror jeg muligens er banned fra forige byll.
vell, skulle teste dette ut på blink men er jo bare 12 pålogga... jaja skal nok greie å få meg banna etterhvert:P
Trenger hjelp med dette nå, har bare en mobil og må verifisere mobilnummeret på den nye accounten jeg skal lage. Men den accounten som mobilnummeret er registrert på er sperra så får ikke logga inn:S Vet jeg har gjort dette før men husker absolutt ikke hvordan, så hvordan gjorde man det igjen?

Glem det, jeg fant ut. Synd at det koster penger fra kontantkortet:P Noe jeg ikke har.
Har merket at det skal endel til for å bli bustet for selve bruken av det. Har crawla som en tulling nå med ny nettby-konto, og har ikke merka noe ennå. Mange moderatorer på også.
Warning: array_merge() [function.array-merge]: Argument #2 is not an array in /home/jvik/web/nettbyll.jvik.net/nettby_lib.php on line 148

Warning: array_slice() [function.array-slice]: The first argument should be an array in /home/jvik/web/nettbyll.jvik.net/nettby_lib.php on line 151
En kompis av meg får ikke logget seg inn på Nettbyll, eneste feilmelding han får er 'Kunne ikke logge deg inn' Vi tenkte grunnen kunne være det lange passordet hans på 19 tegn, så han skiftet det til et på 6 som bare inneholder bokstaver, men det fungerer heller ikke. Noen løsninger?
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Sitat av Restyle
Hehe, joda - er mange som bruker det ;D
De har nå greit større antall hits en både blink og nettby.

Deilig og kunne gå opp litt i lvl på siden uten og stresse med det ;p hehe.
Vis hele sitatet...
Tuller du?

I følge Ratix (som catchgamer ligger på) hadde Catch-Gamer 60 124 unike brukere hos seg forrige uke. Nettbys egentlige tall ligger ikke helt opp i dagen ettersom deres trafikkstatistikk ligger baket inn under "VG Nett" på TNS Gallup, så jeg bruker Biip.no som eksempel istedenfor. Biip.no hadde 132 378 unike brukere forrige uke.

Nettby har per i dag mer trafikk enn Biip, og Biip er over to ganger så stor som Catch-Gamer - hvordan du får det til at CG er større enn både Nettby og Blink er over min fatteevne.

Men nok av denne avsporingen min
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
dexter, slik som dette blir gjort nå er bare tull. Iløpet av 10 minutter har karen bak Nettby sjekket opp speilene og blokkert dem. Lag en form for invitasjon for og se speilene.
Fra

2913 har besøkt profilen

Til

11314 har besøkt profilen
Sitat av Gusto
Tuller du?

I følge Ratix (som catchgamer ligger på) hadde Catch-Gamer 60 124 unike brukere hos seg forrige uke. Nettbys egentlige tall ligger ikke helt opp i dagen ettersom deres trafikkstatistikk ligger baket inn under "VG Nett" på TNS Gallup, så jeg bruker Biip.no som eksempel istedenfor. Biip.no hadde 132 378 unike brukere forrige uke.

Nettby har per i dag mer trafikk enn Biip, og Biip er over to ganger så stor som Catch-Gamer - hvordan du får det til at CG er større enn både Nettby og Blink er over min fatteevne.

Men nok av denne avsporingen min
Vis hele sitatet...

har ikke noen å si om CG er lite.... noen kan da, forhåpentligvis, lage en crawler til CG likevell
Profilen er låst

Grunnlag:
Det kan se ut som at du bruker besøkscript, er du kjent med noe som heter for Nettbyll?
... av byvakt ethnicus

--

Profilen din er låst opp igjen, under tvil. Om det var slik at du brukte besøkscript så anbefaler jeg at du ikke gjentar dette. Det kan føre til permanent låst profil.

Tok det på en annens konto da, så samma :P
Sist endret av Freak; 8. desember 2007 kl. 00:09.
tittel
dexter's Avatar
Trådstarter
Hvis de TVILER, så betyr det at de ikke klarer å tilknytte IP-en til noen av Nettbyll-hostene. Jeg kan tenke meg at det eneste de ser er at du har har besøkt mange, eller at mange har besøkt deg, og at de dermed GJETTER på at du har brukt Nettbyll.

Dette er godt nytt. De har vel ikke ordentlig verktøy.

Alle sammen, hvis dere får beskjed om at de TROR dere har brukt Nettbyll; si at dere har søkt på mange folk og åpnet alle profilene i mange søkesider i nye tabs. Det kan nemlig gjøres fint manuelt med de fleste internettlesere, og jeg ser ikke at DET kan være mot deres regler.
Limited edition
Moff's Avatar
Jeg synes det er interessant hvordan de prioriterer å kaste ut folk som egentlig bare tar en snervei. Det er jo ingenting i veien for at man kan besøke 500 000 profiler på en dag ved å sitte å klikke selv. Blir litt som å arrestere noen for å bruke rulletrapp. Jeg synes i alle fall de kunne sette litt mer fokus på alle sikkerhetshullene de har og alle de tingene folk whiner om at må fikses.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Moff, det er kjent reaksjonsmønster. Istedenfor å løyse problemet løyser ein symptoma på problemet.

Akkurat samme handlemåten som tele2 valgte i sommer når personvernsaka deira pågikk: ignorer det fram til det er på førstesida i dagbladet. Når det ikkje lenger går å ignorere skulder en på dei stygge nettpiratane (og anmelder dei). Deretter fikser en det.
Sitat av Christian
En kompis av meg får ikke logget seg inn på Nettbyll, eneste feilmelding han får er 'Kunne ikke logge deg inn' Vi tenkte grunnen kunne være det lange passordet hans på 19 tegn, så han skiftet det til et på 6 som bare inneholder bokstaver, men det fungerer heller ikke. Noen løsninger?
Vis hele sitatet...
*Bump* 123
Bra dette! Har selv kjørt doser på 40 og 40. Ikke skjedd noe ennå :P

Er vel mindre sjans å blit tatt om man kjører dette sån i tre fire tia om natta?
Tror nok ikke det.
Våket opp i dag og fant min profil, som ikke var stengt i går kveld, stengt.
Kjørte heller ikke nettbyll i natt.
Sist endret av Freak; 8. desember 2007 kl. 17:24.
tittel
dexter's Avatar
Trådstarter
Neste versjon av Nettbyll - 3.1 - slippes snart. Den vil bruke TOR slik at administratorer ikke kan knytte deg til bruk av Nettbyll. Les mer på Nettbyll-forumet her.
Kan forresten legge til at min andre konto også er blitt bannet nå. Uten at jeg i det hele tatt har brukt nettbyll selv.
tittel
dexter's Avatar
Trådstarter
Da er versjon 3.1 sluppet, og dere kan nå kose dere med å aldri mer bli bannet. Om dere bruker TOR kan administratorene nemlig ikke knytte deg til bruk av Nettbyll. Lykke til!

nettbyll.net
Les mer om oppdateringen på nettbyll-forumet!
Hørtes bra ut dexter, men det tar jo over 2 min hvis du bruker TOR, hvis den i det hele tatt funker.

Sitat av Sub_sic
Jeg elsker deg Dexter<3
Vis hele sitatet...
QFT
Sist endret av Elemental; 10. desember 2007 kl. 13:40.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av elemental
Hørtes bra ut dexter, men det tar jo over 2 min hvis du bruker TOR, hvis den i det hele tatt funker.
Vis hele sitatet...
Det er bakdelen med tor ja Men det er kanskje verdt det?
Jeg elsker deg Dexter<3
Og der blei jeg banna, selv om jeg ikke logga inn engang.
tittel
dexter's Avatar
Trådstarter
Det morsomme er at jeg ikke har blitt bannet en eneste gang selv om jeg har besøkt masse folk under utviklingen og testing.
Flaks heter det :P Uansett, fikk låst den opp igjen. Men til andre, vær forsiktige om dere er glad i Nettbyprofilen deres. Nettbyll er tydligvis russisk roulette
Sitat av Sub_sic
Flaks heter det :P Uansett, fikk låst den opp igjen. Men til andre, vær forsiktige om dere er glad i Nettbyprofilen deres. Nettbyll er tydligvis russisk roulette
Vis hele sitatet...
Eventuelt bruk TOR, som er integrert i siste release.
Slik jeg forstår det er det litt surr med TOR atm, men det kommer seg vel
Nå har det seg slik at jeg brukte TOR, jeg prøvde å logge inn med den nyeste utgaven av Nettbyll, men fikk "Kan ikke logge inn". Så teknisk sett var jeg ikke inne engang.
Besøkte over 40k profiler inatt med falsk profil uten TOR.. Har ikke skjedd noe, men så var ikke jesus pålogget heller da
Sitat av Eight-Ball
Besøkte over 40k profiler inatt med falsk profil uten TOR.. Har ikke skjedd noe, men så var ikke jesus pålogget heller da
Vis hele sitatet...
Hjelper sikkert litt at Jesus ikke er på, for han banner med en gang.. Kan skrive under på det, har blitt banna 5-6 ganger nå.. Og "trua" med å bli kasta ut for alltid:P
Ikke dårlig, fikk 6 brev i postkassa etter 10min og greier ;D
=D Orker ikke ta på den TOR greia, ser ut som det går litt saktere, ja..
Banna 5-6 ganger? Samme konto?
Sitat av Neutralizer
Banna 5-6 ganger? Samme konto?
Vis hele sitatet...
Nei, flere kontoer.. Har fått en konto banna og opna igjen tre ganger da
Sist endret av Alex90; 11. desember 2007 kl. 14:28.
Der ble jeg bannet gitt... Hvordan får jeg den åpnet?
Lite sannsynelig at du får, men du må skrive brev ellernoe til de.
tittel
dexter's Avatar
Trådstarter
Ny oppdatering; v3.1.1:

* Fiksa TOR så det faktisk funker nå (jeg nooba opp litt :P)
* Navnene til fredrik og jesus vil nå lyse opp i rødt i moderatorlista for at folk skal skjønne at det ikke er lurt å bruke Nettbyll når de er pålogga.

http://nettbyll.net
Warning: session_destroy() [function.session-destroy]: Trying to destroy uninitialized session in Fxamp\xampp\htdocs\nettbyll-3-1-1\index.php on line 4

Hva er feil? har satt opp en webserver, når jeg går inn på index siden kommer dette opp
Ehh, føler meg en tanke n00b.
Hvor finner jeg IP og Port på vista? :P
Anyone?
er det ikke mulig å få nettbyll til ikke å besøke byvaktene?
Sitat av civic97
er det ikke mulig å få nettbyll til ikke å besøke byvaktene?
Vis hele sitatet...
Det var en svært god idé, skal få lagt til et filter for deres bruker-id'er straks.
Jeg får fortsatt ikke til å bruke TOR
Noen som hvet hva det kan vær?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvordan fungerer det der "TOR" uansett ??
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av VSO
Hvordan fungerer det der "TOR" uansett ??
Vis hele sitatet...
Tor er såkalla løkruter. Totalt overkill for nettbyll sin bruk, men det er ok måte å variere mellom fleire ulike proxy-servere, utan sporbarheit.
Vel, etter det jeg har erfart så anbefaler jeg ikke å bruke nettbyll i det hele tatt. Jeg ble utestengt bare ved å logge inn på nettbyll og de nekter å åpne profilen min igjen. Så det vil si at jesus ikke har peiling på hva han driver med, og banner bare han ser folk logget inn med et av nettbyll sine servere.
Nå går det ikke an å logge på nettbyll lenger, det står bare feil ved innlogging ?
Noen flere som har hatt dette problemet ?
jeg klarer ikke å logge inn der..
Hva er problemet Dexter ?
jeg klarte å overtale jesus til å sette ned straffen min til 2 uker vist jeg lovte å aldri bruke det igjen
Sitat av therer2
jeg klarte å overtale jesus til å sette ned straffen min til 2 uker vist jeg lovte å aldri bruke det igjen
Vis hele sitatet...
Hehe, det skjer?
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Min nettbyll fungerer strålende, så er vel Nettby som sperrer alle de offentlige.

Men det er vel ikke så rart, nå har vi jo en egen liste for dem på et eget nettsted..