Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3790
Hei! Lyden med min samsung galaxy s4 hakker. Det er ikke mye, skjer nok til at det vblir ganske irriterende å hørre musikk. Lyden hopper ut ett sekund elns og kommer til bake. Er det noe jeg kan gjøre med dette? Lyddriver elns?
Står bluetooth på?
Nei, det står ikke på. Ikke gps heller
Ikke peiling på om det hjelper, men på min s4 om jeg har småtrøbbel, så tar jeg ut og inn batteriet, så går alt på skinner igjen.
Kan sd kortet vere synderen? Musikken er lagret der
Sitat av FarmerJoe Vis innlegg
Ikke peiling på om det hjelper, men på min s4 om jeg har småtrøbbel, så tar jeg ut og inn batteriet, så går alt på skinner igjen.
Vis hele sitatet...
har du prøvd å bare restarte?
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
har du prøvd å bare restarte?
Vis hele sitatet...
Ja, har prøvd alt slike ting
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Alsklaftsk123 Vis innlegg
Kan sd kortet vere synderen? Musikken er lagret der
Vis hele sitatet...
Enkelt å utelukke SD-kort eller korrupte filer.

Spill av fra en online-tjeneste som f.eks Spotify \ Subsonic \ Wimp eller en youtubevideo, fungerer lyden fint der formater kortet, prøv med en fil på kortet, se hva som skjer.
Hadde samme problem i fjor med min S3 4G. Prøvde "alt", som restarting, kille prosesser i minnet, rydde vekk bufra data fra alle apper osv. uten at det hjalp.

Det som hjalp - og det er sikkert ikke svaret du ønsker - var å ta en factory reset og sette opp telefonen på nytt.
Android er litt som møkka-windows. Jo lengre du bruker den, jo mer sirup blir telefonen. En reinstallasjon gjør at du i praksis får en telefon som responderer som en ny. Dette har gode effekter på alle apper.

Heldigvis så kan du i Wimp enkelt gjenopprette alle lokalt lagra album / lister, og via Google-kontoen din har du også backup på kontakter/kalender m.m., om du har valgt å aktivere det. Jeg har som en fast rutine å ta en reinstallasjon av telefon og PC hvert halvår, noe som gjør at ting&tang fungerer svært stabilt og kjapt på utstyret mitt. Til å hjelpe meg med dette bruker jeg rett og slett gode gamle Notepad++ og skriver ei liste over apper, innstillinger, kontoer og passord som jeg bruker som ei huskeliste. Det koster meg noen timer, men det funker.
Sitat av HiFat Vis innlegg
Hadde samme problem i fjor med min S3 4G. Prøvde "alt", som restarting, kille prosesser i minnet, rydde vekk bufra data fra alle apper osv. uten at det hjalp.

Det som hjalp - og det er sikkert ikke svaret du ønsker - var å ta en factory reset og sette opp telefonen på nytt.
Android er litt som møkka-windows. Jo lengre du bruker den, jo mer sirup blir telefonen. En reinstallasjon gjør at du i praksis får en telefon som responderer som en ny. Dette har gode effekter på alle apper.

Heldigvis så kan du i Wimp enkelt gjenopprette alle lokalt lagra album / lister, og via Google-kontoen din har du også backup på kontakter/kalender m.m., om du har valgt å aktivere det. Jeg har som en fast rutine å ta en reinstallasjon av telefon og PC hvert halvår, noe som gjør at ting&tang fungerer svært stabilt og kjapt på utstyret mitt. Til å hjelpe meg med dette bruker jeg rett og slett gode gamle Notepad++ og skriver ei liste over apper, innstillinger, kontoer og passord som jeg bruker som ei huskeliste. Det koster meg noen timer, men det funker.
Vis hele sitatet...
Har kun hatt telefonen i 2 uker da
Sitat av Alsklaftsk123 Vis innlegg
Har kun hatt telefonen i 2 uker da
Vis hele sitatet...
Da ringer du kundeservice, og forklarer problemet. Du vil få beskjed om å sende den til de, slik at de kan fikse/erstatte den.