Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 981
Hei, jeg sitter her med en iPhone 3GS som jeg fikk av eksen før hun flyttet tilbake til Sverige i sommer, skjermen er knust men jeg tenkte å bytte den så jeg kan prøve å selge den..

Problemet er at når jeg prøver å komme meg inn på telefonen har hun laget et passord som jeg ikke har. (vi er blitt uvenner nå, så hun vil nok ikke gi meg koden.) og jeg vil gjerne gå inn på den å se om jeg får hentet fram noen bilder vi tok før hun dro...

Hjelper heller ikke å koble til iTunes for der står det at jeg må taste koden på telefonen.. Er det noen som vet om et program som jeg kan bruke til å hente frem alt på telefonen uten den koden?? Hadde satt står pris på det Jeg vet ikke hvilken iOS det er på den.
Leste for en stund siden at det var mulig å hente data fra iPhone selv om den var låst ved å koble den til en pc som kjørte ubuntu. Er usikker på om det fortsatt fungerer og hva du faktisk kan hente ut hvis det fungerer men er uansett verdt et forsøk hvis du ikke finner noen andre løsninger.