Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4219
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Jeg tror dette er min første tråd i rusmiddelforumet, så dere får bære over meg Achievement unlocked...

Anyways, hunden til en i familien til damen har tidligere idag vært på tyveferd og fått i seg 6 pot brownies (visstnok ca 40 gram marihuana). Har noen av dere gamle travere vært borti dette før? Rask googling på telefonen gir meg lite konkret, men sånn jeg forstår det så er det eneste vi kan gjøre å få ham til å spy? Vi var til veterinær, men her nede i jungelen så er det litt ymse med kvalitet på dem, og han brukte mesteparten av tiden til å flire (det er litt morsomt).

Jeg vet at sjokolade er mindre bra for hunder, men er mer nyfiken på thc-bidraget i problemstillingen. Han er "todo drogado", som man sier på lokalspråket her

Noen som har noen innspill og tips? Hunden er 30-35 kilo og er godt plassert på gulvet -- hvor jeg regner med den blir værende for en stund.
Sist endret av nso; 17. april 2016 kl. 23:59.
Hmmm... bikja til en kompis spiste en halgrammer med bønne å var driiitstein hele dagen... såå.. ville satset på å få den til å kaste opp så mye som mulig så fort som mulig..
Vet om en rekke tilfeller dette har skjedd. Jeg vil tro hunden klarer seg når det gjelder cannabisen, men all den kakaoen er virkelig ikke bra, men den klarer seg nok. Sover den enda? Er den redd? En klype salt under tunga på bikkja får den til å spy ganske heftig som regel. Ville nok fått den til å spy. Effekten av så mye pot varer hos mennesker ganske lenge når det er blitt spist, 12 timer er mulig for folk ved den dosen. Hadde jeg som menneske spist det trippelte mtp. vekt ville jeg vært kjempeborte og sikkert sovna, men langt ifra død. Du har uhell når det gjelder bikkjer, ass.
Å drepe en oral thc rus er ikke alltid like lett, noen ganger er det å spy nesten umulig om man ikke får helt karusell, da vil det omtrent skje automatiskt på refleks uansett. 110 gram er jo en del på så lite vekt, at den blir liggende der en stund er nok ingen tvil om, kanskje heller se ann når og hvis den må spy i tilfelle liggestilling. Angst og paranoia er vel noe som uansett vil skje med store mengder thc, men kanskje ikke like enkelt å gi beroligende i sånne tilfeller heller. Overdosering på thc er som regel kvalme alt i alt, men mange ganger med kraftig angst, har overdosert en del ganger på brownies,skakkao..lite å gjøre uten og ta tiden til vente, kan bli litt for mye noen ganger da det varer en stund, men med litt ro og fred går det seg til.
Tror heller ikke det kan være så bra for hodet til hunden...
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Fra en journal finner jeg:
In dogs and monkeys, single oral doses of Δ9-THC and Δ8-THC between 3000 and 9000/mg/kg were nonlethal.
Vis hele sitatet...
kilde.

Så den vil nok overleve, spying er det som anbefales i alle artikler jeg kommer over, denne bl.a.
Sist endret av Dodecha; 18. april 2016 kl. 00:08.
Prøvd å google litt selv, og det ser ut til at langtids komplikasjoner er sjeldne utover at bikkja sikkert er godt inni en spirituell reise gjennom tid å rom i noen timer.

denne linken står det at beste behandling etter at den evt. har spydd er å minimere stimuli i omgivelsene, og gjøre sitt beste for å redusere angst hos kompisen.
Sist endret av Gobity; 18. april 2016 kl. 00:15.
Har sett en hund som var full på øl etter å tygd på pumpen på en liten øltønne. Den hadde det ikke bra. Men det gikk over. En kjempedose med skøyerkake går nok fint det også, men stakkaren har det sikkert kjipt i morra.
Stoner vennen min klarte å miste et lite stykke brød med høypotent cannabis-smør på gulvet, og hunden min på 5kg snappet denne til seg instantly. Bikkja ble mega høy, den klarte ikke gå eller noe som helst og bare pep hele tiden. Ringte til vetrinær asap for å høre hva jeg skulle gjøre, fikk svar at vi måtte få tak i medesinskt kull så raskt som mulig, og dro ned midt på natta til det døgnåpne apoteket. I nesten 7 timer satt jeg å sprøytet inn vann og medesinsk kull litt etter litt, hunden hadde det virkelig ille og hadde en hjertebank ut av en annen verden, var jævlig ekkelt å kjenne hvor hardt og fort det lille hjertet banket.

du får be kameraten din være mer forsiktig hvor han oppbevarer superkakene sine, ellers burde han ikke ha hund.