Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2122
Har rust meg nokså mye på amfetamin og jeg blir som regel nokså trøtt på det. Av og til kan jeg merke litt energy men som regel er det litt sløvhet og trøtthet. Hvorfor? Har jeg ADHD? Noen andre som merker noe av dette? Takker for svar.
Jeg har samme effekt i lave doser. Tror det er normalt i små doser men vet ikke hvordan doser du opererer med.
Trådstarter
Som regel så kjøper jeg 1G og det forsvinner innen noen timer.
Tar ikke så mange måneder med nokså mye amfetamin bruk før ett g er for lite. Tar lang tid før man mister toleransen men hvis ikke du har brukt ekstreme mengder bør to uker pause hjelpe ganske mye. Eller så kan du kjøpe mer, 10g feks er billigere pr G men vil ikke anbefale å trappe opp slik
Har hatt flere lange perioder med stort inntak av speed, og jeg vil påstå at et gram med noe som over hodet er verdt å betale for bør gi merkbar stimulerende effekt når inntatt over såpass kort tid
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Tar ikke så mange måneder med nokså mye amfetamin bruk før ett g er for lite. Tar lang tid før man mister toleransen men hvis ikke du har brukt ekstreme mengder bør to uker pause hjelpe ganske mye. Eller så kan du kjøpe mer, 10g feks er billigere pr G men vil ikke anbefale å trappe opp slik
Vis hele sitatet...
Nei, toleranse for amfetamin får man fort og den går også fort ned. Hvis 1 gram er for lite til å bli tent, så kanskje det er forventningene til rusen som er problemet? Og har man først høy toleranse så hjelper det egentilg ikke å ta større doser. Den intense euforien får man bare de først par dagene uansett.

Sitat av GTAHQHD Vis innlegg
Som regel så kjøper jeg 1G og det forsvinner innen noen timer.
Vis hele sitatet...
Du tar for mye.
Sist endret av TrippyKing; 22. juni 2020 kl. 20:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Lilla Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For meg så holder 1g til 10 dager med daglig bruk og rundt 4 linjer iløpet av en dag.
En måned om jeg tar litt pauser her og der og 2 linjer istedenfor 4.

Merker selv at jeg blir sløv og trøtt av det, får ikke den "gira" følelsen.

Om 1g forsvinner iløpet av få timer så bør du bytte dealer, for da får du noe ordentlig shitty.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Jeg har samme effekt i lave doser. Tror det er normalt i små doser men vet ikke hvordan doser du opererer med.
Vis hele sitatet...
Jeg tror det er omvendt, store ikke små Det er også slik jeg opplever det selv.

Man kan, ved for store doser oppleve å bli nærmest stein.
Det er også det som er betegnelsen, Makkastein.