Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1311
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ca hvor mange gram flein plukket i Norge tilsvarer 200ug lsd?
2g tørka ca, evt litt mindre..?

pleide følge denne, og vil bruke den igjen om jeg finner på å prøve en annen art.
Hvis det er riktig LSD er 200ug en HEAVY dose.

Hadde sagt att ca 3-4g torket flein motsvarer 200ug.
Sitat av travaxa Vis innlegg
Hvis det er riktig LSD er 200ug en HEAVY dose.

Hadde sagt att ca 3-4g torket flein motsvarer 200ug.
Vis hele sitatet...
Hva er "riktig" LSD? 200 mcg er på ingen måte en heavy dose, kan være det i enkelte omstendigheter (i en buss full av folk osv). På 3-4 gram flein klarer jeg så vidt komme meg ut av huset, helst vil jeg ligge en eller annen varm plass.
Jeg vil anta at riktig i denne sammenheng må tolkes i svensk form. Altså at det er snakk om "ekte" / ren form av LSD. 200ug rett fra flaska gir meg som regel ikke langt unna samme hodekjør og minst like Heavy body load som 3g sopp. Har derimot fått blotteree jeg måtte opp i "3-400ug" for tilsvarende effektt
Sist endret av Bluesky_; 30. desember 2019 kl. 07:22.
Sitat av Stray_Wanderer Vis innlegg
Hva er "riktig" LSD? 200 mcg er på ingen måte en heavy dose, kan være det i enkelte omstendigheter (i en buss full av folk osv). På 3-4 gram flein klarer jeg så vidt komme meg ut av huset, helst vil jeg ligge en eller annen varm plass.
Vis hele sitatet...
Riktig god* skulle det stå, beklager.

Ifolge en studie jeg vill minnes viste det att i USA i hvert fall, var gjennomsnitts-doseringen per tab 50-90ug, da på lapper som vart annonsert for 150-200ug.

Det jag mener er att mange som trur seg tatt 200ug-lapp har mest sannsynlig tatt en lapp med ca 100ug.

Burde vel sagt att det er veldig forskjellig. Må opp i 5g+ hvis jeg skal få svårt att ta meg ut av huset, mens jeg må opp i 400ug+ for att det skal bli svårt att ta seg ut på syre.
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Jeg vil anta at riktig i denne sammenheng må tolkes i svensk form. Altså at det er snakk om "ekte" / ren form av LSD. 200ug rett fra flaska gir meg som regel ikke langt unna samme hodekjør og minst like Heavy body load som 3g sopp. Har derimot fått blotteree jeg måtte opp i "3-400ug" for tilsvarende effektt
Vis hele sitatet...
Jeg bruker GG sine blottere som utgangspunkt, bedre varer enn det har jeg ikke fått smakt foreløpig. Men som travaxa nevner - det er forskjell på folks sensitivitet til stoffene. LSD skaper også mindre forvirrelse og dermed virker mindre heavy for min del enn sopp.
Sitat av travaxa Vis innlegg
Hvis det er riktig LSD er 200ug en HEAVY dose.

Hadde sagt att ca 3-4g torket flein motsvarer 200ug.
Vis hele sitatet...
Din oppfatning det, 200 for min del er en ganske normal dose. Skal gå med på at det er en ganske voksen dose.

Til ts hadde jeg prøvd med 2-2.5
Smuler er også brød
Bigchill's Avatar
7 8
Vil si meg enig i at sånn ca 2-3 er sammenlignbart selv om jeg på en måte opplever det som at sopp gir en mere uforutsigbar tripp da det går mere i bølgedaler for meg i hvertfall Derfor foretrekker jeg LSD da rusen føles klarere
Ja ser folk har veldig forskjellige meninger her. Alle opplever jo sopp og Lsd forskjellig. Jeg syns 4 g tørka flein har en mye kraftigere body load og opptur en 600+ug Lsd..selve trippen det er en annen sak. personlig syns jeg Lsd er mere behaglig og mellow en sopp.