Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  131 47993
ok, vet det er flere slike, men fant ikke akkurat svar på det jeg lurte på..

først og fremst, kjøpte noen blåvalium i dag ARDIN står det på dem, med loddrett strek under og over. aner ikke hvor mange mg det er, så det kunne kanskje noen ander fortelle meg?

Det jeg helst vil vite er hvordan rusen er på disse.. hva som skjer.. sliter en del med angst og litt tanke kaos fra tid til annen. og vet at hasj gir meg panikk angst.. hvordan kommer blå valium til å virke inn på dette?
ARDIN det er diazepam holdige tabeleter som er produsert i østen, di virker veldig bra mot angst, men stor tilvennings fare så bør ikke gå for lenge på di...
Trådstarter
hvor mye burde jeg i så fall teste første gang? for å få en liten chill rus
prøv med en først, vent en halvtime, og så tar du en til hvis du ikke er fornøyd.. sånn kan du fortsette tilø du har spist en 5 stk. funker de ikke da, funker de aldri..!
Ardin og forøvrig (nesten) alle andre blå skal være ca 10mg diazepam pr stk..
Sist endret av Juno; 20. juli 2006 kl. 23:49.
Trådstarter
en funket slik at jeg ble mer avslappet.. var chill.. tok 1 når jeg drakk en annen dag også.. ble pluttselig mer berusa enn før jeg tok den..

en ting jeg lurer på, hvor lett er det å bli avhenging av disse pillene ?
Sitat av btz
en funket slik at jeg ble mer avslappet.. var chill.. tok 1 når jeg drakk en annen dag også.. ble pluttselig mer berusa enn før jeg tok den..

en ting jeg lurer på, hvor lett er det å bli avhenging av disse pillene ?
Vis hele sitatet...
Kommer vell ganske mye ann på psyken, og fra person til person
Bor sentralt på østlandet,og hører at prisen på blå er veldig varierende...Hva er "vanlig" pris da??15-20 pr stk??Har vært oppe i 25,og syns det er MYE
Sitat av fastkjørt
Bor sentralt på østlandet,og hører at prisen på blå er veldig varierende...Hva er "vanlig" pris da??15-20 pr stk??Har vært oppe i 25,og syns det er MYE
Vis hele sitatet...
Prisen pleier ligge på 20-25 heromkring ved små kjøp.. (Sentralt på østlandet)
Men som du sier så varierer den.. Kommer det plutselig et stort parti synker den seff.
måtte betale 30 her i trondheim.... Kanskje ikke fra de beste kontaktene da
25-30 på gata - 5 ellers
Trådstarter
betalte 30kr stk for dem i ålesund
Sitat av btz
en ting jeg lurer på, hvor lett er det å bli avhenging av disse pillene ?
Vis hele sitatet...
ALT FOR LETT Trenger ikke gå så lang tid fra 2-3 piller er godt en gang i måneden, til en dag uten 5 piller er for jævlig.... For ikke å begynne snakke om abstinensene på benzo'er
betaler 20 kr for de i ålesund.
Trådstarter
etter å ha testa de noen dager har jeg funnet ut at det ikke er noe for meg, tok sist 3stk i dag og ble bare jævli trøtt.. sov fra 1-8 midt på dagen.. og da hadde jeg allerede sovet fra 11-9 natta før..
er det noen her som har informasjon om prisen per 1000blåvalium? og rivotril2mg??

pris i oslo. og hva som er mest populert for tiden...
100 rivotril 2500 (på brett)
▼ ... noen uker senere ... ▼
Æhhh....Dette var en fantastik side... Ardin ja...Kjempe godt å blande med alchol og GANSKE så lett å bli avhenggi av....Mister hukkomelse fort som faen legger man merke til også.

Ardin veier 0,17g (100 stk = 17g)
Ardin kan du få fra kr 4 til 40 kr...Allt kommer ann på hvordan kontakert du har og hvor mye du kjøper...Prisen her nede (hemmelig) får du små mengder til 15-20 stk, 100 stk= 10-15kr og 1000stk = 5-7,50 kr...
Sitat av Knipsern
Æhhh....Dette var en fantastik side... Ardin ja...Kjempe godt å blande med alchol og GANSKE så lett å bli avhenggi av....Mister hukkomelse fort som faen legger man merke til også.

Ardin veier 0,17g (100 stk = 17g)
Ardin kan du få fra kr 4 til 40 kr...Allt kommer ann på hvordan kontakert du har og hvor mye du kjøper...Prisen her nede (hemmelig) får du små mengder til 15-20 stk, 100 stk= 10-15kr og 1000stk = 5-7,50 kr...
Vis hele sitatet...


Ok priser du får på ardin...Har meget gode kontakter,og prisene sentralt på østlandet er litt høyere...
▼ ... over en måned senere ... ▼
tok 2 og en halv blåvalium i kveld. Drakk i tilleg tre glass sterkvin. Blei en god og sterk rus av dette.
bare et spørsmål.. hva mener du egentlig med tankekaos?
noen som har sett dem mørke blåe noname med delestrek ?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som vet hvordan Ardin blå valium funker med Paracet?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av rockeknotten
Noen som vet hvordan Ardin blå valium funker med Paracet?
Vis hele sitatet...
Paracet går det ikke an å ruse seg på, du vil i verste fall pådra deg lever- og nyreskader også, les Den store legemiddeltråden
Tenkte ikke på å ruse seg på Paracet, mer å forsterke virkninga jeg lurte på.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av rockeknotten
Tenkte ikke på å ruse seg på Paracet, mer å forsterke virkninga jeg lurte på.
Vis hele sitatet...
Nei det vil heller ikke forsterke virkningen.
Edit: Det er nok en placeboeffekt du har opplevd ja, det finnes bedre ting å pakke i seg også.
Sist endret av Dodecha; 24. januar 2007 kl. 21:12.
Men det gjør det med Sobril etter egen erfaring. Men mulig det er feil. Tro kan jo fløtte fjella.

Je je. Da så.
Sitat av rockeknotten
Noen som vet hvordan Ardin blå valium funker med Paracet?
Vis hele sitatet...
Tok en ardin etter jeg hadde spist 2 paracet i går, den funka ikke for fem flate.. kan hende paracet ødelegger virkningen av diazepam
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tror Ardin er ganske oppskrytt jeg. Synes ikke de funker i det hele tatt.
Mange "blå" funker ikke...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fz er 10mg og ikke 25
fz syntes jeg funka jævli dårlig. spiste 10, funka som 3 norske valium
Sitat av halla
100 rivotril 2500 (på brett)
Vis hele sitatet...
jeg betalte ikke mer enn 1700kr for et glass med 100 2mg rivotril
kjøpte flere slike glass samt noen pakker med 120stykk i iløpet av sommeren. fikk de alltid for 17kr stykk når jeg kjøpte 100... det er iallefall prisen her i arendal
25kr pris for 100 er dyrt syns jeg 17kr er kanskje mer tolererbart. Selv er jeg ikke så veldig glad i rivotril. Heller "ekte" kryss, eller diazepam på meg
Sitat av wtf_pills
25kr pris for 100 er dyrt syns jeg 17kr er kanskje mer tolererbart. Selv er jeg ikke så veldig glad i rivotril. Heller "ekte" kryss, eller diazepam på meg
Vis hele sitatet...
hehe, personlig foretrekker jeg rivotril 2mg (clonazepam) fremfor alle disse dårlige blå-valiumene fra østen. bedre med de blå som var her i sommer, hadde en del av de selv roche 10 sto det på dem. de kom fra frankrike..! men regner med du siktet til kryssere(rohypnol) som jeg også setter fremfor alle andre piller ja
jepp 25pris for 100 er latterlig!
Sist endret av noizesupressor; 14. februar 2007 kl. 22:06.
De blå roche er fortsatt å få tak i, men det virker som om prisen har øket. Det var "skikkelige" blåe som funket ja, og ikke noe asia/thai-pille eller hva du vil kalle det
Jepp, flunitrazipam ER jo den beste benzoen EVER! Likte spesielt de grønne jeg da(spesiell digg rus på de), men de får jeg ikke tak i lengre. Men jøss, krysserne er jo gode de også. Er jo dobbelt så sterke, men savner fortsatt de grønne
Sitat av wtf_pills
De blå roche er fortsatt å få tak i, men det virker som om prisen har øket. Det var "skikkelige" blåe som funket ja, og ikke noe asia/thai-pille eller hva du vil kalle det
Jepp, flunitrazipam ER jo den beste benzoen EVER! Likte spesielt de grønne jeg da(spesiell digg rus på de), men de får jeg ikke tak i lengre. Men jøss, krysserne er jo gode de også. Er jo dobbelt så sterke, men savner fortsatt de grønne
Vis hele sitatet...
prisen har øket ja? jeg solgte dem for 20-25kr stykk! billig! nei syntes ikke de thai-pillene eller dem fra østen er noe å bruke pengene mine på.. hehe ja fyfaen rohypnol 542 er hellig satan så mye syke ting jeg har gjort på grønne, heheh.. mye vittige minner, eller husker ikke så mye av de periodene da man pakker i seg XX antall hver dag men uansett, det jeg husker iallefall. Flunitrazepam: ingen over ingen under
Sitat av noizesupressor
jeg betalte ikke mer enn 1700kr for et glass med 100 2mg rivotril
kjøpte flere slike glass samt noen pakker med 120stykk i iløpet av sommeren. fikk de alltid for 17kr stykk når jeg kjøpte 100... det er iallefall prisen her i arendal
Vis hele sitatet...

Hmm, okei.. Er det ikke bare å gå til legen og få dem på resept da? Jeg fikk nå hvertfall det, og betaler 37,50 for 150 stk..
Sitat av Fruhemli
Hmm, okei.. Er det ikke bare å gå til legen og få dem på resept da? Jeg fikk nå hvertfall det, og betaler 37,50 for 150 stk..
Vis hele sitatet...
bare å gå til legen?? de er temmlig strenge på å gi ut b-preparater... men joda hvis du har en lege som er såpass kul at han/hun skriver ut piller i hytt å pine/eller har grunn til å få pillene så er det jo flatt jern for deg
▼ ... noen uker senere ... ▼
De eneste blå på markede i Norge som har noe slags generel kvalitet er Krka fra Slovenia de er underlagt EU.

De fra Kina suger samme med de fra Thailand begge tar de før de sender 10000 og av de 10000 er 2000 fake.
Halla:P Kan noen bekrefte at det er blå valium jeg har kjøpt?? :P De er runde med dele strek bak på, fremme står det bare 10.... er det blå valium? :P
Får du tak på noen det står "roche 10" på, er det ordentlige piller, fra apotek et eller annet sted i utlandet..
Hvordan virker valium egentli?
Joja: Sentraldempende. Det er egentlig laget som medisin mot angst og depresjoner og slikt.
Er det ulovlig?

Edit av mod: Spørsmål om tilgjengelighet.
Sist endret av Dodecha; 12. mars 2007 kl. 16:40.
Man får tak i det på gata. Ja det er ulovlig.
Joja: Ulovlig nei, men det er reseptpliktig for å få det på lovlig vis. Er opprinnelig et legemiddel, i gruppen Benzodiazepiner.
Vel, egentlig på apoteket. Og det er legemiddel, ergo ikke ulovlig, men reseptbelagt. Jeg føler for å gi deg masse drittsvar, fordi du ikke greier å søke eller bruke Google, men kan ikke ha deg rennende rundt og dope deg på ting du ikke veit hva er. L2søk.

EDIT: Hasjisj var raskere
Sitat av Joja
Hvordan virker valium egentli?
Vis hele sitatet...
Valium, virkestoff; diazepam, er sentraldempende(på lik linje med alkohol, opiater osv).
Valium, mogadon, apodorm, alopam, sobril, rivotril, xanor, flunipam er benzodiazepiner, men med noe forskjellig kjemisk struktur og virkning, noen har mer potente sedative egenskaper enn andre, f.eks flunipam(flunitrazepam), ingen er helt like selvfølgelig. Står masse informasjon om benzodiazepiner på wikipedia både om hva kroppen gjør med de, og omvendt. I hovedsak øker de affiniteten av GABA(som er en hemmende signalsubstans). Ha synergieffekten i bakhodet om du kombinerer med andre sentraldempende. Rekreasjonelle doser varierer veldig mye, prøv deg frem om du får tak i Valium, 10-50mg kan vel sies å gi en behagelig effekt. (alt over og forsåvidt, i min mening)
Er nok 7mg du har fått tak i der De er fine de bare ta noen først også ser du åssen det går
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Skikkelig offtopic nå men orket ikke lage ny topic;
jeg tok 2 blå valium på nashspiel på fredag, ble beruset "igjen" og sovnet etterhvert.
mens jeg tok 2 på lørdag samme helg etter et vorspiel med mye alkohol. da blacket jeg helt ut, og spydde som en unge.
Noen som har noe svar på dette?