Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 907
Heihei!

Jeg har pga smerter fått en pakke med Pinex Forte. Dette er noe jeg kun tar som smertelindring, og ikke for å få noen rus.

Jeg tok 2 stykker (blir vel rundt 60mg Kodein totalt) rundt 12:00 i dag, og har ikke tenkt til å ta flere. Er det «trygt» å drikke noen øl senere i kveld (mer enn 6 halvlitere), eller burde jeg droppe det?

Beklager om dette har blitt spurt om 750 ganger tidligere, men jeg må ha alt inn med teskje noen ganger

Takk for svar, og ha en fin Onsdag!
Tror ikke det skal bli noe problem.
Sitat av GTAHQHD Vis innlegg
Tror ikke det skal bli noe problem.
Vis hele sitatet...
Nice, tusen takk for svar!
Anonym bruker
"Troende Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Leveren din som vil like det minst
Eneste advarselen når jeg fikk resept på PF var å holde meg unna alkohol. Bare pass på å ikke blande for mye paracetamol med alkohol. Leveren jobber ganske hardt med paracet. Men siden det er så lenge siden du har tatt PF burde det gå bra, bare ikke ta mer før i morgen
Legger meg nå etter ca 9 halvlitere og nevnte PF tidligere på dagen, men tusen takk for svar alle sammen!