Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 637
Kommer ikke på internett, uansett hva.
Vet at det er internett, har på alle andre PCer.
Dette har jeg prøvd:
- Starte i sikkerhetsmodus med nettverk.
- Pinge til freakforum.nu, fikk kontakt.
- Reparere tilkoblingen.
- Koble til både trådløst og med kabel.
- Alt med ipconfig i cmd.
- Endre DNS til en bedre server. (fant fra et innlegg av ranvik)

Hva mer kan gjenstå?
Have you tried turning it off and on again?
Romanowa's Avatar
Trådstarter
Ja, flere ganger...
Gucci gang
Fusjon's Avatar
Dra ut den sorte strømkabelen på modemet i cirka. 10 sekunder og gjør det samme hvis du har router. Putt kablene inn igjen og reboot PCen din.

Det virker for meg når internettet stopper.
Romanowa's Avatar
Trådstarter
Men internett virker på de andre PCene, så hverken routeren eller modemet skal være problemet. Kanskje viktig å nevne at denne PCen var nylig infisert av et virus, og jeg har den her bare for reprasjon.

Prøvde å gå inn på internett fra Administratorkontoen i sikkerhetsmodus, da virket det!
Sist endret av Romanowa; 28. mai 2010 kl. 19:46.
Gucci gang
Fusjon's Avatar
Sitat av Romanowa Vis innlegg
Men internett virker på de andre PCene, så hverken routeren eller modemet skal være problemet. Kanskje viktig å nevne at denne PCen var nylig infisert av et virus, og jeg har den her bare for reprasjon.
Vis hele sitatet...

Er ikke super med PC, Men kan det hende du må laste ned drivere eller noe?
Sitat av Romanowa Vis innlegg
Men internett virker på de andre PCene, så hverken routeren eller modemet skal være problemet. Kanskje viktig å nevne at denne PCen var nylig infisert av et virus, og jeg har den her bare for reprasjon.

Prøvde å gå inn på internett fra Administratorkontoen i sikkerhetsmodus, da virket det!
Vis hele sitatet...
gå inn på PCen i sikkerhetsmodus og ta en full virus søk.
Tviler på at det er driver vis det fungerte i sikkerhetsmodus
Sist endret av Gt&Hoo; 28. mai 2010 kl. 20:00.
Re-install Nett-leseren din bruker du FireFox??

Edit: viss du har FireFox, va står det på Verktøy > Instillinger > Avansert > instilinger: hva står det der??
Sist endret av Steff4041; 28. mai 2010 kl. 20:04.
skjekke om du er koblet til en standard gateway, burde være det.
Ettersom du får pinget ut, så skal vel nettverksforbindelsen være ok.

Du har ikke satt proxy-innstillinger på pcen din eller noe sånt?

Får du tilgang til nettet med noen applikasjoner? MSN, Steam, IRC, epost etcetc?
Romanowa's Avatar
Trådstarter
Får oppdatert antivirus osv., derfor jeg syns det er så rart.

Nå virker det! Tror det lå inne en proxy, gikk inn på (Opera) verktøy, sikkerhet, nettverk, mellomtjenere - og fjernet en avhukning på 127.0.0.1 port 5555