Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  47 10898
Hei.

Lurer på hvilket utfall det blir om jeg tar efedrin og koffein (El tigre) for å holde meg våken etter jeg har blitt full?
Tipper du blir mer edru bare, eller iallefall at du får den følelsen. Samme som om du drar en liner med Amf etter du er full, så føler du deg plutselig edru igjen.
min erfaring: alkohol + koffein = jævli full å jævli gira
men husker ikke så mye da men tok noe LSA samtidig så kan være derfor jeg ikke husker noe
hehe
Eller at du var helt for jævlig full?
Når du blander effdrin med alkohol blir d som å være gira på amfetamin.... du blir klar i toppen av det med andre ord!!

Nyttårsaften sku e holde ut lenge og tok effdrin hver 2time... Endte opp med att jeg drakk 1kasse med øl, 2Liter vin og noen dl sprit.... Blei ikke jævli full av det men fikk jævli vondt i levra kl 8 om morgenen, på slutten av festen... hehe....
Det var 50mg effdrin i hver tabbis og jeg tok vel 8stk i løpet av 16Timer......
(Ta d etter du har begynnt å drikke!!)

Er sånn hver gang jeg drikker med effdrin... Går altid minst ei kasse øl.... Har MEGA form hele kvelden:P:P

BTW: Når jeg drikker elrs holder det med 12øl en hel kveld, så d sier vel sitt...
Sitat av noras
Endte opp med att jeg drakk 1kasse med øl, 2Liter vin og noen dl sprit.... Blei ikke jævli full av det
Vis hele sitatet...
I call shenanigans!
Må også sies at jeg begynte å drikke kl 14.00... å sluttet å drikke kl 09.00 da..
Trådstarter
7 0
Jeg drikker vell en kasse øl til vanli, så det blir gøy på lørdag og teste ut Men det blir hjemmebrendt det går i da...
Bare vær obs på at et faktisk har forekommet dødsfall som følge av denne kombinasjonen. Det var vel en svenske eller to som strøyk med etter noe vodka-redbull-kalas, for noen år siden...

Man vet ikke nødvendigvis på forhånd om man har svakt hjerte, eller en svakhet i en blodåre i hvernen, og da er det så innmari lite gunstig å kjøre opp systemet på koffein eller andre sentralstimulerende. Bare ha det i bakhodet når du doserer.
El tigre funker fett med alkohol det ass. Men ikke ta det før du skal legge deg :P Gjorde det, hjerte mitt klikka helt jo..
Er det farlig hvis man har høy puls ?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Takyardi er ikke nødvendigvis livstruende i unge friske mennesker, men så må jeg jo også nevne at nFF ikke er kvalifisert helsepersonell
Sist endret av Dodecha; 15. mars 2007 kl. 17:53.
Etter min erfaring fungerer dette fett. Kommer godt med utover natta hvis man blir trøtt og sliten.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg pleier å kjøre i meg mellom 1 og 2 sixpacker(flasker) med øl og ta tre 25mg efedrin capsler når jeg skal på byen. Det funker dritbra! Blir skikkelig gira!

Men det skal sies at jeg har hørt noen sprit&efedrin skrekkhistorier så man bør ikke overdrive med alkoholen...
Brukte før å poppe i meg 2 efedrinere og 2 koffein når jeg drakk.. Når man er sån passe dritings etter en halv liter sprit så knipser man pillsa og blir da blir man ganske så klar i toppen, nesten mindre full + mere våken og nesten litt gira ;D da er det bare å drekka på!

skal sies vil ikke anbefale å poppe flere en 5 av hver, ettersom jeg fikk litt kjipe bivirkninger av di senere og da drakk man ikke en gang men var ganske greit før det, var det akkurat som å være på kjip macca ;D
Sist endret av ||viper||; 8. mai 2007 kl. 20:51.
Var litt skeptisk første gang jeg skulle drikke på el tigre.. ble man fortere full, eller ble man mer edru siden man forbrente mye fortere? vel, jeg opplevde vel egentlig ingen forskjell fra vanlig fylla uten el tigre..

Edit: utenom at hjertet dunka en del fortere selvfølgelig
Sist endret av perri; 8. mai 2007 kl. 20:53.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Jeg og noen kompiser brukte el tigre hele russetiden, tok mellom to og tre hver dag, vi var de som var mest gira, mest dritta og lengst oppe kom oss aldri i seng før 8-9 tiden, jeg har hvertfall ikke noe dårlig opplevelse med å blande med alkohol.
Erfaringsmessig så kan jeg si at man blir styggelige full... Det var etter denne fylla jeg bestemmte meg for å slutte å drikke.

Fosterforeldrene mine fannt meg sovende, stående inntil et skillt et par mil fra der festen egentlig var.
Vil funke bra og du vil få mer kontroll.
Har positiv erfaring med Stack + Alkohol. Du blir mer gira og tåler mer alkohol.
▼ ... over en måned senere ... ▼
veit anyone om stacker orginal inneholder effedrin? (fant ikke noe mer fornufti plass å poste)
Godt med smør
Sitat av noras
Når du blander effdrin med alkohol blir d som å være gira på amfetamin.... du blir klar i toppen av det med andre ord!!

Vis hele sitatet...
err, bare litt irrelevant informasjon her folkens.

Er vertfall sånn att når jeg skulle kombinere amf med alkohol så ble jeg rimelig skuffet fordi jeg aldri ble full.

Det var dog fordi jeg gjorde det i feil rekkefølge, tok stripe før, og ble aldri full. Om du gjør det omvendt blir du rusa på en måte vertfall :P


Kan dog ikke uttale meg om selve rusen, siden amf og effedrin ikke er samme greia, og jeg gjorde det feil :P
Litt OT men hvordan er det med ereksjon når man har tatt efedrin?
spankingguru
Worner's Avatar
Ikke nødvendigvis. Jeg blir kåt som 14åring av efedrin og har ikke noe problemer med å få den opp. Har lest at enkelte på steroider.net også har opplevd det.
cool2k; nei, den inneholder MA HUANG, en annen del av planten effedrin kommer fra, langt-langt-langt ifra så effektiv, skikkelig dårlig stacker.
mrpro; Av sterk og store mengder effedrin kan det være vanskelig å få den opp, mye likhetstrekk til amfetamin
Sitat av hideout
cool2k; nei, den inneholder MA HUANG, en annen del av planten effedrin kommer fra, langt-langt-langt ifra så effektiv, skikkelig dårlig stacker.
mrpro; Av sterk og store mengder effedrin kan det være vanskelig å få den opp, mye likhetstrekk til amfetamin
Vis hele sitatet...
Vil pillene muligens ha noe bra effekt hvis man tar 2-3 stykker i slengen da?
aner ikke hvor jeg skal få tak i noe annet nemlig>.<
Tar 60mg effedrin tabs i forbindelse med trening, og tar også en når eg er ute, litt ute i drikkingen. Syns det er en konge kombinasjon, kjenner kribling i hele kroppen, og føler at eg kan drikke litt mer uten å miste kontroll.
Til deg som lurte på om det er vanskelig å få den opp når en tar eff. Har eg merket at det skal litt mer til enn vanlig, men er ikke noe problem.
Kjøp deg rein effedrin(selges på alle børsene i norge) og stack det med 2-3 kaffikopper for å oppnå noe av det beste innen fatburners+energy til trening, EC-stack(effedrin & coffein), før het det ECA-stack, A for aspirin, men er i senere tid blitt bevist EC-stack er mye mer effektivt. Stacker original er waste of money, men er komt en stack på markedet i norge nå som er helt grei.
Fatburners med effedrin er å få kjøpt illegalt i norge nå hvertfall, vært vanskelig i 6måneder ellerno, ellers er det jo andre ting som gir en bost som f.eks clenbuterol, men det mest effektive er DNP/lipolyse, begge de 2 sistnevnte trengest mye erfaring og viten om produktet før du kan bruke det trygt, og tror ikke jeg ville anbefalt det for en person egentlig. Ellers er det jo endel ting og tang du burde vite om trening og slanking, for en person med endel fett på kroppen å gå på trening og følge et vanlig treningsprogram vil ikke nødvendig føre til at du går -ned i vekt-, men at du får mer muskler og faktisk ender opp med å gå opp i vekt istedet. Derfor er det egentlig bare å glemme vekta, bruk et målebånd rundt midjen, den vil fortelle deg mer. Det jeg kan anbefale er hvertfall en grapefruitdiett og riktig trening. Styrketrening er ikke viktig for deg om bare vill ned i vekt, derfor vil kjapp gange/jogging/sykling med jevnt tempo som du klarer å holde i en 40-50minutt være det mest effektive. Husk at kroppen din forbrenner fett -MYE- mer effektivt om morningen, gjerne før dagens første måltid, kroppen din vil da ta fra fettreservern. Så om du er seriøs og har et sterkt ønske om å gå ned i vekt, så følg en diett og prøv å få tid til en gåtur/sykkeltur(trimsykkel innendørs er vel kanskje ideelt), før frokost - Jeg sleit med det samme som du helt til jeg startet å trene rett etter jeg våknet. Men husk at en fatburner med eller uten effedrin vil egentlig ikke gi deg spesielt mye, kiloene du går ned er som regel veske som du uansett vil få tilbake, om du holder et veldig seriøst program menst du bruker effedrin, for så å gå tilbake til et dårligere opplegg etter du er ferdig.
Sitat av hideout
Husk at kroppen din forbrenner fett -MYE- mer effektivt om morningen, gjerne før dagens første måltid, kroppen din vil da ta fra fettreservern.
Vis hele sitatet...
Dette er feil. Kardio på tom mage, full mage - det spiller ingen rolle. Det er ikke slik at glykogenlagrene er tomme om morgenen og at kroppen benytter seg av fettreservene ved kardiotrening. Hvis man har et normalt kosthold vil faktisk glykogenlagrene være mindre fyllt opp før man legger seg enn når man våkner.


x storm x: Skal du gå ned i vekt, er du nødt til å finne ut hvor mange kalorier du bruker i løpet av en dag med trening og en dag uten. Deretter setter du opp en kostholdsplan der du legger deg på et kaloriunderskudd/vedlikeholdsnivå på treningsdager og kaloriunderskudd på treningsfrie dager. Pass på at du ikke går for lavt på kaloriene, da vil du ikke klare å gå ned i vekt på sikt. Prøv å hold deg på et par hundre kalorier i underskudd, for da vil du også beholde mest mulig muskelmasse. Går du for lavt på kaloriene begynner kroppen å lagre mer fett og setter ned kroppstempraturen og du vil gå i sparebluss.

Det er viktig at du får i deg nok sunt fett samt omega-3 som vil øke forbrenningen. Selolje er å anbefale som omega-3 kilde. Fettkilder kan være nøtter, mandler eller diverse oljer.

Når du trener må du også huske på å ha progresjon, dvs at du øker belastningen utover i treningsperioden slik at du øker i muskelmasse. Dette er viktig for alle som ønsker å gå ned i vekt. Mange tror at det er bare kardio som gjelder her, men det er feil.
Sist endret av Gitarfreaken; 14. mai 2008 kl. 04:36.
says who? trening tidlig på dagen er mye mer effektiv enn sent om kvelden - og det beste i mine øyner er å trene før du inntar dagens første måltid. Drit i styrketrening, for en person som deg som allerede har et bra oppleg uten å gå ned i vekt så er det klart at ting må forandrest - kjør diett og slik trening som jeg skrev ovenfor. Om du sliter med å få i deg nok sunt fett/småmåltider generelt erre god ide å kjøpe seg udo's choice som de fleste som driver med kropp sverger til+proteinshake som du kan innta et par ganger daglig for å holde forbrenningen oppe.
Sitat av hideout
says who?
Vis hele sitatet...
De fleste som forsker på emnet?
Ok? Ekke no myte at trening tidlig på dagen er mer givendes enn utpå dagen, tren tidlig om dagen, gjerne før frokost, så får du se om det funker, siden treninga di nå tydeligvis ikke gir deg noe, funket gull for meg, så får heller forskerne si no annet
Sitat av hideout
Om du sliter med å få i deg nok sunt fett/småmåltider generelt erre god ide å kjøpe seg udo's choice som de fleste som driver med kropp sverger til+proteinshake som du kan innta et par ganger daglig for å holde forbrenningen oppe.
Vis hele sitatet...
hideout: Udo's Choice består av omega-3, omega-6 og omega-9.

I det vestlige kostholdet får vi i oss for mye omega-6, så hvorfor det skulle være noe poeng i å ha i seg mer av det, har jeg store vanskeligheter med å forstå. Balansen mellom de essensielle fettsyrene -3 og -6 er viktig og for mye omega-6 vil ødelegge denne balansen. Det å ta tilskudd av omega-9 ser jeg heller ingen vits i når omega-9 produseres tilstrekkelig i kroppen fra før.

Omega-3 er det du trenger og det får du i selolje. Molekylene i selolje er annerledes enn i fiskeolje, og mennesker utnytter selolje bedre enn fiskeolje. Omega-3 fra selolje inneholder også flere viktige tilleggskomponenter sammenlignet med omega-3 fra fisk.

"proteinshake som du kan innta et par ganger daglig for å holde forbrenningen oppe."? Dette er svada. Du anser protein som næring og at man må få i seg næring flere ganger om dagen for å holde forbrenningen oppe? Dette er en velkjent myte. Det er snarere slik at proteinsyntesen blir begrenset hvis proteininntaket blir for konstant.

Og hvorfor ikke drive med styrketrening når man skal gå ned i vekt når økt muskelmasse fører til høyere forbrenning?
Muskler veier mer enn fett - I starten av en slankekur har man ikke bruk for styrketrening om man er kraftig overvektig, du holder oppe et treningsprogram og går selfølgelig over til mer styrke etterhvert, men i starten er det mye bedre å drive kun med jogging/hurtig-gange/sykling. Hvorfor drive styrketrening i starten når annen trening gir minst like gode/bedre effekter når man er intr. i å gå ned i -vekt-, og ikke midje mål o.l?

Feilen mangen gjør er at de spiser få men store måltid, at de ikke spiser ofte nok, derfor er proteinshaker o.l genialt for folk som ikke orker å lage seg mat så ofte hver dag, men heller droppet et måltid.

Udo's choice er genialt og ta en spiseskjei av til hvert måltid NÅR DU GÅR PÅ DIETT NOE SOM TILSIER AT DU FÅR IKKE I DEG NOK AV DE FORSKJELLIGE TINGENE SOM ER I UDO'S CHOICE - fatt at det er til DIETT jeg anbefaler det, og det er til DIETT jeg baserer treningen/mat/proteinshake o.l(grapefruit diett SOM NEVNT om du hadde giddet å lese det), og byggere/slankere verden over sverger til det - MEN anbefal personen hva du vil du, jeg vet at det jeg sier fungerer. Slitsomt å prøve hjelpe til når folk bare kommer å sier andre imot på ting -man vet fungerer-
Sist endret av et eller annet; 17. mai 2008 kl. 03:22.
Sitat av hideout

Feilen mangen gjør er at de spiser få men store måltid, at de ikke spiser ofte nok, derfor er proteinshaker o.l genialt for folk som ikke orker å lage seg mat så ofte hver dag, men heller droppet et måltid.
Vis hele sitatet...
I alle dager. Hvordan er det mulig å komme med noe sånt. Det spiller ingen rolle hvor mange måltider du spiser. Antall kalorier og forbrenning er nøyaktig den samme.
Gitarfreaken: Sorry, men her tar du fullstendig feil.
Ja der tror jeg du må bare legge deg flat
spankingguru
Worner's Avatar
Er det noen av dere som kan komme med noen forskningsrapport på at det hjelper på forbrenningen å spise flere ganger om dagen? Da tenker jeg ikke på utsagnene disse såkalte ernæringsekspertene til vg kommer med iblant.

Her er det 19 forskningsrapporter som viser det motsatte.
Hvis dere tror at det som står der bare er tull så kan dere søke på et lite avsnitt av en forskringrapport her så får dere opp link til hele rapporten

Dere som tviler som må gjerne lese dere opp på periodisk faste (Intermittent Fasting) også. Dette går ut på at man faster hovedparten av dagen, og så inntas dagens kalorier på kvelden i løpet av et tidsrom på 2-4 timer.
Det kan faktisk føre til økt forbrenning.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Worner,

Ut fra denne påstanden din, kan man veie ut margarin i dagsdoser, etter hvor mange kalorier en ønsker å innta per dag, og spise dette rent og i en økt.
Tro meg, det funker ikke.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
efedrin er ulovlig å selge og bruke i norge, du får ikke tak i det noen plass forutenom på svartemarkedet.

kjenner du noen som trener aktivt, styrke eller kondisjon, så kan du høre med dem, det pleier flyte ganske fritt hos de som trener hardt eller i konkurranser.

efedrin i ren pulverform er nok verre å skaffe enn f.eks Stack, som er en kombinasjon av efedrin, koffein og aspirin.

dog, om du skal bruke det bare for å bli litt "gira" vil du få bedre funk med kaffe.

Stack brukes i bunn og grunn for å øke forbrenningen, og er derfor brukt som slankepiller hos mange.

Faremomenter er økt puls og en noe høyere kroppstemperatur, så om du har noen form for hjerteproblemer/symptomer vil jeg fraråde deg STERKT å bruke noe av dette, og det er ikke bare en generell advarsel.

Folk HAR dødd av efedrin, og det er en grunn til at det ikke er lov å selge.

-a
Ok!.......tusen takk

Men har noen ett annet forslag til å kvikkne til da?...ved å utelukke amfetamin,efedrin...koffein fungerer ikke bra nok på meg,døgnvill av skiftarbeid til alle døgnets tider...føler meg konstant uopplagt....men amf blir litt i det drøyeste laget,men lei av å være TRØTT....
Trener,spiser sundt,og er interrisert i noe som kan hjelpe bare...
Ekstreme stimulanter er det siste du bør bruke som et verktøy for å holde ut en slitsom hverdag. Det vil nok virke fint i en kort periode men du kommer med 100% sikkerhet til å gå på en smell. Du blir ikke stabil.

Nå har jeg ikke lest hele tråden så kjenner ikke årsaken til trøttheten din, men hvis det er veldig mye jobb, kutt ned på jobbinga. Tviler på at du spiser så sunt som du tror også, lær deg litt mer om kosthold, det gir deg mye mer enn stimulanter i lengden.
Vet hva jeg snakker om, har vært der selv
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
det er lett å søke etter "lettvindte" stoffer som enten får deg til å sovne eller våkne på kommando, istedet for å fokusere på de langvarige løsningene som funker bedre.

kosthold, som Epitaph sier, ikke minst.

Jeg tror og du angriper problemet i feil ende, istedet for å lete etter noe som får deg til å kvikne til, finn heller noe som får deg til å sove bedre.

ZMA f.eks, er et lovlig produkt som selges på www.proteinfabrikken.no, og får deg til å sove dypere når du først sover.
▼ ... noen uker senere ... ▼
ikke drikk for mye etter pillene for da går det feil vei blackout og et temperamang som ikke er bra

Sitat av Cheezy Vis innlegg
Tar 60mg effedrin tabs i forbindelse med trening, og tar også en når eg er ute, litt ute i drikkingen. Syns det er en konge kombinasjon, kjenner kribling i hele kroppen, og føler at eg kan drikke litt mer uten å miste kontroll.
Til deg som lurte på om det er vanskelig å få den opp når en tar eff. Har eg merket at det skal litt mer til enn vanlig, men er ikke noe problem.
Vis hele sitatet...
ikke ta effedrin til treninga det er ikke så bra som folk tror det spiser egentlig litt på muskelvevet som gjør det verre i ettertid og bli sprekere
Sist endret av mongo50; 20. november 2008 kl. 14:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Joonern Vis innlegg
Worner,

Ut fra denne påstanden din, kan man veie ut margarin i dagsdoser, etter hvor mange kalorier en ønsker å innta per dag, og spise dette rent og i en økt.
Tro meg, det funker ikke.
Vis hele sitatet...
Denne påstanden min? Jeg er jo den eneste her som har kunnet backe opp det jeg har skrevet med forskningsrapporter.
Hvor har jeg skrevet at man kan leve på margarin? Jeg har skrevet at man ikke får bedre forbrenning av å spise mange måltider om dagen. Og periodisk faste kan øke forbrenningen
▼ ... flere år senere ... ▼
*insert tittel her*
Sitat av somnium Vis innlegg
efedrin er ulovlig å selge og bruke i norge, du får ikke tak i det noen plass forutenom på svartemarkedet.-a
Vis hele sitatet...
Det er i nesten alt av astma medisiner.