Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 806
Er inne på localbitcoins og tenker å kjøpe der eller andre steder men det ser ut som det bare er de med mange salg som er trusted advertisers. Er det vanskelig å få solgt bitcoins uten noen reviews? Hvordan er prosessen? Ser for meg å kjøpe et beløp som jeg lar stå og selge det igjen når markedet går opp. Må jeg legge meg under andre selgere i pris eller noen andre ulemper som ny uten reviews? eller blir det lett å få solgt igjen? forholdsvis med fortjeneste på et senere tidspunkt 1-5 år. Det blir som med aksjer ikke sant?

Ser ut som selger på localbitcoins vil se bankkonto infoen min, og at kjøper må få mitt i fremtiden kontonummer for å betale for kjøp når jeg skal selge igjen? Er det riktig eller er dette detaljer som blir anonymisert gjennom en ordning på nettsida?
Fins det en side man kan kjøpe og selge anonymt?

Hvilken wallet bør jeg ha og er det noen forskjeller på de forskjellige walletsa eller er det i praksis ganske likt?
Hvorfor bruker du ikke bare NBX eller Miraiex? Evt. en billigere utenlandsk børs?

I praksis er wallets ganske likt, det eneste som er forskjellen er sikkerheten. Jeg bruker en fysisk wallet; https://shop.ledger.com/products/ledger-nano-x
Den fysiske bruker jeg om jeg skal handle med andre (enkel å ta med seg, sikker)


Kryptovalutaen jeg sparer har jeg på en papir-wallet, noe som er litt mer avansert. Jeg ville gått for en ledger
Å kjøpe er ikke noe stress, da velger du hvem du vil handle med. Å selge skal heller ikke være noe stress da de som driver butikk på kjøp og salg kommer til å kontakte deg. Du er registrert med navn på siden og oppgir det ved transaksjoner.
Sist endret av Drugsarebadmkey; 21. august 2020 kl. 04:06.