Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2035
Heyall

Noen som har eller vet hvordan mann presser cola så mann får det som stein igjen ?
Psykedelisk bakverk
Spray lett med aceton (viktig at den er tørr), legg i form og press
Hvor får jeg kjøpt aceton da?
Sitat av knaskellerknep Vis innlegg
Hvor får jeg kjøpt aceton da?
Vis hele sitatet...
Jernvarebutikker, feks jerni, chlas og biltema m.m
Psykedelisk bakverk
Av de som nevnes er det kun Biltema som har lavt nok vanninnhold rett fra boks, meg bekjent
Men går det da an å for eks cutte colan, så spraye med aceton å så presse det ?
Sist endret av knaskellerknep; 22. juli 2020 kl. 15:28.
Psykedelisk bakverk
Ja, selv pleid å blande med inositol. Kreatin er også en mulighet, men gir fort tett/rennende nese. Bland finknust kokain med blandingsmiddel på en tallerken, påfør forsiktig aceton med en sprayflaske mens du blander. Husk at det skal ikke mye fuktighet til. Pakk så inn og legg under press gjerne en time eller to før du lar lufttørke i minimum 24 timer. Viktig å ikke forhaste tørkingen, selvom den virker tørr kan det fortsatt være nok aceton igjen til forgiftning, en smell jeg selv har gått på
Sitat av FlyvendeVaffel Vis innlegg
Spray lett med aceton (viktig at den er tørr), legg i form og press
Vis hele sitatet...
Sitat av FlyvendeVaffel Vis innlegg
Ja, selv pleid å blande med inositol. Kreatin er også en mulighet, men gir fort tett/rennende nese. Bland finknust kokain med blandingsmiddel på en tallerken, påfør forsiktig aceton med en sprayflaske mens du blander. Husk at det skal ikke mye fuktighet til. Pakk så inn og legg under press gjerne en time eller to før du lar lufttørke i minimum 24 timer. Viktig å ikke forhaste tørkingen, selvom den virker tørr kan det fortsatt være nok aceton igjen til forgiftning, en smell jeg selv har gått på
Vis hele sitatet...

Er det nåkk med å bare legge det i for eks en brødpose ?
Å hvor hardt må den være pressa?
Psykedelisk bakverk
Ja, bare surr rundt flere ganger så den ikke sprekker under trykk. Så hardt du har mulighet til, under et bein på en sofa av litt vekt samtidig som du gir den litt ekstra trykk for eksempel, bruk fantasien. Bare pass på å ikke bruke så mye aceton at det blir vått, kun svakt fuktig. Med for mye ender du med en seig marsipan som ikke tørker
Faen ta dere alle sammen. Selg den uncut. Om dere har kunder som ikke vil betale for uncut så skaff bedre kunder.
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Faen ta dere alle sammen. Selg den uncut. Om dere har kunder som ikke vil betale for uncut så skaff bedre kunder.
Vis hele sitatet...
:bergen ser: