Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 695
Hei,

Bruker for tiden telefonen min som Wi-Fi-hotspot/Internett-deling for å dele mobilnettet mitt med nettbrettet mitt som ikke støtter 3G/SIM-kort direkte. Største problemet med å gjøre dette er at telefonen varer ca. en halv dag med aktiv bruk om jeg har på Internett-deling, og det funker dårlig. Lurer derfor på om noen vet om noe, typ en USB-Device som man kan putte et tvilling-SIM fra TalkMore inn i, og dermed slippe å være avhengig av telefonen for deling av Internett?

Ty
Hvis problemet er at mobilen går tom for strøm, hvorfor ikke koble mobilen til usb-porten og lade mobilen?
Eventuelt kjøpt batteri-pakke på ebay til en femtilapp... :P
Et hvilken som helst USB 3G modem burde fungere her. Det får du i de fleste nettbutikker. Mye bedre enn å spise opp batteriet på telefonen.

Alternativet er en lommerouter om du har flere enheter du vil koble på samtidig, men den bruker også en del strøm, selv om den nok varer lenger enn en mobil.