Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4640
Hei.

Jeg vil skrive en liten tripprapport om en kombinasjon som jeg finner meget interessant, men som jeg merkelig nok finner lite skriv om her på bruket til tross for den super intense effekten dette ga samtlige rapporten omhandler. I hovedsak så handler det om MDMA + Ketamin (kitty flip) og Nitrous på toppen av det hele.

Setting:
Meg, Lunter, Geir, Oliver, Marius og Ted i leiligheten til Geir med ett rått musikk anlegg. Dette skulle i hovedsak bare være en MDMA kveld dedikert til Marius da han var nødt til å legge "helge kosen" og kompiser litt på hylla grunnet at han skal straks bli familiefar. Naturligvis så må ting som var for resten av gutta krutt nærmest ukentlig blir mer årlig ++ for Marius, så dette skulle være en kveld der vi skulle kose oss skikkelig med noe god MDMA sammen med Marius! Ketamin sto egentlig ikke på menyen i det heletatt, men Ted hadde fått inn litt knall s-isomer Ketamin som noen av oss skulle ha litt av til senere, så Ted tok den med seg.

I forkant av trippen
Det er kun meg, Marius og Ted som har erfaring med ketamin fra før av, men vi har dog ikke veldig mye erfaring med det. Vi har små testet det noen ganger før i litt lavere doseringer og har ved ett par anledninger vært på vippe punktet til det såkalte "K-Hole". Det vi har funnet ut er at lystgass er ett must på ketamin! Om du har tatt en dose mellom 70 - 100mg ketamin i nesa så er en lystgass patron nesten som en slags insta k-hole i 30sek og om ikke annet så har stoffene en potent og deilig synergi, der alt blir super wierd, euforisk og utrolig latterlig. En lystgass patron ser også ut til å vare en del lenger under en ketamin tur og produserer også en slags 10 minutters deilig etter effekt.

Etter vi fant ut hvor "viktig" det er å ha med seg lystgass patroner på ketamin tur så forteller Marius meg at lystgass på MDMA er minst like synergisk, men på en helt annen måte, mer i en euforisk retting. Så vi har naturligvis handlet inn massevis av lystgass patroner til den store MDMA kvelden som vi har planlagt en stund nå. Jeg tror vi hadde rundt 300 patroner

Doser veies opp og festen er igang 21.00:
Ca kl 21.00 så er alle dosene med MDMA veid opp med milligrams vekt og konsumert sammen med ett stk rizzla. Noen går for enn litt mindre dosering på 130mg mens andre som er litt mindre forsiktig med det kjørte 180mg dropper. Selv valgte jeg å gå for en dose på 145mg MDMA. Vi sitter alle spendt rundt bordet, med noe psytrance summende på anlegget i bakgrunn. Allerede etter 20 minutter begynner ting å skje. Folk begynner å puste tungt og opptur svimmelheten setter inn for fult! 30 - 40 minutter etter inntak så er nesten alle skikkelig på og dette viser seg å være en av de beste MDMA krystallene jeg noen gang har testet!

MDMA turen går som forventet med bar overkropp, masse kos og dype samtaler. Vi koser og klemmer med hverandre og forteller hverandre konstant hvor utrolig gode venner vi er. Noen danser og hopper på stue gulvet til anlegget som nå står på fullguffe med intens hardstyle, andre ligger flettet sammen på sofaen å stryker på hverandre med øynene lukket. Plutselig kommer jeg på at vi har haugevis med lystgass patroner! Jeg er super spent da jeg aldri har testet dette på MDMA før, bare hørt mye om hvor super intenst og deilig det er!

Alle setter seg i ring med vær sin ballong fylt med lystgass. Alle puster inn samtidig akkurat i det droppet til en syk hardstyle låt setter igang. Øynene ruller øyeblikkelig opp i skallen og jeg kan med hånden på hjerte si at dette er det mest euforiske øyeblikket i midt liv! Jeg ble helt på trynet i 30sek og ble bare omgjort til en ball av euforia! Jeg viste allerede da at jeg aldri kommer til å rulle uten å ha med lystgass igjen!

Minst 150 ballonger senere så begynner MDMA turen å gå forsiktig nedover. Redosen er forlengst inntatt og den ganske kjipe følelsen over at ting snart er over begynner som smått å hente oss inn, men så feil kan man altså ta fordi denne kvelden hadde tydeligvis såvidt startet!
Jeg var egentlig fast bestemt på å ikke ta noe annet enn MDMA og gass den kvelden, men når Ted plutselig dukker opp med en tallerken med pulver og sier: "EYY! Du må prøve noe ket nå! Jeg ruller balle igjen på noen små bumps med ket!" så ga lysten for mer euforia etter og jeg inntok noen små bumps med ketamin...

Jeg var på det stadie i MDMA turen der empatien begynner å synke en del og ting begynner å føles mer trippy enn ekstatisk, men etter noen bumps med ket så var jeg rett på MDMA peak igjen og ballongene med gass var sykere enn noen gang med masse halliser og you name it! Jeg vet ikke hvor lenge dette varte fordi tidsbegrepet gikk rett i dass for å si det sånn, men det føltes ut som en veldig god stund. Vi mistet litt kontrollen kan man si og det som før var små bumps med ketamin ble til svære linere som var mye større enn det vi trodde!

Det sa BOOM! i skallen på samtlige og det som før føltes ut som en MDMA tur var nå forvandlet til den sykeste trippen ever! Motorikken begynte å gå i oppløsning sammen med egoet og ingen klarer lenger å formidle setninger. Det eneste folk klarer å si til hverandre var "ÅÅÅÅÅÅ FYY FAAAAEN!!!!" Det gikk på repeat i evigheten og formen var fortsatt stigende for å si det mildt! Vi fikk surret oss til å ta noen ballonger med gass på toppen av alt dette og det som da skjer er helt ufattelig, alt smelter inn i hverandre og jeg vet ikke lenger hvem jeg er eller hvor jeg er, klarer kun lage masse rare lyder, men jeg har den sykeste euforia i kroppen du bare kan tenke deg.

Effekten fortsetter å stige og på ett tidspunkt så er det ingen som har forståelig kontakt med hverandre lenger, alt er bare surr. Geir sitter nå på gulvet å stirrer løst ut i luften å snakker ett fremmed språk med seg selv, med det sykeste ansiktet ever. Ted og Marius sitter fortsatt å skriker "ÅÅÅÅÅÅ FYY FAAAAEN!!!!" til hverandre. Oliver ligger bare helt paralysert på sofaen og har ikke gitt en lyd fra seg på evigheter. Jeg og Lunter prøver å formidle ting til hverandre men det er ganske så umulig. Ting er nå så de-realisert som det bare kan bli og egoet forsvinner mer og mer. Jeg begynner å tro at hele livet mitt bare har vært en eneste stor loop fra de siste 5 minuttene og jeg skjønner nå nesten ikke hvor jeg er eller hva jeg er.

Det som er merkelig er at vi hadde fortsatt muligheten til å gå rundt, eller mer korrekt snuble rundt som noen fylikker. Jeg tror det har noe med den stimulerende effekten fra MDMA som gjør det vanskeligere for ketaminen å koble all motorikk totalt av, som ketamin vanligvis gjør i høye nok doser. Tiden hadde nå stoppet helt opp og det som var kanskje 2 timer føltes ut som en hel livstid. Jeg har absurde halliser av at rommet blir større og større og alt har skiftet farge. Jeg ser også kulehull i pannen på Geir plutselig.

Effekten starter å dale litt og jeg kan nå snakke forståelige ord igjen. Jeg hyler til "Vi er alle sammen i psykose!! Ting kommer aldri til å bli det samme igjen!!" men etter ca 30 minutter så begynner ting å gi mer og mer mening igjen heldigvis. Det som er merkelig er at jeg er en person som fort får angst, men selv under den heftigste delen av trippen så hadde jeg bare ett snev av panikk og tok egentlig min nærmest totale egodød ganske fint til tross for hvor skremmende det egentlig var. Antageligvis ketamin og MDMA sin angst dempende effekt.

Det er uten tvil den sykeste og den feteste kvelden jeg har hatt ever! Jeg har aldri i livet vært så ruset noen gang, men til tross for det så var det utrolig godt å lande på bakken igjen og det blir lenge til neste gang (om det blir noen neste gang). Jeg har lest på forumet her at noen mener ketamin + MDMA kombo ikke har noe for seg da de tror ketamin vil overkjøre hele greia... Dette er ihvertfall ikke vår opplevelse og jeg vil si du kan ta ketamin på nedgående MDMA rus og få det beste fra begge verdener +++, men ikke glem lystgassen for det topper kaka fullstendig!

Det var min rapport på Kitty flip + Lystgass! En rapport som jeg syns var verdt å skrive da jeg finner lite om denne syke og merkelige kombinasjonen enn jeg skulle tro. Jeg sliter med lese og skrive vansker så jeg får bare beklage eventuelle skrive feil osv osv..
Hehe morsom lesning, da det minner meg veldig om min historie på kitty-flip. Virker i hvertfall som dere fikk kost dere skikkelig, og at du fikk noe fin dybde ut av flippen med dine kompiser. Latteren som slår inn på N20 er latterlig morsom.
Alge faen!
Alge's Avatar
Trådstarter
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Latteren som slår inn på N20 er latterlig morsom.
Vis hele sitatet...
Haha, ja! Det er faktisk noe jeg har glemt å skrive om! Men ja, den er latterlig
Hørtes fett ut!
Du skriver flott
Anonym bruker
"Fiendtlig Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heftig rapport! Har faktisk tenkt flere ganger på å teste mdma og ketamin selv, men ketamin er så vanskelig å komme over der jeg bor
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Alge Vis innlegg
Jeg begynner å tro at hele livet mitt bare har vært en eneste stor loop fra de siste 5 minuttene og jeg skjønner nå nesten ikke hvor jeg er eller hva jeg er.
Vis hele sitatet...
Jeg har vært der selv, men på sopp. Er det skumleste jeg har vært med på, men dog en morsom historie i ettertid.

Tror ikke folk som ikke har tatt psykedelisk skjønner hvor heftig det faktisk er å helt oppriktig tro at tiden står stille. Jeg ønsker ikke å havne der igjen, men jeg er likevel glad for å ha opplevd den følelsen. Totalt mindfuck for å si det mildt, haha
Alge faen!
Alge's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har vært der selv, men på sopp. Er det skumleste jeg har vært med på, men dog en morsom historie i ettertid.

Tror ikke folk som ikke har tatt psykedelisk skjønner hvor heftig det faktisk er å helt oppriktig tro at tiden står stille. Jeg ønsker ikke å havne der igjen, men jeg er likevel glad for å ha opplevd den følelsen. Totalt mindfuck for å si det mildt, haha
Vis hele sitatet...
Haha, ja det er virkelig noe for seg selv! Veldig skummelt og spesielt men likevel ganske givende og litt morsomt. Jeg tror dog jeg hadde taklet det dårligere på sopp enn på ketamin og mdma fordi dem stoffene har en viss angstdempende effekt, men jeg kjente fortsatt at angsten ikke var langt unna, måtte bite tenna sammen og bare la det gå sin gang. På gitt tidspunkt så var jeg ikke sikker på om jeg hadde blitt gal eller ikke så det var ganske skummelt =P
Sist endret av Alge; 24. mars 2019 kl. 18:57.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Fet lesning, har drømt om å kombinere de to for å si det sånn og jeg følte rapporten din gav et bilde som samsvarer veldig med hvordan jeg kunne se for meg at det føles. Kudos til deg og du skriver bra!
Alge faen!
Alge's Avatar
Trådstarter
Sitat av equimanthorn Vis innlegg
Fet lesning, har drømt om å kombinere de to for å si det sånn og jeg følte rapporten din gav et bilde som samsvarer veldig med hvordan jeg kunne se for meg at det føles. Kudos til deg og du skriver bra!
Vis hele sitatet...
Takk for tilbakemeldingen
Det er en sykt kul og merkelig kombo!