Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2710
Kunne ikke finne dette på forumet, så unnskyld hvis det allerede er en slik tråd.

Men jeg kjøpte meg Killzone shaddow fall her istad, så når jeg skulle laste ned / installere det fikk jeg valget mellom å laste ned singelplayer eller multiplayer først. Jeg valgte da singelplayer først, men nå nesten 3timer senere så får jeg fortsatt ikke spilt multiplayer... Noen som kan fortelle meg hva jeg må gjøre?

Når jeg går inn på Killzone så på multiplayer så står det nederst på skjermen "Flerspiller er i nedlastingskøen, gjenværende tid 1:50:43" Å det står den på konstant, går litt opp og ned mellom 50 og 40, men ikke no mer enn det.

Hjelp...!

No one?

Seriøst ingen som har noen ide om hva som er feil / hva jeg må gjøre?
Sist endret av Layzer; 1. april 2014 kl. 23:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er mange som har problemer med "Waiting to install" i forhold til killzone på ps4 (og andre spill).
Ingen løsning har blitt funnet (enda).

Killzone Shadow Fall DLC "waiting to install" problem