Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1542
Heija. I morgen skal jeg noe som gjør at jeg må ta meg et par sobril, regner med det blir max mengde på 25 mg. Dette er på ettermiddagen, og på kvelden er planen å drikke litt alkohol. Hvor lenge bør jeg la det gå fra jeg har tatt sobril til jeg drikker alkohol for å unngå ubehagelige opplevelser/black out osv? Hvor lenge bør jeg vente med å drikke etter inntak av sobril for å unngå som sagt eventuell black out? Har ikke erfaring med benzo + alkohol. Jeg blir ikke trøtt, sløv osv av sobril, det fjerner bare den tyngste angsten. Setter stor pris på svar.
Som hoved regel skal man ikke blande benzoer med alkohol. Så dette må jeg bare nevne. Jeg har selv blandet benzo med alkohol flere ganger i yngre alder da jeg gikk daglig på benzo, men da aldri dratt på fylla. Det har heller vært snakk om 1 øl eller 3 på hjemme på kvelden

Ta Sbrilen så tidlig som mulig, gjerne 6-8 timer(eller mer) før du inntar alkohol. Start så sakte, prøv å begrens deg til beste evne. Ikke kjør hardfylla og vær veldig obs på at du har tatt benzo som vil booste effekten av alkohol.
Hvor grensen går for at du opplever blackout eller gjør ting du vil angre på dagen derpå er det bare du som kan kjenne på. For noen vil dette være 3 øl, mens andre kan drikke en six-pack uten problem osv.
Jeg har brukt sobril for angst mye før, har aldri hatt problemer med å blande det med alkohol. Likte komboen, da jeg kjeldent ble overstadig av alkoholen, mersom en jevn brisen form. Har blitt ovetstadig og blackout av blanding av rivotril og sprit. Hold deg til øl og ta det rolig, så går nok dette mest sannsynlig fint.
Tar du Sobril på dagen og drikker på kvelden uten å ta mer Sobril så går det nok fint. Drikke litt sakte i starten for å se an formen litt kan være lurt tho.
Anonym bruker
"Lettet Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du blir kjapt pussa og full, anbefaler ikke å drikke samme dag som benzo med mindre du vil drite deg ut for andre
Anonym bruker
"Slank Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aldri fått blackout med å blande di 2 selv med sprit, men som hovedregel så er det no go. Individuelle forskjeller.