Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 866
Nå er jeg lei av å lete etter sanger opp å ned og i mente, uten å finne ting jeg egentlig leter etter.
Så da tenkte jeg vel at dere kjære freakere har noe på lager, eventuelt kan gi meg en dytt i riktig retning.

Legger med eksempler, så vet dere sånn ca hva jeg liker
Dette er da litt diverse forskjellig, men lignene sanger mottas med superdupertakk

Bingo Players & Chocolate Puma-Touch Me(Bart B More Remix)

Paloma Faith "New York" Tom Middleton Remix
Booka Shade - Charlotte

Starkillers - Cantina

Sandy Riviera - Dirty Sax
http://open.spotify.com/track/30dgAzfcNiCNcI3FAygIbD

format b - Full House (Dub Taylor s Humatronix Mix)

Format :B Vivian Wheeler !!!!

Der har dere noe å gå ut i fra, forhåpentligvis Det er litt variert, men lignende disse hadde vært knall


bare for å ha det sakt så har jeg tråla veldig mange av musikktrådene allerede
Sist endret av 0bs; 15. august 2010 kl. 03:40.
Ahh elsker smaken din!
Sitat av 0bs Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Følte ikke helt at Sirius og Coldplay passa i den lista Jeg har subscriba i hvertfall! Skal lytte igjennom i morrakvisten
0bs
0bs's Avatar
Trådstarter
Nei er noen der som ikke passer helt, haha. Er lista jeg bruker når jeg har nattevakt så alt er bare slengt inn
Sjangeren du leter etter er en god blanding mellom Progressive House og Tech House.

Sjekk ut artister som: Mark Knight, Wolfgang Gartner, Kaskade, John Dahlbäck, Jerome Isma-Ae, Pryda, Steve Angello, Swedish House Mafia, Marcus Schossow, Deadmau5.

Også burde du sjekke ut Beatport.com
Sist endret av snikenderoy; 15. august 2010 kl. 18:42.
0bs
0bs's Avatar
Trådstarter
Tusen takk skal på nattevakt nå, men skal virkelig gå igjennom i morgen tidlig.

Liker en del av Wolfgang Gartner og John Dalback (så han på Extrema) og Deadmau5 såklart de andre har jeg ikke hørt mye av. Igjen, takk
Muligens Elektrojuice kan passe deg.