Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  45 6082
Noen måtte starte denne tråden, og selv om det kanskje vil minne litt om selvskryt, er det virkelig ikke det som er poenget.

Myhre, skyfex, afen, bakkus og jeg samarbeida om å spille TG08 Prime Puzzle, et finne-passord-og-gå-til-neste-level-spill som ligner på Notpron Puzzle. Etter over 20 timer med hardcore hacking var vi blant åtte personer av over 700 deltakere som hadde klart alle 95 levlene. Jeg ble trukket til hovedvinner. 7trym (hosten) kåret meg til TG's übreste nerd på scena.

Vi vant:
Club3D 8800 GTX 768MB
Asus VW222 22" widescreen monitor
Sennheiser PC151 headset
Steelseries Ikari mouse
Steelseries QcK mousepad

Nydelig arbeid, folkens!

Skyfex er med i GameDev og vil mest sannsynligvis stikke av med pengepremie. Stay tuned!
Sist endret av dexter; 23. mars 2008 kl. 02:08.
Gratulerer.
Hvordan har dere tenkt å dele hardwaren forresten?
Sist endret av zipp; 23. mars 2008 kl. 02:07.
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Vell, jeg vant ikkenoe gaming, men vant breakekonkuransen. Vi fikk 10000 kroner, og får alt her på TG gratis.
Hva jeg har oppnådd på TG? Hadde planer om å være våken i minst 2 dager men soveposen vant gang på gang over meg.
Jeg vant drikke en 1.5 liter Cola raskest konkurransen, vant en dvdbrenner eller noe:P

En kamerat filma: http://www.youtube.com/watch?v=6PcNHmA1wPE
Lazywriter
Gisse's Avatar
Oppnådde ikkeno i konkurranser, men har oppnådd å få til en vond skulder. Hvordan aner jeg ikke. Og en full harddisk, men det er det vel ikke bare jeg som har

Edit: Er klokka 3 allerede?
Sist endret av Gisse; 23. mars 2008 kl. 02:59.
Etter mitt første år på TG har jeg erfart:

- Ha med deg masse penger (evt. mat og drikke), det er svindyrt her
- Ta med deg en hylle e.l.
- Husk å ta med sovepose elns. Å sove sittende med hodet på bordet er ikke behagelig i lengden.

Ellers må jeg si det har vært veldig artig her Mest pga miljøet egentlig.. Spilling og slikt blir litt kjedelig i lengden
Neutral Good
Mith's Avatar
Grats dexter, og takk for lånet av harddisk. Selv klarte jeg å drikke bort halve påsken. Fornøyd med å betale 800 momsbelagte kroner for det. :)

Få no info om hvordan skysex sitt kanin/dinosaur spill gjorde det til slutt.

PS: Dexter; har du fortsatt bruk for duallayer dvd kan jeg sende deg 3 i posten.
Sist endret av Mith; 23. mars 2008 kl. 04:09.
Vi prøvde oss litt vi også. Morsom quiz. Trur vi kom til 93 eller noe, husker ikke, datt av etterhvert, men absolutt en morsom quiz. Gratulerer.
Jeg og demogruppen min nazareth har lagd en demo, 15 timer etter deadline (er det ny rekord?) var den enda ikke ferdig, men da orket vi ikke mer. Dette på tross av at vi sikkert hadde hatt tid til å gjøre demoen ferdig mens eventfolka plagdes med sceneshowet.

Husk å stemme på Nazareth Creations - Mercury i democompoen! Man kan stemme på www.partyticket.net fram til klokken halv 6! (Demoen vår var den med den blåe-glødende tingen og gnistene. Om en uke annonserer jeg sikkert final-versjon her på forumet hvis jeg orker å gjøre den ferdig =)
Sist endret av TheInternet; 23. mars 2008 kl. 05:17.
Jeg starta på quiz liek 16 timer før den var over, står enda på 94 (decompiling og slikt er ikke min sterke side)

fordi jeg kjeder meg, og fordi noen kanskje ville ha dem : p


Utenom det har jeg prøvd å fått med meg mye av det som har skjedd; så utdelingen for quiz... Veldig fortjent seier dexter: var du med flere som vant ilag under samme konto? Uansett, gratulere

Morsomt å bruke bortimot 4 timer på å se resultatene av compoene som er gjort - mye feil i systemene tydeligvis. Grunnen til feilene: Det var blitt utviklet et nytt system som var ment for å bruke til dette, men democrew skulle gjøre dette selv uten opplæring (kompis overhørte dem), tho' - hvor vanskelig skal det være å åpne en executable fil ? : >


Takk for et bra TG, snakkes til neste år.
Vi skal kjøre hjemover før 12 - 85 drøye mil.

Og nei, man trenger ikke mye penger - bare fornuft når man bruker de.
Handle tørrfôr på butikken; nudler og slikt. ; )


Takk for i år, har vært kult.

// dosky
o shit waddup
Selv sanket jeg noen neonlys og kabelstrømper, sammen med en vifte, en harddiskkjøler, en ram-heatsink og noe annet UV-reaktivt piss når jeg raidet scenen iført gaffa, men jeg kan ærlig talt ikke si at jeg gjorde det for premiene.
Beste ulldott! Definitivt det beste!

Noen som filma ?
tja...ca 10gb med bilder, i alle fall to publisert i nettavisen, 8 par sure sokker, 6 stinky boksere, vondt i ryggen, støl i hofta, skrittelleren har konka ut (overload any1?), lasta ned null porr/warez/etc, spist 3 burgere og 1 kebab, blitt irritert på event:emo-crew X antall ganger, spillt snake på infotavla (og fått den til å tryne).

Nå er det bare å sove, ta seg en dusj, og bli dritings
Sitat av moridin
tja...ca 10gb med bilder, i alle fall to publisert i nettavisen, 8 par sure sokker, 6 stinky boksere, vondt i ryggen, støl i hofta, skrittelleren har konka ut (overload any1?), lasta ned null porr/warez/etc, spist 3 burgere og 1 kebab, blitt irritert på event:emo-crew X antall ganger, spillt snake på infotavla (og fått den til å tryne).

Nå er det bare å sove, ta seg en dusj, og bli dritings
Vis hele sitatet...
Spilt snake på infotavla? Får vi se bilder av dette ?;P
Er det mye fildeling på TG? Type warez?
Sitat av hyys
Er det mye fildeling på TG? Type warez?
Vis hele sitatet...
War ez approved by Ramzi.
Sitat av dosky
Vis hele sitatet...
hahaha. enten er jeg sabla overtrøtt, eller er kanskje det, det kuleste jeg har sett på tube på en stund.

Edit: Ramzi setter standarden på data og sikkerhet. Firewalls go home!
Sist endret av hyys; 23. mars 2008 kl. 07:40.
Jeg fikk andreplassen i High Quality music compoen Kun slått av Stian K. *litt stolt (aldri vært med på noe som helst innafor elektronisk*
Sist endret av iDark; 23. mars 2008 kl. 08:01.
Though jeg var utenlands i år vant scenegruppa 2. plass på 64k og 3. på demo. Neste år blir det selvfølgelig 1. plass på begge!
Sukk, bensinstasjonstrancen som er mest poppis blant fjortissene tydeligvis.
tittel
dexter's Avatar
Trådstarter
Skyfex stakk av med førstepremien i GameDev; 3000 kr. Grats!
Gratulerer dexter hvor gammel er du egentlig? Og hva laget Skyfex?
Ved raden min var det denne sangen det gikk i for det meste Synes for å være ærlig slik musikk er utrolig fett
Sist endret av boblesaft; 23. mars 2008 kl. 21:40.
Sitat av zipp
Gratulerer.
Hvordan har dere tenkt å dele hardwaren forresten?
Vis hele sitatet...
Vi gikk vel etter førstemann til mølla-prinsippet, tror jeg.
Dexter fikk skjerm, skyfex fikk grafikkort, afen fikk headset, jeg fikk mus, og stakkars bakkus fikk musematte.

Gratz folka, neste år skal vi eie hele puzzlet!
Sitat av ulldott
når jeg raidet scenen iført gaffa
Vis hele sitatet...
Nydelig, rett og slett.
Du er sexy ulldott...
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Tierra
Sukk, bensinstasjonstrancen som er mest poppis blant fjortissene tydeligvis.
Vis hele sitatet...
Mhm, utrolig synd.. det var TO sanger verdt å nevne: Hidden truth av Dimensioncrasher og Sensory deprevation av flipside.

Jeg du og helk får knuse fjortissene neste år, jeg planla litt vel dårlig i år og kom ikke i gang med musikkkompoen før det var for sent.
Dodecha og Tierra:
Hvorfor ikke lage noe med melodi? Har inntrykk av at det er det folk liker, melodi og bass
Jeg hadde ihvertfall hørt på musikken deres mye mer isåfall. Mange sanger i dag med melodi mangler den andre tekniske kunsten, hvis du skjønner..
Sist endret av boblesaft; 24. mars 2008 kl. 16:24.
Melodi og bass slår ann hos fj0rtizzer vettu.. Det er et must at man hører FLStudio-midiene! Ikke noe sånne vst-greier.
Det funker ikke.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Min bragd vår å voldta noen trommehinner, mine inkludert, og sanke en uv reaktiv vifte pluss kabelstrømper. YES! Men stort sett fornøyd med TG08 selvom jeg kom på torsdagen.
Sitat av AudunlS
Melodi og bass slår ann hos fj0rtizzer vettu.. Det er et must at man hører FLStudio-midiene! Ikke noe sånne vst-greier.
Det funker ikke.
Vis hele sitatet...
Hva er det du babler om? FLstudio-midiene
Kan være enig i at FL er litt "uprofft" kanskje. Men det du sier henger bare ikke på greip.
Har selv tenkt å hoppe over til noe annet enn FL studio nå.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av onTop
Dodecha og Tierra:
Hvorfor ikke lage noe med melodi? Har inntrykk av at det er det folk liker, melodi og bass
Jeg hadde ihvertfall hørt på musikken deres mye mer isåfall. Mange sanger i dag med melodi mangler den andre tekniske kunsten, hvis du skjønner..
Vis hele sitatet...
Du mener vel varierte melodier? Alle sanger har jo en melodi.

Ja, melodier er min svake side, jeg lager ofte mye mer repetetiv og progressiv musikk noe som går mye igjen i musikkstilene jeg hører på, men det er her helk kommer inn i bildet, vi kompanserer for hverandre på en måte :P

Edit: No offence til de som bidro til HQ compoen, bare hard kritikk.
Sist endret av Dodecha; 24. mars 2008 kl. 16:32.
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Sitat av Hater_mordin
Gratulerer dexter hvor gammel er du egentlig? Og hva laget Skyfex?
Vis hele sitatet...
Tipper han har 19, bare wild guezz.
Du hører at mye av FLStudio standard-greiene er midi lang vei

Det innlegget var noe som begynner på s og slutter på arkasme..
o shit waddup
Jeg synes dere undervurderer ProTools. Det er fullt mulig å lage akkurat like elendig bensinstasjontrance i det programmet.
master namer
elodin's Avatar
Alt kan vel lastes ned fra FTPen til The Gathering.
Skyfex laget Bunny Breeder, hehe. Ligger under
ftp.gathering.org/TG/2008/GameDev/

Det kan dog gå litt tregt der inne.
Sinnsykt mange fra nff som har vunnet gitt ;D morsomt at det er så mange kreative og ikke minst smarte her :O (puzzle compoen).
Det spillet var jo bare drittfett

edit: en bragd nådde jeg, å bli SKAMEID av en jente i cs, sveriges beste(?)
Sist endret av Hater_mordin; 24. mars 2008 kl. 18:30.
Hm. Fikk med meg ei musematte for å ha vært med i pcstylings dansekonkurranse da. Kom ikke videre men men....
Ellers klarte jeg å vinne noe på resirk konkurranse, usikker på hvav det var for jeg sov -.-'
Jeg var også en av dem som ble grise-eid i cs 1.6. Vi spilte på hovedscena og tapte alle rundene strake, var gøy da :P
Sitat av Hater_mordin
Det spillet var jo bare drittfett

edit: en bragd nådde jeg, å bli SKAMEID av en jente i cs, sveriges beste(?)
Vis hele sitatet...
Var det hu som sto ved den standen like ved utgangen?

Anyway, min bragd var å kapre plass 14 / 57 i Stepmania compoen Great success!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Joda, jeg bumper.
Vår gode mann er blitt verdenskjent:

http://www.break.com/pictures/someon...-me492559.html
Sist endret av Chubby; 24. april 2008 kl. 13:02.
Jeg stakk av med en starterpack til world of warcraft kortspillet på årets tg!
Dessuten fikk jeg hilst på dexter irl.
Handyman fant en RazR musematte på tribunene(uåpnet)
Jeg tok med meg alt av data ting hjemmefra og fikk solgt unna alt mulig rart på TG. Kom hjem med like mye lommepenger som jeg dro med.
Ulvengunnar, hva fikk du til?

Var vel egentlig bragdene jeg og mine venner hadde ;-)
Sitat av Chubby
Joda, jeg bumper.
Vår gode mann er blitt verdenskjent:

http://www.break.com/pictures/someon...-me492559.html
Vis hele sitatet...
Så jævlig fett. 400 comments også da gitt.
Sitat av Archj
Var det hu som sto ved den standen like ved utgangen?

Anyway, min bragd var å kapre plass 14 / 57 i Stepmania compoen Great success!
Vis hele sitatet...

Ja, det var hu som sto sammen med de to-tre folka ved Asus sin stand, de som dreiv med overclocking og greier :-)
Sist endret av newt; 25. april 2008 kl. 09:16.