Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2421
Tenkte jeg skulle legge ut en artikkel som er produsert på grunnlag av datamateriale innhentet her på nff. Artikkelen tar for seg og diskuterer hvordan medlemmer av rusfelleskap på nett forstår risiko og kunnskap rundt eget rusbruk, og hvordan dominerende risikoforståelser etableres og formes på nett.

God lesning!

http://www.rus.no/id/847.0
▼ ... over en måned senere ... ▼
Veldig interessant artikkel. Det virker faktisk som om de har gått litt i dybden og studert sider som freakforum.

Internettet har virkelig forandret måten vi samler informasjon om narkotika på. Her kan hvem som helst søke opp bøker som tihkal og pihkal gratis eller sjekke erowid for tusenvis av brukeropplevelser eller ha informative samtaler med kjemikere, farmakologer og forskere på reddit.com/r/drugnerds. Det er en spennende tid vi lever i og jeg gleder meg til å se hva som skjer fremover.