Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1448
Opplevde noe som får meg til både å kutte speeden og nålen, og søke på toukers avrusning, eller mer stabilisering og for å få legehjelp hver dag, for jeg sover ikke selv uten speed. Må finnes noe som gjør at jeg sover fra 0200 til 0500 bare hver natt, så jeg slipper å vente på metadon kl fem halve jævla natten.

Var nylig våken fem døgn uten et fnugg med fart i meg. Det går bare ikke, for noen, det sier seg selv, jeg blir helt ute av kontroll pga dette. Men nå har jeg hatt en del benzedin, 10mg diazepam og hatt det veldig godt med bare små doser. Beste nøttene jeg vet om, og billige(re) som rivotril.

Men les dette dere......

Min tidligere beste venn gjennommange lange år, skiftet totalt personlighet etter to dager på speed nettopp, og truet med å drepe hunden min med å sage henne i to. Jeg har bevis på det på tlf, og han ringte og truet alle i familien, mormor, pappa, mamma, og min stakkars lillebror som er sliten nok av egne problemer. Ingen av oss sletter sms'ene for sikkerhets skyld.

Fy svarte nå er det nok av den dritten hos meg hvertfall. Han fyren er svartelistet for min del, og så skulle han tyste på meg til purken sa han, de hadde ledd seg ihjel om jeg viste loggen på sms mellom oss. Han sa feks at gulvet den dagen så ut som brun saus, og at alt hadde en lysaura. Han må ha vært i BAD psykose altså!

Vi koste oss veldig med fart og rivotril, til en mann jeg kjente konen til kom på døren. Hun døde nylig og var min røykeveninne, og det vraket av en mann hn hadde skremte vannet av oss begge. Han som truet senere ble totalt psykotisk og ville nekte meg hasjpipen for han var sikker på jeg kom til å få oksygenmangel og falle om, pg han hadde falt om så det smalt i gulvet et par ganger den natten uten forklaring annet en speeden. Men nå kommer det ting og tang på døren endelig her, så snakkes folkens. Håper alle har det bra og er ved sine fulle fem.

Vær forsiktig, spesielt vist speeden er rar følelse på. Jeg tror seriøst den var helt bra, bare ekstremt potent. Jeg kunne skyte kvartinger, der eg normalt lett hiver et gram i koppen min og skyter det så hurtig som jeg kan for et kjempekick. Liker når rushet varer litt liksom, og jeg går på 130mg metadon, så et gram går helt fint som regel. Jeg får jo høre hvor god den er som regel fr eg fyrer innpå.

Men nå er det nok av det for meg, tror jeg klarer å holde det en stund denne gangen. Skal på avrusning snarest mulig for stabilitet og vekkplukking av masse c preparater. Ikke på langtidsbehandling bare to ukers hvile og søvn på eneller annen måte, det må jo være noe som hjelper, truxal eller gud vet hva, psykriatrisk ville ikke ta i meg med ildtang engang, pga mitt pille-resept styr. Jeg går på alt mulig etterhvert oppo metadonen. Ønsk meg lykke til da. Peace and love to all freaks, and normal people too. Your all good people. Remember that, and stay that way please=)

Nå er det rivo på meg, og masse kaffe, det får bli min stimulant fra nå. Kos dere=)

s
Vanvittig rusbruk og vennekrets, mann. Kom deg vekk fra dette. De man omgås med har mye å si for hvilken person du ender opp med å bli. Flott av du velger å kutte ut nåla og speed, ingen helsekost for hodet. Må bare si at selv om du går på metadon og ikke kjenner speeden like bra, så vraker den fortsatt kroppen like mye. Det å skyte 1 gram speed om gangen tærer ekstremt mye på hjernen og hele kroppen. Jeg får frysninger av å forsøke å forestille meg skadeomfanget. 2 uker på avrusning vil neppe gjør susen i ditt tilfelle, her trenges det mer omfattende tiltak.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har desverre også vært ute for dette, så g vil kalle det traumatisk.

En kompis på speed angrep meg etter å ha trasha hele leiligheten. Øya hans strålte mord, og han tok med seg kjøkkenkniven fra skuffen min og begynte å true naboer på vei ut.

En jeg bodde sammen med som jevnlig tok kola ble alltid psykotisk og det var ikke få ganger jeg ble grisejula. Egentlig bare flaks jeg overlevde. Det var ekstra kjipt at andre venner av han syns det bare var moro å se han i psykose ute, for da var han mere redd, men hjemme i kåken vår var han truende som faen og jeg måtte rømme derfra flere ganger etter trusler om å stikke meg, knuse meg, og grov vold. Jeg anmeldte han aldri for jeg syntes synd på karen, men han ruser seg såvidt jeg veit enda og burde nok hatt en lang avrusning i fengsel og våkna opp før det går så langt at han dreper noen. Noen år siden jeg bodde med han nå..
Jeg har en helt ny respekt for disse rusmidlene nå, rører det ikke, og holder meg langt langt unna folk som tar det for plutselig sier det klikk i hodet deres og.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Lykke til mann! Det høres ut som du har våknet opp. Nå må du være sterk og prøve å klare å holde deg unna så lenge som mulig
New generation
colakork's Avatar
En kompis av meg, på 100+kg var på jomfrutrip coke/alko - nyttår 2020

I slutten av kvelden, etter vi fikk oss hjem prøvde han å slenge meg igjennom en glass-vegg så skiller stue og soverom. Glasset holdt heldigvis.

Han river meg så etter nakken ut i stua hvor han slipper meg mens jeg skriker "NAVN, SNAP UT AV DET"
HAN SLIPPER MEG OG PUSTER DYPT INN, stirrer meg inn i sjelen for å så brøle av alle krafter i ren berserk, så tar han å flyr mot meg for å ta grep rundt halsen. Heldigvis klarer jeg å kaste han ned i bakken etter ca 30sek. Skriker han i ansiktet "VÅKN OPP FOR FAEN NAVN"

Han gir til slutt opp og blir helt slapp i kroppen før han skriker "GÅÅÅ UT, GÅ HERFRAAAA, STIIIIKKKKK"

vennskapet har aldri vært det samme^^Selv om vi har prata om det i ettertid ligger det dype arr i vennskapet...

Coke er farlig å gi til folk, og du finner det ikke ut før det går galt. Heldigvis har han ikke tatt det siden.

Jeg derimot, sverger til coke... Det har gitt meg innflytelse jeg bare kunne drømme om.... A gift and a curse..mmmmm
Bruker;-)
Trådstarter
Jeg er hvertfall ferdig med speed, fy faen for en oplevelse. Denne speeden var noe med, or jeg er aldri fornyd med en kvarting vanligvis, og vi tok et par tre gram til sammen... Jeg vet jeg trenger mye mer en to uker men begynner med det, så kan jeg forhøre meg om videre muligheter der når jeg er i trygge omgivelser. Kommer til å savne hunden min mest, ikke rusen, spesielt om natten. Hn ligger alltid tett intil meg hele natten, og er en rein terapi hund for meg. heldigvis er hun bare 1,5år gammel. Jeg har komt meg gjennom mye tøffe tak med henne i armkroken og med rolig musikk og littt hasj. Det er min anti selvmordshund for å være ærlig, hun er for god til å bli forlatt. Så jeg lever femten år til minst pga henne. Men aldri mer speed, og jeg har nå et jernrør i gangen og tar dørtelefonen når noen ringer på, selv om jeg vet det er mormor altså.

Jeg har aldri vært så redd i hele mitt liv.

Takk for støttende svar, han får ikke knekke meg, det er nå sikkert, han har ike en venn igjen. Første gangen han tok fart grein han i over tolv timer og jeg måtte trøste han, jævlig slitsomt. Men han har faktisk hatt det forjævlig i barndommen. Fikk sms i dag, med kan vi la hverandre være i fred fra nå. Jeg skrev det gjorde du jævlig lurt i å sende, for eller hadde vi fått han tvangsinnlagt uten tvil. Med de bevisene vi har hadde han vært innestengt et år på isolat.

Men jeg tilgir kanskje for lett, min beste venn ble min beste venn for han dealte g til eg, så en dag stakk han av med 500kr, jeg var 170kg da og 100% avhengig av hans hjelp, fikk hjelp til å gå til han, med flere sittepauser, han grein som en unge, og hadde rust seg for pengene. Jeg bare ga han en klem og sa drit i de pengene, bare kom og hjelp meg som før, så går det fint. Han var helt lamslått av sjokk virket det som, han trodde jeg skulle kveste han. Han er en virkelig venn. Aldri gjort meg noe igjen.

Peace and love to all.

s
Sist endret av saviour; 29. februar 2020 kl. 23:27.