Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1616
Noen her som er avhengi eller har vært avhengi av kokain ?

Når merket du at du fikk mer å mer lyst på det? Eller ble det bare plutselig etter litt for mye av det gode at du plutselig fikk det som en vane?

Å hva skjer med hodet/kroppen din vis du ikke tar det på en stund?

Evnt noe gode tips til å holde seg unna det?
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Brorparten av kokain blir vel tatt på fest, så kanskje ro ned festinga. Eventuelt fest med folk som ikke gjør det
YOUNG&HEARTLESS
tomax666's Avatar
5 2
Vært av og på med brusen i mange, mange år nå. Har brukt hundretusener på det.
Har venner som dealer prima varer noe som gjør det vanskelig.
Kona mi bruker det når jeg bruker.
MEN jeg bruker kun brus når jeg drikker, og jeg drikker kanskje 1-2 ganger i uka. Om jeg ikke har brus orker jeg ikke tanken på å drikke. Da blir jeg for trøtt og jeg kjeder meg.
Så kontrollert avhengig kan man si.

Har de siste årene fått mye angst, både sosialt og panikkangst. Tror det har en sammenheng med forbruket.
Sist endret av tomax666; 6. oktober 2020 kl. 20:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ja startet med å ta det på fest jeg også, men plutselig skøyt forbruket til værs, men har ikke tatt det på en ukes tid nå, men det er nesten sånn at det klør i nesa å munnen idk, men kjenner et sug etter kokain..

Har også merket som du sier at vis jeg ikke har cola en helg å det er snakk om å drikke, så er sansyneligheten for at jeg bare sitter rundt bordet å ser på klokka ganske stor..
får se om jeg klarer å ha en pause eller nor
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Cola brenner opp hjernen din så det burde være en motivasjon til å holde seg unna. Det tar en god stund å avvenne seg og du har lyst på mer og kjeder deg på fest uten fordi hjernen din er vant med all dopaminen det frigir og vant med å assosiere det med øl og drikking så et godt tips er å ligge unna drikking hvertfall 2-3 måneder for å unngå kokain. Og gjøre ting de andre dagene som frigir dopamin som isbading, trening, badstue, lage og spise digg mat, kaker, lange romantiske sexøkter om du har noen å være glad i. Det forebygger og svekker lysten på kokain når du får dopamin dekket fra andre ting. Og når du først får sug så prøv å se på cola som noe som ikke eksisterer, noe som ikke er et alternativ å ta.
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ikke vært storbruker av kola noen gang, en gang i blant på fest. Tar det kanskje 3-4 ganger i løpet av året. Men jeg merker at jeg får et voldsomt sug etter det, hvis jeg drikker alkohol, uten unntak!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Cola brenner opp hjernen din så det burde være en motivasjon til å holde seg unna. Det tar en god stund å avvenne seg og du har lyst på mer og kjeder deg på fest uten fordi hjernen din er vant med all dopaminen det frigir og vant med å assosiere det med øl og drikking så et godt tips er å ligge unna drikking hvertfall 2-3 måneder for å unngå kokain. Og gjøre ting de andre dagene som frigir dopamin som isbading, trening, badstue, lage og spise digg mat, kaker, lange romantiske sexøkter om du har noen å være glad i. Det forebygger og svekker lysten på kokain når du får dopamin dekket fra andre ting. Og når du først får sug så prøv å se på cola som noe som ikke eksisterer, noe som ikke er et alternativ å ta.
Vis hele sitatet...
Høres ut som en god plan det du sier der

Ska gjøre det jeg kan får å holde meg unna de greiene der, men ja.. regner med at det suge kommer til å være der en stund