Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1224
Jeg har en dings fra Fluke som har ligget en stund på finn.no uten å bli solgt.

Er det noen Norske nettsider hvor jeg kan få solgt brukt testutstyr for elektronikk og nettverk?

På forhånd takk.

(valgte denne forumdelen fordi jeg tenkte den var mest relevant )
Bruktmarked.no?
Selv bruker jeg eBay når jeg selger litt sært utstyr( som jeg som regel har mye av)
Fins ikke noe andre sider som kan sammenlignes med finn.no i norge desverre.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Dårleg marked for brukt utstyr av den typen. Det er få privatpersoner som har bruk for det, og dei som har det har ofte ein jobb som fører til at arbeidsgiver støtter dei med utstyr.

Og bedrifter kjøper ikkje slikt brukt, for eit instrument til 10k er fortsatt ikkje meir en eit par dagers lønn, så det er ikkje veldig stor kostnad at kvar tilsett har eit fluke liggande i hylla.

Forøvrig er instrumentet du prøver å selje steingammalt. Gigabit-testing er meir relevant enn token ring-testing i dag... Del prisen din på 10.
Sist endret av vidarlo; 21. september 2014 kl. 14:51.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Etter min erfaring, så kan man få napp på Hardware.no i ny og ne. Men ellers er jeg enig i at det er dårlig marked for dette.
googlejunkie
Turbolego's Avatar
Trådstarter
Takker for svar!

Da legger jeg den ut på eBay isteden, og setter prisen litt lavere enn alle de andre som har en komplett unit, og legger til flere bilder av self-tests enn de andre har.

Forhåpentligvis får jeg napp da.