Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2806
skal sone for første gang og bor i rogaland, så blir vel sandeid. hvordan går dagene der inne og hva folk soner du med osv?
har du lang dom?
Trådstarter
48 3
Sitat av sonofsam1 Vis innlegg
har du lang dom?
Vis hele sitatet...
3 mnd
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av ttt123 Vis innlegg
3 mnd
Vis hele sitatet...
Hva gjorde du for Noe kriminelt om jeg kan spørre?
Regner med det er bra, utifra hva kompiser har sagt. Skulle inn i sommer 30 dager, gleda meg til å få slappe av. Så ikke geu deg :=

Sikkert opp 08:00 frokost 9:30 så sysselsetting kl 10 så litt på cella så middag så litt fri. Så kveldsmat 18:00 så inne på cella til dagen etter. Ganske greie rutiner. Har aldri sitti i ett lav sikkerhetsfengsel men regner med det er alla det samme
Sist endret av Reko3; 28. august 2020 kl. 22:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av TonyW Vis innlegg
Regner med det er bra, utifra hva kompiser har sagt. Skulle inn i sommer 30 dager, gleda meg til å få slappe av. Så ikke geu deg :=

Sikkert opp 08:00 frokost 9:30 så sysselsetting kl 10 så litt på cella så middag så litt fri. Så kveldsmat 18:00 så inne på cella til dagen etter. Ganske greie rutiner. Har aldri sitti i ett lav sikkerhetsfengsel men regner med det er alla det samme
Vis hele sitatet...
Hva gjorde du for å få 30 dagers fengsel?
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva gjorde du for å få 30 dagers fengsel?
Vis hele sitatet...
Hva har du gjort som du lurer på hvor lenge du må sitte inne for?
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva har du gjort som du lurer på hvor lenge du må sitte inne for?
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke gjort noe, men vurderer å gjøre noe kun for å havne i fengsel. Sykt? I know.