Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 721
Det har fungert kjempefint fram til i dag, men nå skal dataen ha meg til å sette inn cd selvom jeg åpner via deamon tools.

Noen forslag?
Du mener etter du har mountet filen?
Hva er det du kjører? Et spill? Er det er nytt spill du ikke får til å starte?
De fleste spill blacklister mounteprogrammer som daemontools. Last ned no-cd crack
0bs
0bs's Avatar
Trådstarter
det er spill og det har fungert fint (det samme spillet i flere uker). og ja det er etter at jeg mounter det.
Har du oppdatert spillet i det siste ?
Kan det være mulig at du har mountet feil disk?

Hvis ikke ville jeg som Atec sier prøvd en no-cd crack
Sist endret av Mrlarsen; 10. juni 2010 kl. 16:34.
#Offisielt Trønder
det kan jo være noe feil med cracken..
Dersom dette er ett spill som har fungert tidligere er jo som nevnt tidligere en mulighet at du har klart å få spillet oppdatert. Da vil du gjerne få problemer med eventuell crack du har kjørende. Jeg måtte laste ned Command & Conquer 3: Tiberium wars da cd-rommen min ikke virket i laptopen. Jeg installerte med min originale cd-key og cracket den, men etter oppdatering av spillet måtte jeg også finne en nyere crack for å kunne spille.

Du kan søke på torrentsider etter nyere versjoner av eventuell crack.
0bs
0bs's Avatar
Trådstarter
fant ut hva som var feil, spillet har mange ekstrapakker og alle er installert. Men det funker bare å åpne den første!