Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3168
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva smaker valium? Har noen Bensedin fra galenika(løsvekt), men mistenker de er fake. Ingen funk selv på 80mg.

Hva skal de smake om man knasker en? F.eks xanax smaker helt forjævlig?
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
TS her. Tok de igår, altså. 80mg, 20mg dagen før med vodka. Null funk.
Sov ikke hele natten engang med 80mg innabords
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hvor høy toleranse har du? valium er noe av det mildeste når det kommer til benzo. får veldig god funk på 5-10mg uten toleranse, men man blir ikke fucka på trynet 20stk xanax style, mer som at man blir angstfri, avslappet, osv.. skal du bli fucka må du opp i litt mer, spesielt med toleranse.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har ikke høy toleranse. 80mg burde vel kjennes uansett(?).
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
80mg valium er ca. lik 5mg xanax.
https://clincalc.com/Benzodiazepine/
R.i.p 23.04.2021
Pleide og få godform av 2x10mg valium aka bensedin eller apaurin. Kom de på brett eller løse? Høres ut som fake 80mg burte du merke godt
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Tarm Vis innlegg
Pleide og få godform av 2x10mg valium aka bensedin eller apaurin. Kom de på brett eller løse? Høres ut som fake 80mg burte du merke godt
Vis hele sitatet...
Løsvekt!

Har kjøpt apaurin før, de 10mg blå, de kjente jeg godt på 30mg
Anonym bruker
"Ydmyket Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Diazepam 10 mg fra Galenika, høres jo ut som du har fått falske hvis 80mg ikke er merkbart. En faktor kan være at alkoholen gjør at du kanskje surrer eller ikke husker. Prøv clean fra andre rusmidler og. Men ja, burde merke det!

De skal være hvite og runde, slette, slik jeg har av erfaring. De smaker ikke søte som rivotril, de smaker nok heller ikke like ille som Paracet!

Men er kinkig å kjøpe piller som er så uidentifiserbare av formen, i løsvekt. Da vet man aldri.

Får du taki ekte av de så er de jævla gode og mer potente synes jeg.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Diazepam 10 mg fra Galenika, høres jo ut som du har fått falske hvis 80mg ikke er merkbart. En faktor kan være at alkoholen gjør at du kanskje surrer eller ikke husker. Prøv clean fra andre rusmidler og. Men ja, burde merke det!

De skal være hvite og runde, slette, slik jeg har av erfaring. De smaker ikke søte som rivotril, de smaker nok heller ikke like ille som Paracet!

Men er kinkig å kjøpe piller som er så uidentifiserbare av formen, i løsvekt. Da vet man aldri.

Får du taki ekte av de så er de jævla gode og mer potente synes jeg.
Vis hele sitatet...
Var kun 20mg "bensedin" og en del vodka på lørdag, og noen lyrica. Husker alt. Oppførte meg fint rundt venner.

Slo til dagen derpå med 80mg uten noe annet "tilskudd" og funk...

Pillene er hvite og runde, og slette.
Har kjøpt Bensedinbrett en par ganger før, i brett, men en helt annen opplevelse.
Syns valium og xanax smaker bittert, kanskje litt som såpe? Jeg bruker å la pilla løsne seg opp i munnen, å sitter da igjen med en bitter smak men den smaken går bort etter noen minutter. Vetikke om det var til noe nytte men er hvertfall et kjennetegn jeg føler funker greit
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Diazepam har en distinkt besk ettersmak ved tygging av tabletten.Jeg har ikke kjent den smaken eller noen effekt av Galenika på brett.Galenikas Rivotril fikk jeg ingen effekt av 20 stk.